Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

CEO - Chief Experience Officer
Dnevnik guruja
29.05.2009

CEO - Chief Experience Officer

Sidney Barrows

O knjigi, ki jo je napisala Sidney, sem že pisal. Za tiste, ki ne veste, kdo je ta dama, naj povem, da gre za »zloglasno« newyorško madam. Sidney je pet let vodila izjemno uspešno agencijo, ki je gospodom oddajala dekleta za spremstvo. Vodila je podjetje, ki se je ukvarjalo z najstarejšo obrtjo. Pomembno pa je, da je prodajala po najvišjih cenah v mestu in imela je vedno dovolj strank. Zadovoljnih strank, ki so se vračale in vračale …

Principi, ki veljajo v njenem (nekdanjem) poslu, veljajo za vsa storitvena podjetja. In tudi za ostala podjetja.

Dolžnost vsakega direktorja je poskrbeti za to, da bo sleherna stranka zadovoljna z izkušnjo, z doživetjem ob nakupu, pred nakupom, po nakupu. Pomembno je, kako stranke POČUTIJO!

ceo

Poglejte si, kaj piše na vizitki, ki mi jo je izročila Sydney: »CEO – Chief Experience Officer«. Odlično.

Sicer pa je Sidney zelo prijetna gospa. Že ob stisku roke, posebej pa po tem, ko sva spregovorila nekaj besed, sem imel občutek, da se že dolgo poznava. Nekako domač občutek … prav dobro sem se počutil v njeni družbi … :)
 

Bomo podrli svetovni rekord?
Dnevnik guruja
29.05.2009

Bomo podrli svetovni rekord?

V nedeljo grem skupaj s svojim starejšim sinom podirat svetovni rekord. Svetovni rekord v rolanju. To nedeljo ob 9.00 v Portorožu.

Če želite videti guruja na rolerjih … in če želite sodelovati pri podiranju svetovnega rekorda, pridite v Portorož.

Zadevo organizira naša dobra stranka, Mojmir Kovač, in jaz mu s tem zapisom pomagam zbrati 1441 udeležencev. Po mojem mu bo uspelo. Mojmirjevo video vabilo v nadaljevanju te novice.

Moč prepričevanja - Robert B. Cialdini
Dnevnik guruja
29.05.2009

Moč prepričevanja - Robert B. Cialdini

Kako do višje napitnine?

Včeraj sem bil v Vicenci na seminarju Roberta Cialdinija. O knjigah Roberta B. Cialdinija sem že pisal. Vsekakor obvezno branje za vse, ki vas zanima, kako biti prepričljivejši.

Poglejte kratek video, ki sem ga posnel včeraj med prvim odmorom. Na kratko vam opisujem eksperiment, ki so ga izvedli Cialdinijevi raziskovalci. S pomočjo čokoladic so povečevali višino napitnine, ki so jo gostje pustili v restavraciji.

Nauk seveda velja za vsa podjetja, ne samo za restavracije. Robert Cialdini je tokrat na seminarju govoril o 6 načelih prepričevanja. Eno od načel, uporabljeno na primeru restavracije je »reciprocation« - ali če povem po domače: »več daš, več dobiš«. Robertovi principi so nekaj podobnega kot »psihološki sprožilci«, o katerih govori Joseph Sugarman. Samo da je slednji naštel 30 psiholoških sprožilcev, Cialdini pa jih je strnil v 6 načel. V obeh primerih pa gre za orodja, s pomočjo katerih lahko stranke motiviramo, vplivamo nanje, jih pripravimo do tega, rečejo DA, da kupijo!

robert cialdini 1

Robert mi je z veseljem podpisal knjigo in tudi slikala sva se skupaj.

Postavil sem mu tudi dve vprašanji, na kateri mi je seveda rade volje odgovoril. Kaj sem ga vprašal? Vprašal sem ga, kaj narediti s strankami, ki jim ves čas daješ, vedno izkoristijo vse brezplačne ponudbe, kupile pa še niso nič. Vprašal sem ga tudi, zakaj smo mi, udeleženci seminarja (v dvorani je bilo 600 ljudi) prišli na seminar, zakaj smo torej njemu oziroma organizatorju rekli DA. O njegovih odgovorih pa naslednji teden.

Dobičkonosna uporaba elektronske pošte?
Dnevnik guruja
26.05.2009

Dobičkonosna uporaba elektronske pošte?

Mislite, da je možno elektronsko pošto dobičkonosno uporabljati v marketinške namene? Poglejte kaj je o tem, na pijači sredi Ljubljane, izjavil Michael Leander. Michael je strokovnjak za marketing in CRM. O CRMju sem na kratko pisal v prejšnjem zapisu o nepremičninskih agentih, ki za to kratico še niso slišali.

Poglejte Michaelov blog in predvsem spletno stran http://meemoo2.com/. Na tej strani boste našli, polno zanimivih, koristnih, brezplačnih informacij. Če vas seveda zanima marketing ...
 

Lisac v Beogradu
Dnevnik guruja
11.05.2009

Lisac v Beogradu

V petek sem predaval v Beogradu. O marketingu, o direktnem marketingu. Gostitelji so odlično opravili svoje delo. Dvorana v Sava Centru je bila polna. Navdušen sem bil nad udeleženci, praktično vsi so bili direktorji ali vsaj direktorji marketinga.

Kaj pravijo nekateri udeleženci o mojem predavanju? Poglejte kratek video.

Sicer pa sem bil nad gostitelji, udeleženci seminarja in Beogradom navdušen. Srbe je res težko premagati v gostoljubnosti.

Še nekaj, kar je po svoje zanimivo. Po seminarju sem dal izjavo za prvi program srbske nacionalne televizije. In še intervjuje za več revij in časopisov. O mojem prihodu pa so Srbi lahko brali tudi na prvi strani Borbe. Kako to, da sem že ob prvem prihodu v Beograd prišel na nacionalno televizijo?

Iz dveh razlogov … prvi je seveda spretnost organizatorja dogodka. Drugi pa je – v tem je tudi marketinška lekcija tega zapisa – v tem, da so tujci običajno pametnejši od domačinov. Saj veste, strokovnjak je že po definiciji nekdo, ki prihaja od drugod. :)

Obisk Beograda bom nedvomno ponovil. Sicer pa samo za zapis v statistiko: Srbija je bila trinajsta država, v kateri sem do sedaj predaval. Ko pridem do številke 20, pa častim.

V nadaljevanju novice je samo še nekaj slik z mojega prijateljskega in delovnega obiska v Srbiji. Saj veste, kje se začne in konča biznis v Beogradu …

Trump in Lisac
Dnevnik guruja
01.05.2009

Trump in Lisac

Kako prodati 464 stanovanj, za 700 milijonov dolarjev v 8 urah? To bi verjetno zanimalo tudi naše nepremičninarje, mar ne? Ivanka Trump nam je povedala, kako ji je to uspelo. Kupci so v 8 urah podpisali pogodbe, plačali 20% avansa. Vse to za stanovanjske enote, ki še niso vseljive ...

ivanka

Ivanka Trump in Aleš Lisac, Chicago 30. april 2009

Ivanka Trump se največ ukvarja s Trumpovo "kolekcijo" 13 luksuznih hotelov, vodi pa tudi "Trump Jewelry", kjer prodajajo nakit po cenah od 650 do 350.000 dolarjev.

Ivanka je pametna, pridna in sposobna punca. Prav z užitkom jo je bilo gledati in poslušati. Ivanka ima seveda veliko prednost, da je Trumpova hčerka. Ampak to svojo prednost je zelo dobro izkoristila. Zaradi očeta je bila vedno v stiku s sposobnimi in delovnimi ljudmi in se od njih veliko naučila. Ivanka ima v resnici zelo odgovoren položaj v Trumpovi organizaciji.

Ivanka seveda ve kje je Slovenija ... takoj mi je omenila, da je njena mačeha Slovenka. ;)

Zakaj sem v resnici pisal o Ivanki, zakaj sem se slikal z Ivanko Trump?

Da vam še enkrat dokažem, da je uporaba znanih osebnosti učinkovita marketinška metoda, ki jih slovenska podjetja premalo uporabljajo. Povezava z znanimi osebnostmi poveča verjetnost, da kupci podjetje opazijo, poveča kredibilnost podjetja (ob pravilni izbiri znane osebnosti).

Ivanka Trump je neke vrste vaba, na katero ste se ujeli vi, jaz pa tudi. Ivanka je le ena od 20 predavateljev, ki jih bom poslušal ta teden. Ampak vsekakor je pritegnila največ pozornosti in izbranci, ki smo se lahko z njo slikali, smo na to posebej ponosni. Trump je tudi odličen primer pomembnosti in vrednosti blagovne znamke. Ivanka je veliko govorila o tem, da gredo njihove nepremičnine tako dobro v prodajo tudi zato, ker nosijo ime Trump in ker vedno presežejo pričakovanja kupcev.

V Chicagu nisem sam, z mano sta še dva prijatelja in moj brat. V vsakem podjetju si moramo delo seveda pravično (po bratsko) razdeliti

blaz
.
Medtem, ko sem se recimo jaz ukvarjal z Ivanko Trump, se je Blaž Lisac pogovarjal s Petrom Sheo, lastnikom revije Entrepreneur (tretja največja poslovna revija v ZDA). No sedaj pa po pravici povejte, želite še kakšno dodatno podrobnost o s rečanju Trump - Lisac, ali vas bolj zanima pogovor in predavanje s Petrom Sheo? :)
 

Chicago, prašičja gripa, pirati, recesija in zdrava pamet
Dnevnik guruja
01.05.2009

Chicago, prašičja gripa, pirati, recesija in zdrava pamet

Včeraj sem bil na košarkarski tekmi, ki je trajala 4 ure. Chicago je premagal Boston po 3 podaljških! Res dobra tekma, ki je v končnici NBA še ni bilo. Dve moštvi nista bili še nikoli tako izenaćeni. Trenutno je rezultat 3 proti 3. V sedmi tekmi bomo v soboto dobili moštvo, ki se bo uvrstilo naprej.

Poglejte kratek video, ki sem ga posnel na tekmi. Zakaj sem v poročilo o tekmi dodal še prasičjo gripo, recesijo, pirate? Ker so to medijski projekti, s katerimi si televizijske postaje višajo gledanost. Strašijo ljudi ... V resnici zelo, zelo, zelo pretiravajo. Poln stadion navdušenih navijačev je na tekmi užival, vsi smo navijali, jedli in pili. Nobene sledi o prašičji gripi in nobene sledi o recesiji.

Prašičja gripa, pirati, recesija, nore krave, ptičja gripa ... no ja, mediji prodajajo zgodbe. Če pravih zgodb ni, potem si jih je potrebno izmisliti. 

Jutri pa še marketinški nasvet in ameriški primer, kako lahko tudi s pomočjo prašičje gripe povečate prodajo. Za podjetnike krize ni, so samo spremembe in nove priložnosti. 

Naročilo in Plačilo
Dnevnik guruja
22.04.2009

Naročilo in Plačilo

Pravkar sem popil pijačo, pritisnil na gumb PLAČILO in natakarica se je v trenutku prikazala pri moji mizi. Odličen izum, ki rešuje problem "natakarskega pogleda". Saj veste o čem govorim ... natakar ravno takrat, ko ga najbolj potrebuješ, nikakor noče pogledati proti tvoji mizi ...

narocilo

Pa še nečesa sem se spomnil, ko sem držal v rokah tole napravico. Pot med naročilom in plačilom v mnogih podjetjih ni tako enostavna. Nekatera podjetja imajo stranke, ki pritiskajo samo na rdeči gumb, na zelenega pa potem pozabijo pritisniti.

Moje mnenje o neplačilni disciplini? Kupci ne plačajo takrat, kadar si izdelka, ali storitve ne želijo dovolj. Vedno kadar si določeno zadevo res močno želimo, ali pa nujno potrebujemo, bomo tudi pritisnili na zeleni gumb. Podjetniki sami odločamo o tem, kakšne stranke želimo in privlačimo. Jaz sem na srečo (in ker sem se tako odločil) v panogi, kjer stranke najprej pritisnejo na zeleni gumb, šele potem pa na rdečega.

Kdo je najcenejši v deželi tej?
Dnevnik guruja
21.04.2009

Kdo je najcenejši v deželi tej?

Kdo najcenejši v deželi je tej?

V videu, ki sem ga posnel v avtu (poglejte nekaj zapisov nazaj), sem povedal, da dobri prodajalci svoje trditve vedno dokažejo. Trenutno nam še vsi veliki trgovci v Sloveniji (Mercator, Tuš, Spar, E.Leclerc in drugi) dokazujejo, da so najcenejši.

To nam dokazujejo v TV oglasih in v svojih letakih, ki jih ali pa tudi ne, dnevno pobiramo iz poštnih nabiralnikov. Pogosto v oglasih tudi z objavo cen konkretnih izdelkov demonstrirajo, da se pri njih najbolj splača kupovati.

Ampak stranke nič ne prepriča bolj, kot če se v določeno trditev lahko prepriča sama. Oglasi so dober način prepričevanja, demonstracije in mnenja zadovoljnih strank še boljši. Nič pa ne prepriča bolje, kot če lahko stranka na lastni koži občuti rezultate.

hofer

Tole sem posnel prejšnji teden. Najprej sem se odpravil v Hofer in za 26 evrov dobil vse, kar vidite v spodnjem delu prtljažnika. Potem pa sem šel še po nekaj malenkosti v Mercator (dva sladoleda, dva kinder jajčka in škatlica borovničk za sinova). Za vrečko iz Mercatorja sem plačal 24,60 evra. Z obema

Marketinška lekcija z imenom Susan Boyle
Dnevnik guruja
19.04.2009

Marketinška lekcija z imenom Susan Boyle

Marketing je prvenstvo v pripovedovanju zgodb. Zmaga tisti, ki pravemu občinstvu v pravem trenutku pove najboljšo zgodbo. Ali drugače povedano, proda največ.

Kaj je pogoj za zgodbo, ki prodaja? Vsaka dobra zgodba (pravljica, če hočete) ima glavnega igralca. Glavni igralec je pred velikanskim izzivom, v njegov uspeh ne verjame praktično nihče. Zato smo na koncu toliko bolj zadovoljni, ko po neverjetnem preobratu zmaga nekdo, ki ni favorit.

Najboljše zgodbe vsebujejo element PRESENEČENJA. Občinstvo moramo šokirati, presenetiti.

Običajne zgodbe nas pozabijo presenetiti, so povprečne, zato se slabo prodajajo – zgodbe, ki dobro prodajajo, nas presenetijo, nas navdušijo.

Z odličnimi zgodbami se lahko poistovetimo, zlahka se vidimo v vlogi glavnega igralca. Če zmaga favorit, to ni zanimivo, če zmaga nekdo, ki so ga vsi odpisali, je to filmski material.

Ste opazili Simonov »milion dollar smile«? Stavim, da je tip tole načrtoval, ni se zgodilo po naključju. V pravem trenutku je uporabil pravega jokerja. Bravo, marketinški genij gospod Simon Cowell!

Še link, za vsak slučaj, če si videa še niste pogledali. Se strinjate, da je video težko pogledati samo enkrat? Javite se tisti, ki ste video pogledali več, kot desetkrat!

Mastermind - Useppa Island Florida
Dnevnik guruja
14.04.2009

Mastermind - Useppa Island Florida

Obljubil sem vam, da bom napisal več o Mastermindu na Floridi. Najprej nekaj o udeležencih. Pri vsakem udeležencu sem dodal njihove spletne strani. Zakaj je lahko to koristno za vas, ki berete dnevnik marketinškega guruja?

Ker se z vsemi udeleženci Masterminda zelo dobro poznam. Ker se bomo dobivali redno štirikrat na leto. Vsa skupina pride kmalu tudi v Slovenijo! Če imate kakšno idejo ali vprašanje, se lahko obrnete name in bomo videli, kaj se da narediti.

Podobno skupino bom v naslednjem mesecu sestavil tudi v Sloveniji. Iščem torej 10 posameznikov, ki se zelo dobro spoznajo na določeno področje in bi v poslu radi še bolj napredovali. Iščem 10 bistrih posameznikov, ki so pripravljeni pomagati in odkrito deliti informacije z drugimi udeleženci prvega Lisac&Lisac Masterminda. Če vas zanima, če želite biti v ekskluzivni prvi skupini, mi pišite. Ne morem vam obljubiti, da vas bom izbral, bom resno razmislil o vaši prijavi. Cena? Odvisno, kje bomo zadevo naredili, ampak par tisoč evrov imejte vsekakor pripravljenih.

Udeleženci Useppa Island Masterminda in njihove spletne strani:

Tony Laidig – Specialist za “Public Domain”. Ste vedeli, da je vsaj 85 milijonov knjig v “public domain”, kar pomeni, da jih lahko prosto uporabljamo (prepisujemo iz njih, natisnemo, prodajamo,distribuiramo)? Vse, kar je bilo v ZDA izdano pred letom 1923, lahko vsak prosto uporablja, in enako velja za vse, kar je bilo izdano pred letom 1964. Tony je tudi oblikovalec, oblikoval je več kot 600 knjižnih naslovnic. www.publicdomaincodebook.com

Denise Wakeman – specialistka za poslovne bloge. Če pištete ali berete blog, je Denise iz “blogsquad” pravi vir informacij. www.blogsquad.biz in www.denisewakeman.com

Tony Michael – šef marketinga v podjetju, ki ima 100.000 članov iz 180 držav. In vsi plačujejo naročnino. Sicer pa je Tony genijalec, ki prehodil pot od brezdomca (dve leti je spal v avtomobilu) do milijonarja. www.successuniversity.com.

RJon Robins – odvetnik, ki uči druge odvetnike, kako voditi majhno odvetniško pisarno. Že dolgo trdim, da odvetniški posel ni nič drugačen od vseh ostalih poslov … vsi si želimo več strank, jim zaračunati več in poskrbeti za to, da nas priporočajo in se pogosto vračajo. Mimogrede, RJonova žena je svetovno znana oblikovalka (oglasi za 7UP, Dr. Pepper …). www.howtomanageasmalllawfirm.com

Don Kennedy – je zdravnik, profesor, predavatelj, coach. Je svetovno priznan specialist »on longevity and smoking cessation and his unique Smoking Bahbit™ program has helped hundreds beat nicotine addiction«. Če želite prenehati kaditi, vam Don 100% lahko pomaga! www.bahbits.com

Peter Parks – če si želite obiskovalce na vašo spletno stran in to takšne, ki tudi kupujejo, potem vam Peter lahko pomaga. Nedavno je novincu v poslu pokazal, kako v 181 dneh do 22.000 novih strank, ki so kupile za $2,178,000.00 izdelkov in storitev …
www.niche-profit-marketing.com

Rebecca Joy - gasilka, ki se bo maja, po 26 letih službe, upokojila. V svojem življenju je videla preveč posledic neumnih človeških odločitev in zato je ustvarila gibanje »simple awareness«.
www.simpleawareness.com

Terri Levine – the Guru of Coaching. Ime verjetno pove vse. Avtorica številnih knjig ...
www.terrilevine.com, www.coachinstitute.com, www.coachlearn.com

Dr. Rachna Jain – doktorica klinične psihologije, pojavlja se v NBC today, trenutno študira psihologijo socialnih medijev. www.salesandmarketingcoach.com

Dave Lakhani – mojster prepričevanja, serijski podjetnik, v svojem življenju je počel že marsikaj .. bil je dvakrat ustreljen, večkrat zaboden, tepel se je na nelegalnih “barn fights”, tepel se je pod sponzorstvom pivovarne Budwizer, bil je policaj pod krinko, pripadnik kulta, vodil in prodal vsaj 8 podjetij, njegovo marketiško podjetje je med najhitreje rastočimi ameriškimi podjetji ... Izjemno zanimiv človek, odličen prijatelj, velik strokovnjak za prepričevanje, marketing, prodajo, odličen govornik.
www.boldapproach.com

Odhod iz Floride 2 - Mastermind
Dnevnik guruja
09.04.2009

Odhod iz Floride 2 - Mastermind

Jutri, ali pojutrišnjem bom res tudi napisal, kako je bilo na Floridi. Do takrat pa nekaj več v tem 3 minutnem videu, ki sem ga posnel na poti iz Ft Myersa v Miami.

Bodite pozorni na moje besede na koncu posnetka.

Nasvidenje Florida
Dnevnik guruja
07.04.2009

Nasvidenje Florida

Več o tem, kaj smo delali na Floridi in kdo je bil z mano, napišem jutri.

Odhajam na Florido, na zasebni otok.
Dnevnik guruja
30.03.2009

Odhajam na Florido, na zasebni otok.

Avtor knjige »Prepričevanje – umetnost doseči to, kar želite« Dave Lakhani me je prepričal. Ok, priznam, da je imel z mano lahko delo …

Povabil me je na 5-dnevni »master mind«, na zasebni otok (Useppa Island) na Floridi. Povabil je še osem drugih uveljavljenih piscev, predavateljev. Skupaj bomo pet dni razmišljali o marketingu, o tem, kaj lahko še naredimo v našem (gurujskem :)) poslu, da bomo imeli še več zadovoljnih strank.

Na tem otoku menda ni avtomobilov, kako je s komunikacijami, tudi ne vem, tako da se verjetno kakšen teden ne bom oglašal. Potem vam bom pa povedal, kako je bilo.

Če še nimate Daveove knjige »Prepričevanje«, jo lahko naročite v naši spletni knjigarni. Odlična knjiga za tiste, ki bi radi znali bolje prepričevati.

Kdo je Dave Lakhani? Poglejte si kratek video, kjer Dave na eni izmed najbolj gledanih ameriških televizij CNBC odgovarja na vrašanja Donnya Deutcha. Izvedeli boste, kakšna je razlika med prepričevanjem in manipulacijo. In še nekaj drugih trikov s področja prepričevanja. 
 

Okradli so me!
Dnevnik guruja
27.03.2009

Okradli so me!

Včeraj mi je na razprodanem seminarju (govoril sem o najmočnejšem marketinškem orodju, ki deluje na planetu Zemlja – o priporočilu) eden od udeležencev povedal, da sem bil okraden.

Pokazal mi je link do spletne strani, s katere je mogoče sneti moj DVD s posnetkom seminarja »Recesijsko odporen marketing«. Tudi sam sem pogledal na to spletno stran in videl, da so si zmikavti moj DVD do danes presneli že 161-krat!

Sedaj sem pa slabe volje.

Pa veste, zakaj sem slabe volje? Zato, ker me niso res pošteno okradli. Samo 161 ukradenih DVD-jev … To je premalo.

Si predstavljate, kako »nezadovoljen« bi šele bil Aleš Lisac, če bi si njegov DVD na računalniku ogledalo 100.000 Slovencev? To pa bi bila kraja, mar ne? Vem, vem, preveč sem optimističen. Ampak pomislite, če bi se mi to res zgodilo, potem se lahko dodatno okronam še za marketinškega carja, marketinškega generala, marketiškega nadguruja …

Nauk te zgodbe? Danes zmaga tisti, ki uspe svojo zgodbo povedati čim več pravim ljudem. V resnici mi gode, da si presnemavajo moj DVD. Več ljudi pogleda moj DVD, bolje zanje in bolje zame. In čisto na koncu bom na račun tega, da so mi sunili DVD-je, še celo nekaj zaslužil.

Ženina marketinška prispevka
Dnevnik guruja
20.03.2009

Ženina marketinška prispevka

Žena je na svojem blogu objavila dva zapisa, ki sta precej marketinško obarvana. V prvem piše kako je bila navdušena nad razglednico, ko jo je dobila včeraj, v drugem pa piše o nekaj desetletij stari fitnes aparaturi. Se strinjam z vsebino. In tudi razumem zakaj je uporabila nekaj kletvic ...

Izziv!
Dnevnik guruja
19.03.2009

Izziv!

Izziv je strašen. Vsi, ki se ukvarjamo z marketingom in s prodajo, smo pred istim izzivom: »Kako pripraviti ljudi do tega, da bodo pridrveli z denarjem ali s kreditno kartico k nam in z veseljem kupili, kar prodajamo?«

Pomaga, če ste prava oseba (podjetje), pomaga, če komunicirate s pravo ciljno skupino, pomaga, če imate odlično ponudbo, pomaga, če zadevo izpeljete ob pravem času.

ales_prodaja_iz_odra

Na fotografiji je posnetek z mojega včerajšnjega seminarja. Če želite, da tudi vas naučim, kako pripraviti vaše stranke do tega, da bodo z denarjem v roki pridrvele k vam in kupile vse, kar prodajate, pridite na katerega izmed mojih seminarjev.

Naslednji teden predavam o tem, kako prodajati informacije in o tem, kako v praksi doseči, da vas bodo stranke več in ob pravem času priporočale. Če pa vas zanima, kako prodajati skupinam, kako prodajati z odra, morate priti na moj seminar z naslovom »Kako prodajati skupinam?«

ales_prodaja_iz_odra2

Ne poznam nikogar, ki je v Sloveniji predaval več podjetnikom, in ne poznam nikogar, ki vas lahko bolje nauči, kako prodajati z odra.
 

Požeruhi
Dnevnik guruja
16.03.2009

Požeruhi

eleganca

Požrešnost ni samo nezdrava razvada, temveč je tudi greh. Tisti, ki se preveč bašejo s hrano, so grešniki. Verjetno se boste strinjali z mano, če vam rečem, da je pri hrani treba paziti na neko zdravo mero. Ko je človek enkrat sit, ni nobene potrebe, da bi še naprej jedel.

Večina pametnih ljudi kupi toliko hrane, kot jo potrebuje. Tudi kupovanje hrane na zalogo ni preveč smiselno početje. Ker se nam bo hrana prej ali slej pokvarila.

Kako pa je s kupovanjem znanja? S kupovanjem informacij?

»Požrešnost« je v tem primeru zaželena.

Me2everyone - zakaj NE bo delovalo?
Dnevnik guruja
04.03.2009

Me2everyone - zakaj NE bo delovalo?

Verjetno ste tudi vi dobili že kar nekaj vabil za »nakup« delnic podjetja me2everyone. Ogromna večina ljudi, ki je padla na to »finto«, je to naredila, ker je zadeva ZASTONJ. Projekt me2everyone je čisto preprosto verižno pismo. Projekt me2everyone je piramidna igra, novodobni catch the cash.

Z eno pomembno inovacijo.

Za sodelovanje v tej piramidi vam ni treba plačati nič. Zadeva je zastonj. No, skoraj zastonj. Z ničvrednimi delnicami so tisti, ki so si vse skupaj izmislili, plačali za pozornost, kupili so čas vseh, ki v tej igrici sodelujejo.

Dragi moji, gre za čisto navadno verižno pismo. Zanimivo, da so tej ideji nasedli mnogi. Pohlep je močan psihološki sprožilec. Igre na srečo delujejo. V tem primeru je srečka navidezno zastonj.

Ampak, da se razumemo. Tistim, ki so si vse skupaj izmislili, čestitam. Odlična ideja. Inovacija. Odličen primer virusnega marketinga.

Ko boste naslednjič naleteli na nekaj, kar spominja na denarne verige, na verižna pisma, si postavite zelo enostavno vprašanje. Vprašajte se, ali bi zadevo kupili, tudi če za to ne bi bili nagrajeni.

Bi se torej projektu me2everyone pridružili, tudi če vam ne bi obljubili nekaj za nič? Verjetno ne. Imam prav, mar ne?

Kakšne koristi sploh nudi ta spletna stran? Koliko bi bili pripravljeni plačati za članstvo, če ne bi bilo brezplačno? Ste tisti, ki ste padli na finto, sploh pogledali, za kaj gre pri vsem skupaj?

Zdrava pamet je dokaj redka. In zadnje čase se pojavlja tudi manjša recesija zdrave pameti. Vem, vem … »ampak saj je zastonj, saj nič tvegam, dobim pa lahko veliko …«

Veste, kaj bo kmalu največja dobrina, za kaj bomo vsi, ki se ukvarjamo z marketingom in prodajo, v prihodnosti plačevali največ? Največ bomo plačevali za vašo pozornost (pay attention!), dragi bralci, kupci, stranke!

Testiranje
Dnevnik guruja
02.03.2009

Testiranje

Dokler človek ne poizkusi, ne more zagotovo vedeti, kaj se bo zgodilo.

jelen1

Moral sem testirati, če je tale jelenček prijazen.

jelen2

In sem izvedel, da niti ni preveč. Še dobro, da ni imel rogov …

Žena pa je moj eksperiment vešče ujela v objektiv svojega fotoaparata. Bravo za ženo in bravo za jelenčka.

Ponavljam današnji nauk … marketinški strokovnjaki testiramo!

"Recesijsko odporen marketing"
Dnevnik guruja
11.02.2009

"Recesijsko odporen marketing"

Takole je bilo včeraj. In enako bo jutri v Mariboru in v torek spet v Ljubljani.

toyotaseminar

Še kakšno prosto mesto se bo našlo za seminar 10. marca. Če se še niste prijaviil, potem veste, kaj se vam splača narediti. :) Vstopnice je udeležencem kupila Toyota.

Rad delam, kar delam. Včeraj mi je dan polepšal gospod Dušan Kotnik, ki je priznal :), da je s pomočjo idej, ki jih je dobil (in uresničil) na mojih seminarjih, zaslužil več kot milijon evrov. Do sedaj je bilo na mojih predavanjih in seminarjih več kot 25.000 udeležencev. In kar nekaj je takšnih, za katere vem, da sem jim pomagal do milijončka (ali pa vsaj do nekaj 100.000). :)

Res rad, delam, kar delam.

Laž ali pretiravanje?
Dnevnik guruja
09.02.2009

Laž ali pretiravanje?

Laž ali pretiravanje je naslov moje nove kolumne v Večeru. Govorim o prodajalcih, ki prodajajo vse od jogurtov do kozmetike in informacij, pri čemer si pomagajo tako, da enostavno lažejo.

Lažejo, ker se jim zdi, da se bo laž bolje prodajala kot resnica. In še prav imajo. Kratkoročno laž lahko dvigne prodajo. Na malo daljši rok pa ima laž kratke noge.

Ko na POP TV slišijo, da so v Celju našteli 13 obolelih za gripo in proglasijo epidemijo, ali ko poročajo o katastrofalnih razmerah na cestah, v resnici pa so ceste samo mokre (moja osebna izkušnja izpred dveh tednov), potem to kratkoročno dviguje gledanost.

Kmalu pa jim ne bo nihče več verjel. Izgubili bodo verodostojnost.

V tem videu si lahko ogledate, kako so na ameriški nacionalni TV poskušali za nos povleči gledalce. Novinarka iz kajaka poroča o hudih poplavah, mimo pa se sprehodita dva v škornjih in vidi se, da voda sega samo do gležnjev.

Za televizije imam enostaven predlog. Če že želite povečati gledanost vremenske napovedi, tudi takrat, ko je vreme čisto običajno, enostavno malo bolj slecite vremenarko, ali pa ji vsaj povečajte budžet za njena nadvse zanimiva oblačila.

Prodajalec, ki preveč naklada, izgubi kredibilnost, nihče mu ne verjame več. 

Edini jogurt
Dnevnik guruja
04.02.2009

Edini jogurt

Edini jogurt …

»Activia je EDINI jogurt, ki ima dokazano pozitiven učinek na upočasnjeno prebavo.«

Za takšno trditev moraš imeti jajca. In velik oglaševalski budžet. In dobre odvetnike. Verjetno pa tudi podcenjuješ svoje stranke, verjetno tudi misliš, da večina ljudi ne ve, da so vsi jogurti narejeni iz mleka …

liars

V marketingu zmagajo tisti, ki pripovedujejo boljše, verjetnejše zgodbe. Včasih pa se, če dovolj pogosto in dovolj naglas nekaj kričiš, zgodi, da za nos kar dolgo vlečeš kar veliko ljudi.

Ko sem študiral matematiko, so nas učili, da EDINI pomeni, da dokazano nikjer ne obstaja niti eden drug.

Matematičnega faksa nisem nikoli končal, morda tudi zato, ker je v matematiki potrebno vsako trditev dokazati. Dokazati brez napak. Meni pa to ni šlo ravno dobro od rok. Spomnim se, da sem na enem izpitu dokazal, da je trditev v nalogi pravilna, moj prijatelj Boštjan pa je dokazal, da trditev ni pravilna. Nobeden od naju ni naredil izpita. Ker nisva dovolj dobro dokazala. Ampak matematika ni marketing …

In kot vidite, sem končal v marketingu in prodaji. Kjer včasih lahko celo zaslužiš s kakšno trditvijo, ki jo je nemogoče dokazati oziroma niti ni nujno, da je resnična. Zanimivo, da je Activia samo v slovenskem oglasu EDINI jogurt, ki pospešuje prebavo. V oglasih za druge države, ki sem jih pregledal, so besedico EDINI izpustili.

Prodajalci Activie so EDINI prodajalci jogurtov v Sloveniji, ki si upajo trditi, da samo njihov jogurt pospešuje prebavo. V resnici še za to trditev nisem prepričan, da je resnična. Morda kakšen ekološki kmet kje za svoj jogurt trdi, da pospešuje prebavo.

Operiranje z besedami EDINI in VSAK je zelo nevarno, sploh če želiš kdaj narediti izpit iz matematične logike. V oglaševanju pa je vse stvar etike, budžeta, zdrave pameti in dobrih odvetnikov.

In (kozmetičnih) raziskav … »Preizkušeno na 34 ženskah …« All marketeers are liars …  

Recesija v petelinjem zajtrku
Dnevnik guruja
02.02.2009

Recesija v petelinjem zajtrku

Film Petelinji zajtrk se začne z recesijskim prizorom. Takšni prizori se dogajajo dnevno, ne glede na to, ali mediji govorijo o recesiji, stabilizaciji, konjukturi …

Fant pač izgubi službo ...  Šef mu lepo pove: "Kot bi imel tri kose kruha, vi ste pa štirje, razumeš?"

In kaj se s fantom zgodi na koncu? Če filma niste gledali, vam ne bi rad pokvaril užitka, zato vam ne bom razlagal, kaj se v filmu zgodi. Povem vam samo, da se mu to, kar se mu je zgodilo, ne bi zgodilo, če ne bi bil odpuščen.

Ker je izgubil službo, se mu je ponudila nova priložnost.

Ko mediji govorijo o tisočih, ki izgubijo službo, pozabijo na nekaj zelo pomembnega. Za tiste, ki službo izgubijo, ni konec sveta. Večina jih prej ali slej najde boljše službe. Ker po definiciji odpuščajo tista podjetja, ki jim ne gre dobro, in zaposlujejo tista, ki jim gre dobro.

Če recimo zaprejo rudnik, vsi rudarji izgubijo službo. Večina si kmalu najde lažje in bolje plačano delo. Ker je rudnik zaprt, sedaj tudi otroci rudarjev ne razmišljajo več, da bi šli delat v rudnik, pač pa končajo šolo in se zaposlijo v farmacevtskih in računalniških podjetjih. Izguba delovnega mesta je ob primerni socialni politiki države najboljša možna novica za tiste, ki službo izgubijo.

Lisac marketing ekspres
Dnevnik guruja
26.01.2009

Lisac marketing ekspres

Zastonj marketinški nasveti izpod tastature marketinškega guruja Aleša Lisca za vas tudi v tiskani obliki?

Prejšnji teden smo začeli pošiljati Lisac marketing ekspres na naslove slovenskih podjetij tudi v tiskani obliki. Elektronska pošta je sicer super medij, ampak čez dobri stari papir ga pa tudi ni.

Lisac marketing ekspres bo v tiskani obliki izhajal vsak mesec. Pošiljali ga bomo na 30.000 naslovov, za distribucijo bo poskrbela Pošta Slovenije. Če nikakor ne želite zamuditi nobene številke tiskanega Lisac marketing ekspresa, na helena@lisac-lisac.si pošljite svoje popolne podatke in za vas bomo kupili znamko in vam Lisac marketing eksperes brezplačno poslali vsak mesec.

Kliknite za ogled tokratne številke v pdf formatu.

 

1+1 ali -50%
Dnevnik guruja
21.01.2009

1+1 ali -50%

Recimo, da prodajate knjige. Znebiti se želite večje zaloge, sicer dobre knjige, ki pa se ne prodaja dobro.

Se vam bolj splača prodajati po sistemu, kupiš eno in še eno dobiš zastonj, ali je bolje prodajati s 50% popustom?
Če znate računati, seveda veste, da je pri isti količini prodanih knjig sistem 1+1 veliko boljši.

Če po sistemu 1+1 prodate 100 knjig, boste zaslužili € 2.900 (100 knjig * €29 = €2.900). Če vas tisk ene knjige stane recimo €5, so vaši stroški v tem primeru €1.000 (200 knjig*€5=€1.000). Razlika med prodajno ceno in stroški, torej vaš zaslužek je €1.900.

Če pa prodate 100 knjig s 50% popustom, boste zaslužili €2.900 – 50% = €1.450. Od tega odštejemo še €500 za tisk knjig in dobimo skupen zaslužek €950.

slika1

Seveda ima ta računica eno napako. Kaj pa, če v drugem primeru prodate 200 knjig? Potem ste na istem, kot če po sistemu 1+1 prodate 100 knjig.

Zakaj vas mučim z vso to matematiko? Ko se boste naslednjič sprehajali mimo takšnih plakatov na razprodajah, poskušajte uganiti, kateri trgovec ima ponudbo, s katero bo zaslužil največ. Pametni trgovci merijo vse in natančno vedo, kako se na ponudbe odzivajo njihove stranke.

Mislite, da naši trgovci testirajo, ali kar na takole pamet določijo, s koliko popusta bodo napadli stranke?

slika2

Več slik v nadaljevanju zgodbe, kliknite na novo stran.

Kava za 8 evrov in pol!
Dnevnik guruja
18.01.2009

Kava za 8 evrov in pol!

Je kava, ki stane 8,5 evrov boljša, od tiste za 2,5 evra ali tiste za 90 centov?
Seveda ne.
Zakaj bi torej kdo kupil kavo za 8,5 evrov?

Poglejte video, kjer vaš marketinški guru daje izjavo nekaj trenutkov potem, ko je popil kapučino za 8,5 evrov.

Povejte mi še nekaj … Kot vidite, je video popolnoma neobdelan. Naj v prihodnje zadevo malo uredim, ali vam je takšen način bolj všeč?

Kreativnost
Dnevnik guruja
13.01.2009

Kreativnost

Kreativnost ni nekaj, kar se zgodi pod vplivom trave ali alkohola. Tudi ni prirojena, od boga dana veščina. Kreativnosti se lahko nauči vsak. Obstaja veliko knjig na to temo. Bistvo kreativnosti je dober opomnik. Kadar iščemo rešitev za določen problem, samo preigramo vsa vprašanja iz opomnika. Jaz en tak opomnik imam, o kreativnosti pa bom letos tudi predaval na krajšem seminarju.

Predstavljajte si naslednji problem. Pri prodaji tuša morate povečati dobiček. Ena od možnosti je, da izboljšate izdelek. Da naredite nekaj, česar drugi še niso naredili. Na mojem opomniku je tudi vprašanje:

»Kaj bi lahko dodali vašemu izdelku, da bi bil edinstven in bolj privlačen?«

tuš

Po delavnici »Nemoguće«, ki sem jo vodil konec leta 2008 v Zagrebu, mi je eden od udeležencev podaril tale tuš. Tuš je krasen primer kreativnosti. Proizvajalec (izumitelj), je našel odgovor na zgoraj zastavljeno vprašanje. Tušu je dodal tabletke s C vitaminom. Z enim polnjenjem se približno tri mesece tuširate z vodo, ki je obogatena s C vitaminom. Priznam, da voda, ki gre skozi ta tuš, lepo diši. C vitamin pa tudi ne more škoditi, mar ne? Poleg tega pa ta tuš tudi lepo razprši vodo in prihrani nekaj pri porabi vode. Lep, enostaven izum.

Kaj bi lahko dodali vašemu izdelku, vaši storitvi, se vprašajte tudi vi. Na to vprašanje lahko odgovorite tudi, če nimate svojega podjetja. Prav gotovo delate v kakšnem podjetju in dobre ideje so povsod dobrodošle.  

Led
Dnevnik guruja
13.01.2009

Led

V teh mrzlih dnevih sem se spomnil, kako bi lahko kakšen trgovec letos poleti dodatno lepo zaslužil. Z ledom.

led

Kdo bi kupil led v trgovini?
Jaz recimo vsaj dvakrat na leto, ko imam malo večji piknik ob Kolpi. Hladilnika, kjer bi naredil dovolj ledu, ki bi zdržal cel dan, nimam. Vreča ali dve ledu bi mi res prišle prav.

Jasno, da Američani led prodajajo že leta. In gre dobro v prodajo. Upam, da bo tole prebral kakšen trgovec (ali pa recimo lastnik restavracije – ki bi lahko ob cesto postavil napis »prodajamo led«) in bom letos lahko led za piknike kje kupil.

 

Sveže pečen štrudel
Dnevnik guruja
11.01.2009

Sveže pečen štrudel

Poglejte tale napis, zaradi katerega sem v soboto pojedel jabolčni zavitek na Krvavcu:

štrudelj

Ocena teksta: Čista desetka
Oblikovanje in izvedba: desetka
Pozicija oglasa: desetka

Je delovalo? Po mojem izjemno dobro. Trije pred mano, jaz in potem dve Zagrebčanki za mano smo vsi kupili.
Takle napis lahko naredi lepo razliko v dnevnem izkupičku.

na vrh