Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Me2everyone - zakaj NE bo delovalo?
Dnevnik guruja
Komentarji:   8 04.03.2009

Verjetno ste tudi vi dobili že kar nekaj vabil za »nakup« delnic podjetja me2everyone. Ogromna večina ljudi, ki je padla na to »finto«, je to naredila, ker je zadeva ZASTONJ. Projekt me2everyone je čisto preprosto verižno pismo. Projekt me2everyone je piramidna igra, novodobni catch the cash.

Z eno pomembno inovacijo.

Za sodelovanje v tej piramidi vam ni treba plačati nič. Zadeva je zastonj. No, skoraj zastonj. Z ničvrednimi delnicami so tisti, ki so si vse skupaj izmislili, plačali za pozornost, kupili so čas vseh, ki v tej igrici sodelujejo.

Dragi moji, gre za čisto navadno verižno pismo. Zanimivo, da so tej ideji nasedli mnogi. Pohlep je močan psihološki sprožilec. Igre na srečo delujejo. V tem primeru je srečka navidezno zastonj.

Ampak, da se razumemo. Tistim, ki so si vse skupaj izmislili, čestitam. Odlična ideja. Inovacija. Odličen primer virusnega marketinga.

Ko boste naslednjič naleteli na nekaj, kar spominja na denarne verige, na verižna pisma, si postavite zelo enostavno vprašanje. Vprašajte se, ali bi zadevo kupili, tudi če za to ne bi bili nagrajeni.

Bi se torej projektu me2everyone pridružili, tudi če vam ne bi obljubili nekaj za nič? Verjetno ne. Imam prav, mar ne?

Kakšne koristi sploh nudi ta spletna stran? Koliko bi bili pripravljeni plačati za članstvo, če ne bi bilo brezplačno? Ste tisti, ki ste padli na finto, sploh pogledali, za kaj gre pri vsem skupaj?

Zdrava pamet je dokaj redka. In zadnje čase se pojavlja tudi manjša recesija zdrave pameti. Vem, vem … »ampak saj je zastonj, saj nič tvegam, dobim pa lahko veliko …«

Veste, kaj bo kmalu največja dobrina, za kaj bomo vsi, ki se ukvarjamo z marketingom in prodajo, v prihodnosti plačevali največ? Največ bomo plačevali za vašo pozornost (pay attention!), dragi bralci, kupci, stranke!


Komentarji:

05.03.2009 @ 00:23 Haro
Ogromno časa sem na internetu pa si nisem utrgal niti minutke za to stvar.. iz preprostega razloga, ne želim biti del množice..preprosto nisem tak.. je pa vse zanimivo iz marketinškega pogleda iz vsega pobereš nek nauk in zato bom še naprej preizkušal take stvari v znanstvene namene..kot ti Aleš
05.03.2009 @ 00:31 Tomaž
Tista stran je narejena tako amatersko da sem se prav smejal ko me je kolega dolgem emailu prepričeval (ki ga je celo sam spisal) da bo to pravi hit čez nekaj let in da naj obiščem to stran in se celo prijavim, da bom mel čez nekaj let gore denarja :)

Res ne bi vedel kakšni so cilji teh nategateljev, ampak vsekakor ne gradnja nekih hudih spletnih aplikacij. Sumim da so si hoteli za to domeno nabra čim več backlinkov in jo nato tudi drago prodat.

Morm jim priznat da je bil nateg mojstrsko speljan in hvalažen sem ker sem odkril bebavost nekaterih mojih kolegov, ki so goreče zagovarjal ta nateg in sem jih do zdaj imel za kredibilne sogovorce na področju spleta in poslovne sfere. (med nijimi so tudi bli diplomanti z ekonomske fakultete in FDV-družboslovna informatika)
05.03.2009 @ 08:16 Mili
Use preveč je takih in podobnih nategancij.. Žalostno je, da prau tisti ki jokajo da ni denarja nasedejo takim stvarem. V želji po hitrem zaslužku in to brez dela upajo ali pa sanjajo mnogi npr. Loto, realnost in recept za uspeh dragi moji pa se skriva drugje.. Imejte cilj, sledite sanjam in za te sanje zavihajte rokave, delajte na tem, pa vam bo uspelo. Res da ne čez noč, nekega dne pa gotovo. Za uspeh se je potrebno dvignit iz udobnega kauča in se marsičemu odpovedat, tega pa mislim da mnogi ne zmorejo. Lažje je obupovat, jamrat, se smilit samemu sebi in nasedat raznim neumnostim ki pridejo do vas.
Lp,m
05.03.2009 @ 10:09 Srečko
Pravijo, da v marketingu ni potrebno biti prveč kreativen in da je dovolj le vztrajno ponavljati stvari, ki delujejo. Jaz v to nisem prepričan, prej nasprotno. Tudi v marketingu kreativnost ne škodi, previdnost in zdrava pamet, tako kot pravi g. Aleš pa ima najverjetneje še posebno mesto. Zapravljanju časa s takimi verižnimi igricami bi jaz namenil učinkovito protiutež - prebiranje knjige SPROŽILCI, avtorja Josepha Sugarmana. Poskusite, ne bo vam žal! Vsekakor pravo nasprotje od sodelovanja v podjetju FX run :-)))))
05.03.2009 @ 13:04 Ana
Nočem izpasti kot provokator (to je storil že Aleš :)), samo tile komentarji me spominjajo na čredo ovčic, ki bleje tako, kot mojster pravi. Ali se sploh upa kdo meniti drugače? Sama sem dobila vabilo prav od tržnika, zanimivo. In tudi vprašala sem se, kakšen nateg je spet to, iskala forume na to temo, ali bi se včlanila, če ne bi bilo visoko letečih obljub. Mimogrede, v loto ne verjamem. Odgovor je bil da, vabljiv mi ni bil denar, pač pa ideja, da imam možnost ustvariti nekaj, pa četudi brezvezno virtualno galerijo. Če sklenem svojo misel, morda vendarle ne gre samo za pohlep...morda gre za to, da si nekateri ljudje želijo samo možnost pokazati, kaj imajo in kaj znajo...tržnikom v razmislek...
05.03.2009 @ 19:50 Sašo
Sam a ni žalostno, da podobnim piramidnim sistemom še danes veliko ljudi nasede/verjame. Celo investirajo denar (čeprav minimalno €), da bi nekoč imeli milijone...
Sam pravim da brez truda in trdega dela ni dobička in tudi mislim, da se v prihodnosti ne bo kaj veliko spremenilo v tej smeri.
07.03.2009 @ 23:34 Nox
Bi se torej projektu me2everyone pridružili, tudi če vam ne bi obljubili nekaj za nič? JA, jaz bi se, priznam pa da bi me morali s čim bolj konkretnim prepričati, če bi želeli še moj denarni vložek. Jaz sem se pridružil po tem, ko sem prebral kar nekaj strani o tem projektu in ideja je vsekakor zelo super. Obljubljajo ti sodelovanje pri projektu, ki buri duha in domišljijo. Kaj pa imamo tisti, ki smo se pridružili, za izgubiti? Nič, razen morebitnega pospemanega maila, ki ga pa lahko ukinemo v trenutku ko začutimo to potrebo. Kaj pa je zdrava pamet? Veliko genialnih ljudi s(m)o že označevali kot nore ... Preden preveč zaidem ...če me2everyone ne uspe, bo pa idejo prevzel nekdo drug in speljal do konca, delnice gor ali do.
29.03.2009 @ 12:07 Ella
Meni pa se zdi ta blog slab. Od njega sem dobila samo tako malo (ne)prikrito posmehovanje vsem, ki so nasedli in nobene razlage, kaj je to, zakaj je slabo, da ljudje nasedejo itd. Brezveze.

In mimogrede - sama takim brez izjeme ne nasedam in če sem čisto iskrena, ne nasedam niti raznim govornikom, motivatorjem, itd...
na vrh