Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj WC marketing
-
SeminarjiKomentarji: 6 20.09.2007
Večina podjetij se niti ne potrudi, da bi izvedela, kaj si stranke mislijo. Če ne veš kaj si mislijo, se ti lahko zgodi, da lepega dne ostaneš brez strank. Ker se večina strank ne pritoži. Večina strank je lepo tiho. Glasujejo z nogami. Če jim kaj ni všeč, preprosto brez besed odidejo in se nikoli več ne vrnejo.
Kako lahko mag. Aleš Lisac, marketinški guru ugotovi, ali so udeleženci njegovih seminarjev s tem, kar dobijo za svoj denar zadovoljni?
Anketa po seminarju pomaga. To, da vljudno, takoj in brez vprašanj, vrne denar, če kdo s predavanjem ni zadovoljen, tudi pomaga (ampak se tako redko dogaja, da ni omembe vredno – konkretno na vsakih 5000 udeležencev, trije zahtevajo vračilo denarja). To, da vpraša udeležence za mnenje, tudi pomaga.
Obstaja pa še en način, ki sem ga odkril po naključju.Med odmorom grem na WC.
In poslušam, kaj se udeleženci pogovarjajo. Večina ljudi itak pride na seminar skupaj s sodelavcem, ali prijateljem. In med pavzo na WCju padejo tiste prave, odkrite pripombe. Tisto, kar mi morda, če bi jih vprašal ne bi povedali.
Na ženski WC pa pošljem tajnico.Just kidding. :)
Poizkušajte torej ugotoviti, kaj si ljudje v resnici mislijo. Metod je veliko. Danes sem opisal eno, ki je zelo učinkovita, ni pa uporabna čisto v vsakem poslu. Vam pade na pamet, kakšna, ki je tako enostavna kot opisana WC metoda in vsaj tako učinkovita?
P.s.: Včasih je bilo najbolj enostavno iti na čik pavzo.
P.p.s.: Kaj pa nagrajevanje pozitivnih in negativnih mnenj, odloča pa žirija, sestavljena iz udeležencev?
Drugače pa pogovor na WCju res ni isti kot na seminarju bi ga pa lahko primerjal z "čikpavzo" ko ljudje pač povejo zares tisto kar mislijo. S tem da imaš na čikpavzi več časa ;)
LP