Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- WC marketing
-
Seminarji20.09.2007
WC marketing
Kako ugotoviti kaj si stranke v resnici mislijo o vašem izdelku ali storitvi? Ena možnost je seveda ta, da stranko vprašamo. Osebno, po telefonu, elektronski pošti, navadni pošti … Dobra ideja, vendar je vprašanje, če bomo izvedeli kaj si stranke v RESNICI mislijo. Ljudje smo vljudni, prijazni in mnogokrat ne povemo tistega, kar si v resnici mislimo.
Večina podjetij se niti ne potrudi, da bi izvedela, kaj si stranke mislijo. Če ne veš kaj si mislijo, se ti lahko zgodi, da lepega dne ostaneš brez strank. Ker se večina strank ne pritoži. Večina strank je lepo tiho. Glasujejo z nogami. Če jim kaj ni všeč, preprosto brez besed odidejo in se nikoli več ne vrnejo.
Kako lahko mag. Aleš Lisac, marketinški guru ugotovi, ali so udeleženci njegovih seminarjev s tem, kar dobijo za svoj denar zadovoljni? - Kuverte by Andy Owen
-
Seminarji09.09.2007
Kuverte by Andy Owen
»Koliko napitnine boste dali natakarju, če mislite ukrasti pepelnik?«
Andy Owen bo predaval v Ljubljani 24. oktobra letos. Dan pozneje pa še v Zagrebu. Andy se na direktni marketing spozna. Andyja dobro poznam, v Slovenijo sem ga pripeljal že dvakrat. Obakrat smo napolnili Smeltovo dvorano. Sedaj prihaja z novo vsebino, z več kot 100 primeri akcij direktnega marketinga.
24. oktobra se bodo tudi prvič zbrali tekmovalci Državnega prvenstva v direktnem marketingu 2008. Združili bomo Andyjevo predavanje in prvi zbor prvakov drugega državnega prvenstva v direktnem marketingu.
Če želite, lahko preberete Andyjev zadnji članek, v katerem govori o kuvertah. O tem, kako izbrati pravo kuverto, kaj nanjo napisati itd. Članek je v angleščini, za vas brezplačno.
Andy članek začenja s temle stavkom: »Koliko napitnine boste dali natakarju, če mislite ukrasti pepelnik?« Preberite članek, ne bo vam žal. V članku boste našli primer 5 kuvert, Andy vam bo zaupal 9 točk, na katere morate paziti, ko sprejemate odločitve glede kuverte. Skratka kliknite! http://www.andyowen.co.uk/pdfs/HowToUseTheEnvelope.pdf
- "Odpustite 10% luzerjev!"
-
Seminarji09.05.2007
"Odpustite 10% luzerjev!"
Jack Welch prihaja v Zagreb. Še eden od odličnih direktorjev, ki ve, da je potrebno na svoji promociji delati ves čas. Če o svojem uspehu ne boš govoril sam, tudi drugi ne bodo. V Zagrebu boste za nekaj ur z Jackom plačali med 500 in 1000 evri. Odvisno od tega, kam se boste usedli. Se splača? Hej, včasih lahko dobiš idejo, vzpodbudo, ki ti prinese milijone, še prej kot v uri in pol. Primerno za direktorje, predvsem večjih podjetij, kjer se takšna investicija res ne bo poznala. http://www.welchuzagrebu.com/sl/naslovna.aspx
Njegove knjige so že dolgo na moji polici. Najbolj se mi je vtisnilo v spomin eno od Jackovih navodil. Jack Welch pravi, da se zaposleni delijo v tri skupine: "top 20", "vital 70" in "bottom 10".
Navodilo za vse managerje: Najslabših 10% morate vsako leto odpustiti in zamenjati z novimi.
Ja, vsako leto!
Se vam zdi, da je to kruto? Jaz mislim, da ni kruto, mislim, da je koristno za podjetje in tudi za tiste, ki morajo odditi. Povem pa vam, iz lastne prakse, da je to zelo, zelo težko narediti. Imeti moraš veliko poguma (pomagajo tudi dobri odvetniki ...), ker na papirju je zadeva enostavna, v resničnem življenju pa delamo z ljudmi, ki so nam morda všeč, ki imajo družine ...
Jack Welch pravi: "Some think it's cruel or brutal to remove the bottom 10 percent of our people. It isn't. It is just the opposite. What I think is brutal and "false kindness" is keeping people around who aren't going to grow and prosper. "
Kaj pa mislite vi?
- Delavnica "Nemogoče" za Vaš profit
-
Seminarji02.04.2007
Delavnica "Nemogoče" za Vaš profit
Če želite lahko skočite na Vaš Profit.Fotografije z delavnice z zanimivimi komentarji. Dan po delavnici me je Stevo ostrigel in popravil frizuro ...
- 17 kozmetičnih izboljšav
-
Seminarji15.12.2006
17 kozmetičnih izboljšav
V sredo 13. decembra, sem v polni Smeltovi dvorani (dopoldne in popoldne), govoril o mini izboljšavah za maksi povečanje učinka akcij direktnega marketinga.
DVD s posnetkom predavanja bo kmalu na voljo. Poglejte nekaj slik in skromen komentar.
- Kratek test za vas!
-
Seminarji04.12.2006
Kratek test za vas!
Kratek marketinški test. Za vse, ki ste bili na mojem brezplačnem predavanju, bo to za malo malico.
- Brezplačno za vas!
-
Seminarji23.11.2006
Brezplačno za vas!
Ob "otvoritvi" dnevnika marketinškega guruja, sem obljubil, da bom imel za vas, ki me berete in komentirate, kakšno predavanje zastonj.
17 »kozmetičnih« izboljšav, s katerimi lahko hitro, enostavno in večinoma brez večjih stroškov garantirano povečate odziv na vaše ponudbe, oglase, letake, prodajna pisma.
13.12.2006 lahko pridete na brezplačno predavnanje v dvorano Smelt v Ljubljani. Verjetno bosta dva termina - ob 10. in ob 17. uri. Vendar pozor! Na predavanje se morate prijaviti.
Svoje popolne podatke pošljite na ales@lisac-lisac.si, in plačati boste morali 10.000 SIT za rezervacijo sedeža. Ker je predavanje brezplačno, boste vplačani denar dobili nazaj dan po predavanju. Če se na predavanje prijavite, pa ne pridete, pa denar ostane meni.
Predavanje je zastonj, če ne pridete pa ste kaznovani z 10.000 SIT. Še naslov 90 minutnega predavanja: 17 enostavnih in poceni "kozmetičnih" izboljšav s katerimi zanesljivo povečamo odziv na prodajno pismo ali oglas za 30% in več. Praktični primeri, poučno, uporabno. Kot vedno. Vabljeni!
Prijavite se tudi na 22 brezplačni nasvetov s področja direktnega marketinga na www.lisac-lisac.si. Obrazec za prijavo je na začetni strani na desni.
- Retorika za podjetnike z Boštjanom Romihom
-
Seminarji19.10.2006
Retorika za podjetnike z Boštjanom Romihom
V sredo 25.10. bom na Boštjanovi intenzivni delavnici.
Poročilo z delavnice napišem v sredo zvečer. Več o seminarju pa lahko preberete na Podjetnikovi domači strani www.podjetnik.si.
- Se splača šolati prodajalce?
-
Seminarji30.11.-1
Se splača šolati prodajalce?