Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Avtoriteta
Marketing
Komentarji:   175 06.11.2009

Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.

Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …

Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?

V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.

veritas

Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.

Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:

1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.

Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!

Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
 


Komentarji:

06.11.2009 @ 10:47 Gasper
V primeru nezadovoljstva vam vrnemo denar.
Lp, gasper
06.11.2009 @ 10:47 Mirko
Mislim, da je prepričanje prodajalca ki zaupa v izdelek katerega prodaja največ, saj zelo hito oceniš kdo blefira in kdo prodaja z vero, da je njeogov produkt najboljši.
06.11.2009 @ 10:48 Aleš Golli
Najmočnejše prepričevanje je brezpogojna garancija z vračilom denarja. Brezpogojna pomeni brez vprašanj, brez pojasnil, brez čakanja, brez odvečnih birokratskih postopkov in tudi brez roka vračila. Torej tudi če ste čevlje nosili več mesecev in šele potem prišli na idejo, da niste z njimi zadovoljni, dobite vračio denarja v vrednosti novih.

Prodajalec bo včasih sicer "lokalno" utrpel škodo, globalno bi moral imeti globalno s takšno potezo pozitivno bilanco. Tudi zaradi ugleda, ki bi se razširil ob takšni potezi.
06.11.2009 @ 10:50 Barbara
Spoštovani,

moj odgovor na zastavljeno vprašanje je:

- tretja možnost je poleg navedenega povedati koristi, ugodnosti, ki jih bo imel od navedenega izdelka kupec. Dodatno to pomeni, da se kupca prepriča, da določeno stvar res potrebuje in da se mu jasno predstavi vse koristi, ugodnosti, ki jih bo imel od nakupa navedenega izdelka. Dodatno pa je pri ponudbi izdelka še pomebno, da se kupcu tudi jasno pove da ima za nakup navedenega izdelka samo omejeni čas nakupa in da ima priložnost za nakup izdelka sedaj in ne kasneje.
Dodatno se mi zdi v tem sklopu še pomembno, da pri kupcu uporabi osebni pristop, tako, da le-ta začuti, da mu je določena ponudba izdelka res njemu namenjena osebno in ne na splošno. V ta sklop pa mi morda še dodala komponento, da se v tem delu navede morda tudi da tudi ta in ta - ne znane osebe, mislim na navedne ljudi, uporablja ta in ta izdelek in je z njim zadovoljen.

To je po mojem tretja pomembna komponenta. Vse navedeno preizkušeno v praki in O ja deluje!

Lep pozdrav,

Barbara
06.11.2009 @ 10:53 Kamen
Zipo daje LIFE TIME GUARANTY.
Pri čevljih je ta sicer malo huda, ampak ja - vrnemo kupnino če v roku... niste zadovoljni.
06.11.2009 @ 10:56 Borut
Aleš, po moje si imel v mislih PRIPOROČILO.

Jaz pa dodam samo, da mora priporočilo priti od osebe, ki ji zaupamo.
06.11.2009 @ 11:09 Jure
Garancija vračila denarja.
06.11.2009 @ 11:15 Andreja
Kot ste omenili je v današnjem času, ko so mediji zasičeni še vedno najboljše reklamno sredstvo tisto kjer se glas širi od ljudi do ljud (že star pregovor pravi: Dober glas seže v deveto vas). Poleg tega pa mislim, da prodajo povečuje predvsem možnost, ki omogoča da če kupec z izdelkom ni zadovoljen ga lahko vrne. To tako dvigne kakovost v očeh kupca in posledično pride do nakupa.
06.11.2009 @ 11:15 Simona
Ko potrošniki spregovorijo o nezaupanju, govorijo, govorijo, govorijo ... rešitev je v tem, da jim ob nakupu izdelka, storitve ponudimo brezplačno odpravo težav, ki bi morebiti nastale v določenem času po nakupu. Zaupanje se bo povečalo, s tem pa tudi večkratna vrnitev naše stranke. Lp
06.11.2009 @ 11:17 Miran
Mislim, da bi bila 90 dnevna garancija ta prava stvar.
na vrh