Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
Zadnji komentarji na objave
Stranka želi kupiti čevelj in jo zanima ali bo zadovoljna in po njena potreba s to dobrino potešena. Prodajalec/svetovalec, ki sam nosi taisti čevelj ali pa ga nosi njegov sin, bo lahko sam povedal ali so čevlji udobni, topli, kakovostni. Torej če želiš, da ti stranka zaupa moraš sam imeti izkušnje s produktom, storitvijo.
Lp, Gregor
Če z artiklom niste zadovolni nam ga lahko vrnete v naslednjih 30 dneh in mi vam vrnemo denar.
Se pravi testno obdobje z možnostjo vračila celotnega zneska. ;)
Ne gre pa tudi zanemariti možnosti vračila denarja, ampak to ste sami že tolikokrat povedali, da že ptički čivkajo, in ne verjamem, da bi zdaj to isto informacijo nagradili ;-)
Nisem pa opazil, da bi kdo predlagal navedbo pri izdelku, koliko ljudi je te čevlje že kupilo. Ali pa celo, če bi temu bilo tako, da je teh čevljev prodanih več kot pa lumberjackov (ali katerih drugih od bolj znanih).
Poglejmo si slovensko reklamo za Dormeo. Njihove izdelke že vrsto let promovira Borut Veselko saj se na njegovo besede dobro prodajajo ležišča. Tako je moje mnenje