Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Moč prepričevanja - Robert B. Cialdini
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 29.05.2009

Kako do višje napitnine?

Včeraj sem bil v Vicenci na seminarju Roberta Cialdinija. O knjigah Roberta B. Cialdinija sem že pisal. Vsekakor obvezno branje za vse, ki vas zanima, kako biti prepričljivejši.

Poglejte kratek video, ki sem ga posnel včeraj med prvim odmorom. Na kratko vam opisujem eksperiment, ki so ga izvedli Cialdinijevi raziskovalci. S pomočjo čokoladic so povečevali višino napitnine, ki so jo gostje pustili v restavraciji.

Nauk seveda velja za vsa podjetja, ne samo za restavracije. Robert Cialdini je tokrat na seminarju govoril o 6 načelih prepričevanja. Eno od načel, uporabljeno na primeru restavracije je »reciprocation« - ali če povem po domače: »več daš, več dobiš«. Robertovi principi so nekaj podobnega kot »psihološki sprožilci«, o katerih govori Joseph Sugarman. Samo da je slednji naštel 30 psiholoških sprožilcev, Cialdini pa jih je strnil v 6 načel. V obeh primerih pa gre za orodja, s pomočjo katerih lahko stranke motiviramo, vplivamo nanje, jih pripravimo do tega, rečejo DA, da kupijo!

robert cialdini 1

Robert mi je z veseljem podpisal knjigo in tudi slikala sva se skupaj.

Postavil sem mu tudi dve vprašanji, na kateri mi je seveda rade volje odgovoril. Kaj sem ga vprašal? Vprašal sem ga, kaj narediti s strankami, ki jim ves čas daješ, vedno izkoristijo vse brezplačne ponudbe, kupile pa še niso nič. Vprašal sem ga tudi, zakaj smo mi, udeleženci seminarja (v dvorani je bilo 600 ljudi) prišli na seminar, zakaj smo torej njemu oziroma organizatorju rekli DA. O njegovih odgovorih pa naslednji teden.


na vrh