Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

WC marketing
Seminarji
20.09.2007

WC marketing

Kako ugotoviti kaj si stranke v resnici mislijo o vašem izdelku ali storitvi? Ena možnost je seveda ta, da stranko vprašamo. Osebno, po telefonu, elektronski pošti, navadni pošti … Dobra ideja, vendar je vprašanje, če bomo izvedeli kaj si stranke v RESNICI mislijo. Ljudje smo vljudni, prijazni in mnogokrat ne povemo tistega, kar si v resnici mislimo.

Večina podjetij se niti ne potrudi, da bi izvedela, kaj si stranke mislijo. Če ne veš kaj si mislijo, se ti lahko zgodi, da lepega dne ostaneš brez strank. Ker se večina strank ne pritoži. Večina strank je lepo tiho. Glasujejo z nogami. Če jim kaj ni všeč, preprosto brez besed odidejo in se nikoli več ne vrnejo.

Kako lahko mag. Aleš Lisac, marketinški guru ugotovi, ali so udeleženci njegovih seminarjev s tem, kar dobijo za svoj denar zadovoljni?
Kuverte by Andy Owen
Seminarji
09.09.2007

Kuverte by Andy Owen

»Koliko napitnine boste dali natakarju, če mislite ukrasti pepelnik?«

Andy Owen bo predaval v Ljubljani 24. oktobra letos. Dan pozneje pa še v Zagrebu. Andy se na direktni marketing spozna. Andyja dobro poznam, v Slovenijo sem ga pripeljal že dvakrat. Obakrat smo napolnili Smeltovo dvorano. Sedaj prihaja z novo vsebino, z več kot 100 primeri akcij direktnega marketinga.

24. oktobra se bodo tudi prvič zbrali tekmovalci Državnega prvenstva v direktnem marketingu 2008. Združili bomo Andyjevo predavanje in prvi zbor prvakov drugega državnega prvenstva v direktnem marketingu.

Če želite, lahko preberete Andyjev zadnji članek, v katerem govori o kuvertah. O tem, kako izbrati pravo kuverto, kaj nanjo napisati itd. Članek je v angleščini, za vas brezplačno.

Andy članek začenja s temle stavkom: »Koliko napitnine boste dali natakarju, če mislite ukrasti pepelnik?« Preberite članek, ne bo vam žal. V članku boste našli primer 5 kuvert, Andy vam bo zaupal 9 točk, na katere morate paziti, ko sprejemate odločitve glede kuverte. Skratka kliknite! http://www.andyowen.co.uk/pdfs/HowToUseTheEnvelope.pdf
"Odpustite 10% luzerjev!"
Seminarji
09.05.2007

"Odpustite 10% luzerjev!"

Jack Welch prihaja v Zagreb. Še eden od odličnih direktorjev, ki ve, da je potrebno na svoji promociji delati ves čas. Če o svojem uspehu ne boš govoril sam, tudi drugi ne bodo. V Zagrebu boste za nekaj ur z Jackom plačali med 500 in 1000 evri. Odvisno od tega, kam se boste usedli. Se splača? Hej, včasih lahko dobiš idejo, vzpodbudo, ki ti prinese milijone, še prej kot v uri in pol. Primerno za direktorje, predvsem večjih podjetij, kjer se takšna investicija res ne bo poznala. http://www.welchuzagrebu.com/sl/naslovna.aspx

jack

Njegove knjige so že dolgo na moji polici. Najbolj se mi je vtisnilo v spomin eno od Jackovih navodil. Jack Welch pravi, da se zaposleni delijo v tri skupine: "top 20", "vital 70" in "bottom 10".

Navodilo za vse managerje: Najslabših 10% morate vsako leto odpustiti in zamenjati z novimi.

Ja, vsako leto!

Se vam zdi, da je to kruto? Jaz mislim, da ni kruto, mislim, da je koristno za podjetje in tudi za tiste, ki morajo odditi. Povem pa vam, iz lastne prakse, da je to zelo, zelo težko narediti. Imeti moraš veliko poguma (pomagajo tudi dobri odvetniki ...), ker na papirju je zadeva enostavna, v resničnem življenju pa delamo z ljudmi, ki so nam morda všeč, ki imajo družine ...

Jack Welch pravi: "Some think it's cruel or brutal to remove the bottom 10 percent of our people. It isn't. It is just the opposite. What I think is brutal and "false kindness" is keeping people around who aren't going to grow and prosper. "

Kaj pa mislite vi?

Delavnica "Nemogoče" za Vaš profit
Seminarji
02.04.2007

Delavnica "Nemogoče" za Vaš profit

Če želite lahko skočite na Vaš Profit.Fotografije z delavnice z zanimivimi komentarji. Dan po delavnici me je Stevo ostrigel in popravil frizuro ...

17 kozmetičnih izboljšav
Seminarji
15.12.2006

17 kozmetičnih izboljšav

V sredo 13. decembra, sem v polni Smeltovi dvorani (dopoldne in popoldne), govoril o mini izboljšavah za maksi povečanje učinka akcij direktnega marketinga.

DVD s posnetkom predavanja bo kmalu na voljo. Poglejte nekaj slik in skromen komentar.

Kratek test za vas!
Seminarji
04.12.2006

Kratek test za vas!

Kratek marketinški test. Za vse, ki ste bili na mojem brezplačnem predavanju, bo to za malo malico.

KVIZ!

Brezplačno za vas!
Seminarji
23.11.2006

Brezplačno za vas!

Ob "otvoritvi" dnevnika marketinškega guruja, sem obljubil, da bom imel za vas, ki me berete in komentirate, kakšno predavanje zastonj.

aleskozmetika

17 »kozmetičnih« izboljšav, s katerimi lahko hitro, enostavno in večinoma brez večjih stroškov garantirano povečate odziv na vaše ponudbe, oglase, letake, prodajna pisma.

13.12.2006 lahko pridete na brezplačno predavnanje v dvorano Smelt v Ljubljani. Verjetno bosta dva termina - ob 10. in ob 17. uri. Vendar pozor! Na predavanje se morate prijaviti.

Svoje popolne podatke pošljite na ales@lisac-lisac.si, in plačati boste morali 10.000 SIT za rezervacijo sedeža. Ker je predavanje brezplačno, boste vplačani denar dobili nazaj dan po predavanju. Če se na predavanje prijavite, pa ne pridete, pa denar ostane meni.

Predavanje je zastonj, če ne pridete pa ste kaznovani z 10.000 SIT. Še naslov 90 minutnega predavanja: 17 enostavnih in poceni "kozmetičnih" izboljšav s katerimi zanesljivo povečamo odziv na prodajno pismo ali oglas za 30% in več. Praktični primeri, poučno, uporabno. Kot vedno. Vabljeni!

Prijavite se tudi na 22 brezplačni nasvetov s področja direktnega marketinga na www.lisac-lisac.si. Obrazec za prijavo je na začetni strani na desni.

Retorika za podjetnike z Boštjanom Romihom
Seminarji
19.10.2006

Retorika za podjetnike z Boštjanom Romihom

V sredo 25.10. bom na Boštjanovi intenzivni delavnici.

Poročilo z delavnice napišem v sredo zvečer. Več o seminarju pa lahko preberete na Podjetnikovi domači strani www.podjetnik.si.

 

Se splača šolati prodajalce?
Seminarji
30.11.-1

Se splača šolati prodajalce?

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
na vrh