Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Avtoriteta
Marketing
Komentarji:   175 06.11.2009

Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.

Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …

Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?

V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.

veritas

Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.

Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:

1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.

Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!

Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
 


Komentarji:

06.11.2009 @ 13:32 Ljubo
Odstranitev tveganja.
06.11.2009 @ 13:32 Maja
Mislim,da je poglavitno tudi to ,da smo prepričani v svoj izdelek!skratka zaupanje v izdelek ali storitev ,ki jo tržimo!
06.11.2009 @ 13:33 Barbara
Spoštovani,

moj odgovor na zastavljeno vprašanje je:

- tretja možnost je poleg navedenega povedati koristi, ugodnosti, ki jih bo imel od navedenega izdelka kupec. Dodatno to pomeni, da se kupca prepriča, da določeno stvar res potrebuje in da se mu jasno predstavi vse koristi, ugodnosti, ki jih bo imel od nakupa navedenega izdelka. Dodatno pa je pri ponudbi izdelka še pomebno, da se kupcu tudi jasno pove da ima za nakup navedenega izdelka samo omejeni čas nakupa in da ima priložnost za nakup izdelka sedaj in ne kasneje.
Dodatno se mi zdi v tem sklopu še pomembno, da se pri kupca naslalja osebno, da začuti, da mu je določena ponudba izdelka res njemu namenjena osebno in ne na splošno. V ta sklop pa mi morda še dodala komponento, da se v tem delu navede morda tudi da tudi ta in ta - ne znane osebe, mislim na navedne ljudi, uporablja ta in ta izdelek in je z njim zadovoljen.

To je po mojem tretja pomembna komponenta (je pa to vse povzetek naučenega in slišanega na dosedanjih Lisac in Lisac seminarjih in delno iz Lisac Lisac knjig, dodatno pa sem navedeneno komponento sprobala v praksi in deluje. O ja deluje!
06.11.2009 @ 13:34 Rajko
Stranki moramo s samozavestnim nastopom vzeti strah pred nakupom.
06.11.2009 @ 13:35 Žiga
Tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši je po mojem mnenju "Money Back Guarantee".
06.11.2009 @ 13:36 Jože
Po moje je: osebno priporočilo prijatelja, znanca,…
06.11.2009 @ 13:37 Danilo
Pozdravljeni,

Odgovarjam na vprašanje: Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank?

Močnejša je brezpogojna garancija vračila denarja, če stranka kakorkoli ni zadovoljna s kvaliteto izdelka in da ta garancija velja primerno dolg čas.
06.11.2009 @ 13:37 Žarko
Najmočnejša reklama in priporočilo je lastna izkušnja. Zato se prodajalci Mercedeza ne vozijo v službo s Toyoto.
06.11.2009 @ 13:38 Majda
Akcija.
06.11.2009 @ 13:38 Janez
Zaupanje strank lahko dosežemo tudi doseganjem oz. preseganjem pričakovane kakovosti, nudenjem poprodajnih storitev (klicni center za pomoč uporabnikom) in možnostjo vrnitve izdelka s povračilom nakupne vsote.
na vrh