Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Dragi starši ...
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 7 29.11.2007
Žena je včeraj naročila 10 otroških knjig. "Padla" je na spodnjo ponudbo. Obešeno na oglasni deski v vrtcu.
Dober marketing. Nekdo v založbi, ki na ta način prodaja knjige, ni razmišljal samo o tem kako knjigo narediti, pač pa tudi kako jo prodati. Za razliko od mnogih podjetnikov, ki razmišljajo o izdelku, za razmislek o tem, kako ga prodati, pa jim zmanjka časa.
Zakaj je žena kupila knjige? Takole je rekla:
"Itak potrebujem darila za otroke, pa še dobrodelno je. In še vse je zelo enostavno. Učiteljici dam naročilnico in učiteljica mi bo potem dala knjige. Vse je zelo enostavno, knjige dobim kar v vrtcu. In od vsega skupaj ima tudi vrtec korist. Dobrodelna zadeva in vse je zelo enostavno, priročno."
Založba je na svojo stran pridobila vzgojiteljice. Namesto, da bi plačevali provizijo knjigarnam, raje s knjigami nagradijo vrtec (posredno vzgojiteljice). Starši se dobro počutijo, ker z nakupom pomagajo vrtcu, vse pa je tudi zelo enostavno in priročno. Založba se je tudi postavila na pravo mesto. Otroške knjige kupujejo starši. Starši pa vsak dan pridejo po svoje otroke v vrtec ... Spretno in učinkovito. :)
1. v ponudbi so natančna navodila, kaj morajo starši narediti.
2. ponudba vsebuje besedo brezplačno
3. ponduba igra na dobrodelnost - želite pomagati vrtcu ...
4. iz pondube se vidi, komu je namenjena: "Dragi starši"
5. pod ponudbo so podpisane vzgojiteljice - ne gre za nagovarjanje založbe, pač pa za "priporočilo" vzgojiteljic
Ste opazili, da v ponudbi sploh ni omenjeno za katero založbo gre?
Še bom hodil po otroke v vrtec. Marketinške lekcije so vsepovsod.
Zares dobra poteza založbe in vrtca.
Čestitke založbi, ki ji je uspelo...so bile prisotne veze ali ekstremno uspešen zastopnik? Meni so ob podobnih poskusih ponavadi rekli, da je to prepovedano in se s tem ne morejo ukvarjati...pa čeprav so se strinjali, da spadajo Slovenske ljudske pravljice resnično v vsak slovenski dom...Mogoče jih pa le jaz nisem znala prepričati. :)