Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Juha za guruja ...
Dnevnik guruja
18.10.2007

Juha za guruja ...

Včeraj sem priloženo v Finance zopet dobil juho. Pisano juho z deviškim oljčnim oljem in zelišči. 80% zelenjave! Sedaj, za uživanje v zelenjavi, ne potrebujem svojega vrta!

knorr

V iskalnik (spodaj levo) vtipkajte "juha" in poglejte kaj sem o tem zapisal pred približno enim letom, ko se je Knorr lotil podobne akcije. Na zapis sem dobil 60 komentarjev. Knorrova akcija je odlična. Morda pa bi z mini spremembo zaslužiil kakšen evro več. :) V iskalnik vpišite "juha", ali pa kliknite.

Kaj vas zanima?
Lisac Marketing Ekspres
03.12.2006

Kaj vas zanima?

V soboto sem naročnikom poslal Lisac marketing ekspres. Brezplačne elektronske marketinške nasvete. Povabil sem jih na svoj blog. V tekstu sem ponudil veliko možnosti za klik na različne naslove. Poglejmo kako ste klikali:
Juha za guruja - drugič
Dnevnik guruja
17.11.2006

Juha za guruja - drugič

16.11.ob pol enih zjutraj je pravilno odgovoril Radoš. Sedaj mu dolgujem 10.000 SIT. Z juhico je bilo torej vse v redu, še veliko bolje pa bi bilo, če bi juhi priložili, recimo kupon s popustom in navodili, kje se juho da kupiti.

kupon

vzorec kreme s kuponom, ki sem ga dobil letos poleti v drogeriji v Clevelandu

Nikoli ne računajte na to, da se bo stranka sama domislila, kaj mora narediti. Če želite prodati več, morate stranki natančno povedati kaj mora narediti in jo tudi motivirati.

Vsi, ki strankam podarjate vzorčke ... priložite natančna navodila, kaj mora stranka narediti in za boljši učinek dodajte "podkupnino". Američani seveda to vedo. Na ta način je prodajal marketinški genij Claude Hopkins. Njegovo knjigo Scientific Advertising, si lahko brezplačno presnamete iz spleta. Gospod je namreč že tako dolgo mrtev (knjigo je napisal leta 1923), da je copyright potekel. Uživajte v branju, gre za najboljšo marketinško knjigo vseh časov. Tako vsaj misli vaš marketinški guru.

Gobova juha za guruja
Dnevnik guruja
15.11.2006

Gobova juha za guruja

Danes sem skupaj s Financami dobil še Knorrovo gobovo juho. Odlična marketinška poteza.

  • ker so mi nekaj podarili, vsi imamo radi darila
  • ker juhe ne bom vrgel stran, ampak se bo še nekaj časa valjala po moji mizi, na koncu pa jo bom pojedel ali pa podaril tajnici Mojci (letake mečemo v smeti, hrano bolj poredko)
  • ker je takšen oglas nemogoče spregledati - večino oglasov v današnjih Financah bom spregledal, juhe nisem spregledal
  • ker so me kot stranko skoraj "prisilili", da preizkusim njihov izdelek

 

Skratka same pohvale ...

juha

Vendar pa so pri vsem naredili eno veliko marketinško napako. Zelo veliko napako, zelo drago napako. O tem, kje so ga polomili pa enkrat proti koncu tedna.

Lahko pa v komentarju poizkušate uganiti, kje so ga polomili. Nagrada za tistega, ki prvi ugane? 10.000 SIT gotovine iz gurujevega žepa. Samo, če uganete kaj imam v mislih. Pa prvi morate biti.

p.s. če ugane moja žena, to ne šteje :)

na vrh