Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Zadnji komentarji na objave

06.11.2009 @ 16:47 Lado
Prepričal bi jih s tem, da bi tudi sam uporabljal ta izdelek (npr. čevlje)
06.11.2009 @ 16:43 Robert Bizjak
Garancija, da vam vrnejo denar, če bo z izdelkom kaj narobe in to brez kakršnega koli obrazložila.
06.11.2009 @ 16:07 Joško
Glede na to da v večini tv oglasov nastopajo ženske je jasno kam ciljajo reklame. Na ženske, pa še moški jih radi pogledamo – torej dve muhi na en mah.
Kar se pa tiče prodajalcev jih pa velika večina hodi samo v službo – žal
.
In pa glede na to da nisem tako reven da bi poceni kupoval, kupiš pač boljši izdelek h kateremu spada določen popust ki pa je lahko v obliki darilca (ja nasedel sem vam tudi jaz) ali pa popusta pri naslednjem nakupu. Glede na to da je odstotek unovčljivih kuponov manj kot 40% je to odlična poteza…glede garancije pa – nekatere so popolnoma brezsmiselne (actimel) in pač kupiš drug boljši izdelek.

Pa še to dobra reklama za Hofer, ali je nenamerna?
06.11.2009 @ 16:02 Andrej
Kako povečati zaupanje strank? Tako, da stvari izdelke in storitve, jih tržimo, uporabljamo tudi sami skupaj s starši, otroki, nečaki... Dober zgled!
06.11.2009 @ 15:59 MvP
Lastna izkušnja uporabe produkta ali storitve... Ali priporočilo prijatelja. tudi garancija je že izrabljena/oz. zlorabljena.
06.11.2009 @ 15:33 Cerdekor
S svojimi zadovoljnimi strankami se na podlagi njihovih dobrih izkušenj dogovoriš, da te one priporočijo svojim kontaktom in na ta način izvedejo prodajo zate.

LP,
Denis
06.11.2009 @ 15:29 Danilo
garancija vračila denarja, če z nakupom nismo zadovoljni
06.11.2009 @ 15:20 Tomaž
Največ boste naredili, če ponudite brezplačno preizkusno dobo mami podoče stranke. Najvišja avtoriteta! ;)
06.11.2009 @ 15:14 Nataša G.
Od vseh načinov prepričevanje je najmočnejši tale: " Če s storitvijo/izdelkom ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar".
To uporabljam tudi sama.
06.11.2009 @ 15:09 AKINOM
Cena !
na vrh