Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Avtoriteta
Marketing
Komentarji:   175 06.11.2009

Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.

Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …

Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?

V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.

veritas

Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.

Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:

1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.

Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!

Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
 


Komentarji:

06.11.2009 @ 13:03 meva
Zelo dober način prepričevanja je primerjava med različnimi proizvajalci istih stvari, izdelkov. Če pa gre za samo ceno, je sigurno potrebno objaviti koliko ista stvar stane v drugih trgovinah in da je v npr. Hoferju najceneje. Se spomnite izdelane analize sončnih krem in dokazano najboljša tista "cenena" iz Lidla - po objavi analize, jo je bilo zelo težko dobiti, torej se je zaupanje in prodaja povečalo.
06.11.2009 @ 13:07 Rosmarie
Pozdravljeni! Izdelek ponudimo v testiranje za določeno obdobje.
06.11.2009 @ 13:08 Aleš Lisac
Pravkar se se zbudil ... Sem v Atlanti. Uf, koliko komentarjev ... :). Bravo in hvala lepa. Izjemno sem navdušen nad kakovostjo komentarjev. Nekater ste se tudi razpisali. Vsekakor priporočam branje komentarjev.

Sicer pa ... do sedaj ste uganili le štirje.Se vam še javim.
lp
Aleš
06.11.2009 @ 13:15 Mila
Že davno smo se odločili, da prodajamo čevlje te tovarne, ker nas je prepričal njihov dizajn, da o kvaliteti izdelave in materialov predvsem pa uporabnosti, ne govorimo. Kljub stalnemu spreminjanju mode, so ti čevlji brezčasni in jih boste nosili, dokler se jih ne boste naveličali.
06.11.2009 @ 13:22 Nadja
Po naših izkušnjah od vsega najbolj zaleže, če nas zadovoljna stranka priporoči svojim prijateljem. Počasna, a najučinkovitejša reklama.
06.11.2009 @ 13:23 Klavdija
Menim, da je lahko močnejši način prepričevanja kupca v nakup le predpostavka, da stranki ponudimo "nakup brez tveganja".
To pomeni, da stranki ponudimo zamenjavo blaga ali vračilo denarja, če z izdelkom ne bo popolnoma zadovoljna oz. če izdelek ne bo izpolnil strankinega pričakovanja (seveda to velja za določeno časovno obdobje, npr. 14 dni od datuma nakupa).

Lp,
Klavdija
06.11.2009 @ 13:24 Vincencij
Sam moraš biti prepričan v to, da je tvoj izdelek (storitev) za stranke dober, ki rešuje "težavo" !
06.11.2009 @ 13:29 Vitalka
Kaj vse smo pripravljeni narediti, če nam kdo obljubi kaj zastonj! Pa to je neverjetno. Hvala za lekcijo v lekciji!
06.11.2009 @ 13:30 Marko
močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank je,
če si sam prepričan v moč / kvaliteto izdelka / storitve - tako je najlaže prepričati tudi druge
06.11.2009 @ 13:30 darja
verjetno je fina tudi kakšna garancija, da lahko izdelek vrnejo če z njim niso zadovoljni. in pa seveda mnenje ljudi ki so izdelek že kupili, to najbolj vžge, saj je roba preverjena. in če ga znanec/znanka pohvali, nam je to več vredno kot pohvala kateregakoli trgovca, ki ima lahko za hrbtom to, da nam skuša vse skupaj le prodati a izdelka ne pozna dovolj...torej neka garancija, izkušnje drugih ali pa zamenjava blaga ...
na vrh