Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj "Odpustite 10% luzerjev!"
Seminarji
Komentarji:   4 09.05.2007

Jack Welch prihaja v Zagreb. Še eden od odličnih direktorjev, ki ve, da je potrebno na svoji promociji delati ves čas. Če o svojem uspehu ne boš govoril sam, tudi drugi ne bodo. V Zagrebu boste za nekaj ur z Jackom plačali med 500 in 1000 evri. Odvisno od tega, kam se boste usedli. Se splača? Hej, včasih lahko dobiš idejo, vzpodbudo, ki ti prinese milijone, še prej kot v uri in pol. Primerno za direktorje, predvsem večjih podjetij, kjer se takšna investicija res ne bo poznala. http://www.welchuzagrebu.com/sl/naslovna.aspx

jack

Njegove knjige so že dolgo na moji polici. Najbolj se mi je vtisnilo v spomin eno od Jackovih navodil. Jack Welch pravi, da se zaposleni delijo v tri skupine: "top 20", "vital 70" in "bottom 10".

Navodilo za vse managerje: Najslabših 10% morate vsako leto odpustiti in zamenjati z novimi.

Ja, vsako leto!

Se vam zdi, da je to kruto? Jaz mislim, da ni kruto, mislim, da je koristno za podjetje in tudi za tiste, ki morajo odditi. Povem pa vam, iz lastne prakse, da je to zelo, zelo težko narediti. Imeti moraš veliko poguma (pomagajo tudi dobri odvetniki ...), ker na papirju je zadeva enostavna, v resničnem življenju pa delamo z ljudmi, ki so nam morda všeč, ki imajo družine ...

Jack Welch pravi: "Some think it's cruel or brutal to remove the bottom 10 percent of our people. It isn't. It is just the opposite. What I think is brutal and "false kindness" is keeping people around who aren't going to grow and prosper. "

Kaj pa mislite vi?


Komentarji:

09.05.2007 @ 17:58 Danilo
Ljudje so pomembni. NE! Ljudje so najpomembnejši. In v etm smislu se je potrebno znebiti tistih, ki zavirajo. Collins v Good to great ugotavlja, da morajo najprej biti ljudje in šele nato se pogovarjamo kaj bomo delali. Uporabi prispodobo 'pravi ljudje na avtobusu' in tudi 'pravi človek na pravem sedežu' Včasih je torej treba človeku samo piskati drugi sedež, pa bo zapustil spodjih 10 %.
Konec teoretiziranja. Osebno še nisem bil v situaciji, ko bi odpušča in si težko predstavljam, kako bi to naredil. Jasno pa mi, da z nekaterimi ljudmi ne gre. Nekako se mi zdi, da obstajajo tudi drugi načini, ko ni potrebno človeku reči naj gre, ampak se bo spremnil ali pa odšel sam.
In za konec. Ne strinjam se, da je treba 10 % ljudi vsako leto odpuščati. Vedno so sicer eni, ki so na repu, a lahko je rep visoko nad povprečjem.
09.05.2007 @ 21:34 Saška
Jaz pa sem očitno med tistimi krutimi, ki so že odpuščali oz. kot znajo lepo reči naši ameriški šefi: sem jim pustila odditi :), ampak teh 10% vsako leto je lahko tudi malce konfuznih, če je ekipa manjša. Če imaš 8 ljudi, potem vsako leto enemu odrežeš roko? Uno ta levo seveda :)
02.08.2007 @ 17:47 Matej Zgaga
Zavarovalnistvo, sploh specializacija na osebnih zavarovanjih je lep primer. Ce je v podjetju - kolektivu zdrava klima in tekmovalnost je to proces pridobivanja kadra ki je zanesljiv, prodoren in prinasa nadpovprecne rezultate. Tako uskladimo skupne interese.

LP
23.08.2007 @ 19:03 Jerneja
Soglasam z Danilom. Vecinoma. Sama sem namrec prepricana, da je treba najprej dobro izbrati svoj kader, vanj kaj vlagati, ga opazovati in mu dovoliti, da se razvije. Ce se ne razvije v smeri, ki smo jo od njega pricakovali (in mu jo tudi dovolj jasno povedali), se mu pac moramo zahvaliti in mu morda navreci nekaj idej, v cem pa ga vidimo. Res pa je, kot pravi avtor posta, da je dobro imeti dobrega odvetnika. Ker danes se RES nikoli ne ve.
na vrh