Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dragi starši ...
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 29.11.2007

Žena je včeraj naročila 10 otroških knjig. "Padla" je na spodnjo ponudbo. Obešeno na oglasni deski v vrtcu.

vrtec

Dober marketing. Nekdo v založbi, ki na ta način prodaja knjige, ni razmišljal samo o tem kako knjigo narediti, pač pa tudi kako jo prodati. Za razliko od mnogih podjetnikov, ki razmišljajo o izdelku, za razmislek o tem, kako ga prodati, pa jim zmanjka časa.

Zakaj je žena kupila knjige? Takole je rekla:

"Itak potrebujem darila za otroke, pa še dobrodelno je. In še vse je zelo enostavno. Učiteljici dam naročilnico in učiteljica mi bo potem dala knjige. Vse je zelo enostavno, knjige dobim kar v vrtcu. In od vsega skupaj ima tudi vrtec korist. Dobrodelna zadeva in vse je zelo enostavno, priročno."

Založba je na svojo stran pridobila vzgojiteljice. Namesto, da bi plačevali provizijo knjigarnam, raje s knjigami nagradijo vrtec (posredno vzgojiteljice). Starši se dobro počutijo, ker z nakupom pomagajo vrtcu, vse pa je tudi zelo enostavno in priročno. Založba se je tudi postavila na pravo mesto. Otroške knjige kupujejo starši. Starši pa vsak dan pridejo po svoje otroke v vrtec ... Spretno in učinkovito. :)


Komentarji:

29.11.2007 @ 18:58 Aleš Lisac
Pozabil sem še napisati, da gre za izjemno dobro napisano ponudbo:

1. v ponudbi so natančna navodila, kaj morajo starši narediti.
2. ponudba vsebuje besedo brezplačno
3. ponduba igra na dobrodelnost - želite pomagati vrtcu ...
4. iz pondube se vidi, komu je namenjena: "Dragi starši"
5. pod ponudbo so podpisane vzgojiteljice - ne gre za nagovarjanje založbe, pač pa za "priporočilo" vzgojiteljic

Ste opazili, da v ponudbi sploh ni omenjeno za katero založbo gre?

Še bom hodil po otroke v vrtec. Marketinške lekcije so vsepovsod.
30.11.2007 @ 22:12 Sašo
Ja zgleda da so tudi vzgojitelji marketinško podkovani ;)

Zares dobra poteza založbe in vrtca.
02.12.2007 @ 23:25 Lidija
Je pa verjetno res, da se je ta zastopnik, založba verjetno zelo dolgo trudila, da jim je dogovor uspel...ponavadi se vrtcom s tem žal ne da ukvarjati - preverjeno :)
Čestitke založbi, ki ji je uspelo...so bile prisotne veze ali ekstremno uspešen zastopnik? Meni so ob podobnih poskusih ponavadi rekli, da je to prepovedano in se s tem ne morejo ukvarjati...pa čeprav so se strinjali, da spadajo Slovenske ljudske pravljice resnično v vsak slovenski dom...Mogoče jih pa le jaz nisem znala prepričati. :)
04.12.2007 @ 11:06 Kajote
bi tudi jaz vzel v našem vrtcu, če bi imeli ponudbo,...
05.12.2007 @ 16:49 Leja Perko
Ni kaj, dobra poteza, vendar tudi knjigarne morajo služiti, v nasprotnem ne potrebujemo trgovin, če lahko vse direktno prodamo. L.p., L.P.
06.12.2007 @ 10:22 Lidija
Leja, v knjigarnah se proda minimalno knjig, največ prometa se dejansko ustvarja z direktno prodajo...
07.12.2007 @ 08:40 Meta
Tudi vrtcem je namenjeno čedalje manj sredstev( preverjeno). Vzojiteljicam primankuje igrač, knjig.... zato se poslužujejo tudi takšnih ukrepov. Če imaš otroka in je vzgojiteljici veliko do tega da otrok od vrtca tudi kaj odnese imajo različne načine ne samo omenjenega, da si dopolnijo svoj inventar ( in jaz to pozdravljam).
na vrh