Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

06.11.2009 @ 13:37 Danilo
Pozdravljeni,

Odgovarjam na vprašanje: Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank?

Močnejša je brezpogojna garancija vračila denarja, če stranka kakorkoli ni zadovoljna s kvaliteto izdelka in da ta garancija velja primerno dolg čas.
06.11.2009 @ 13:36 Jože
Po moje je: osebno priporočilo prijatelja, znanca,…
06.11.2009 @ 13:35 Žiga
Tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši je po mojem mnenju "Money Back Guarantee".
06.11.2009 @ 13:34 Rajko
Stranki moramo s samozavestnim nastopom vzeti strah pred nakupom.
06.11.2009 @ 13:33 Barbara
Spoštovani,

moj odgovor na zastavljeno vprašanje je:

- tretja možnost je poleg navedenega povedati koristi, ugodnosti, ki jih bo imel od navedenega izdelka kupec. Dodatno to pomeni, da se kupca prepriča, da določeno stvar res potrebuje in da se mu jasno predstavi vse koristi, ugodnosti, ki jih bo imel od nakupa navedenega izdelka. Dodatno pa je pri ponudbi izdelka še pomebno, da se kupcu tudi jasno pove da ima za nakup navedenega izdelka samo omejeni čas nakupa in da ima priložnost za nakup izdelka sedaj in ne kasneje.
Dodatno se mi zdi v tem sklopu še pomembno, da se pri kupca naslalja osebno, da začuti, da mu je določena ponudba izdelka res njemu namenjena osebno in ne na splošno. V ta sklop pa mi morda še dodala komponento, da se v tem delu navede morda tudi da tudi ta in ta - ne znane osebe, mislim na navedne ljudi, uporablja ta in ta izdelek in je z njim zadovoljen.

To je po mojem tretja pomembna komponenta (je pa to vse povzetek naučenega in slišanega na dosedanjih Lisac in Lisac seminarjih in delno iz Lisac Lisac knjig, dodatno pa sem navedeneno komponento sprobala v praksi in deluje. O ja deluje!
06.11.2009 @ 13:32 Maja
Mislim,da je poglavitno tudi to ,da smo prepričani v svoj izdelek!skratka zaupanje v izdelek ali storitev ,ki jo tržimo!
06.11.2009 @ 13:32 Ljubo
Odstranitev tveganja.
06.11.2009 @ 13:30 darja
verjetno je fina tudi kakšna garancija, da lahko izdelek vrnejo če z njim niso zadovoljni. in pa seveda mnenje ljudi ki so izdelek že kupili, to najbolj vžge, saj je roba preverjena. in če ga znanec/znanka pohvali, nam je to več vredno kot pohvala kateregakoli trgovca, ki ima lahko za hrbtom to, da nam skuša vse skupaj le prodati a izdelka ne pozna dovolj...torej neka garancija, izkušnje drugih ali pa zamenjava blaga ...
06.11.2009 @ 13:30 Marko
močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank je,
če si sam prepričan v moč / kvaliteto izdelka / storitve - tako je najlaže prepričati tudi druge
06.11.2009 @ 13:29 Vitalka
Kaj vse smo pripravljeni narediti, če nam kdo obljubi kaj zastonj! Pa to je neverjetno. Hvala za lekcijo v lekciji!
na vrh