Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov? Preberite, kaj je ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Avtoriteta
Marketing
Komentarji:   175 06.11.2009

Če jaz izjavim, da ženske odločajo o 80% vseh nakupov na tem planetu, je to malo drugače, kot če taisto trditev preberete v Harward Business Review ali če slišite to izjavo od sodelavca na pogovoru ob kavi.

Če nam oseba v beli halji zatrdi, da je z nami vse v redu, je to čisto nekaj drugega, kot če nam to zatrjuje naš prijatelj. Bela zdravniška halja prinaša določeno avtoriteto in kredibilnost. Zdravnikovi izjavi bolj verjamemo. Saj gre vendar za zdravnika …

Prejšnji teden je žena v Hoferju kupila čevlje za najinega starejšega sina. Zakaj v Hoferju? Ja, dobro vprašanje … Tam je bil to edini model otroških čevljev, ki je bil na prodaj. Pa Hoferju res dovolj zaupamo, mu verjamemo, da prodaja dobre čevlje?

V Hoferju se verjetno zavedajo, da na področju prodaje čevljev niso kakšna posebna avtoriteta. Zato so na vsak par čevljev pripeli izjavo podjetja, ki je znano po objektivnem presojanju, ali je nekaj kakovostno ali ne.

veritas

Kot vidite, je na čevljih, ki so jih prodajali v Hoferju, še izjava podjetja Bureau Veritas.

Današnja marketinška lekcija? Če imate občutek, da vam kupci ne zaupajo dovolj, lahko njihovo zaupanje povečate na dva načina:

1. Poiščite podjetje, inštitucijo ali znano osebnost, ki da roko v ogenj za vaš izdelek.
2. Objavite mnenja, pričanja čim več zadovoljnih strank, ki so podobne tistim strankam, ki jih želite prepričati v nakup vašega izdelka ali storitve.

Obstaja pa še tretji način, ki je od vseh načinov prepričevanja najmočnejši!

Kaj je torej še močnejše kot potrdilo inštitucije, avtoritete in še močnejše od pričanja, priporočila zadovoljnih strank? Ugibajte. Tistemu, ki bo prvi najbližje odgovoru, ki ga imam v mislih jaz, bom podaril nagrado v vrednosti 169 evrov. Vsem, ki boste komentirali, poizkušali, pa bom podaril knjigo. Potrudite se in napišite kaj pametnega :)
 


Komentarji:

06.11.2009 @ 14:42 Robert
Nobena garancija, priporočila, money back garancija: stranko moraš prepričati , da izdelek MORA imeti. In to običajno ni racionalno razmišljanje ampak čisto "čustvena" potreba. Kako ja pa odvisno od stranke, izdelka...
06.11.2009 @ 14:43 Regina
Bom kar pri čevljih ostala: priložiti opis čevljev in materialov, iz katerih so narejeni, ne predolg in ne prekratek, skratka z vsemi tistimi informacijami, na podlagi katerih kupec lahko SAM zaključi, da je izdelek primerne kakovosti? Včasih bolj zaleže, če se o nečem sam prepričaš, pa četudi samo "teoretično", kot pa če ti sto drugih govori, da je stvar super...

Ne gre pa tudi zanemariti možnosti vračila denarja, ampak to ste sami že tolikokrat povedali, da že ptički čivkajo, in ne verjamem, da bi zdaj to isto informacijo nagradili ;-)
06.11.2009 @ 14:55 Vanja
Lastna, očitna in iskrena uporaba izdelka, ki ga ponujamo drugim. Če mi ne zaupamo svojim izdelkom, zakaj bi jim drugi?
06.11.2009 @ 14:56 Elvis
Ista stvar kot pri večini telemarketinških pondb;
Če z artiklom niste zadovolni nam ga lahko vrnete v naslednjih 30 dneh in mi vam vrnemo denar.
Se pravi testno obdobje z možnostjo vračila celotnega zneska. ;)
06.11.2009 @ 14:57 Gregor
Živjo vsem!

Stranka želi kupiti čevelj in jo zanima ali bo zadovoljna in po njena potreba s to dobrino potešena. Prodajalec/svetovalec, ki sam nosi taisti čevelj ali pa ga nosi njegov sin, bo lahko sam povedal ali so čevlji udobni, topli, kakovostni. Torej če želiš, da ti stranka zaupa moraš sam imeti izkušnje s produktom, storitvijo.

Lp, Gregor
06.11.2009 @ 15:00 Sonja
Da se stranka lažje odloči za nakup je najbolje da stranki pnudiš dober garanijski rok nekega izdelka in oz. ob nezadovoljsvu takojšno zamenjavo izdelka ali vračilo denarja.
06.11.2009 @ 15:09 AKINOM
Cena !
06.11.2009 @ 15:14 Nataša G.
Od vseh načinov prepričevanje je najmočnejši tale: " Če s storitvijo/izdelkom ne boste zadovoljni, vam vrnemo denar".
To uporabljam tudi sama.
06.11.2009 @ 15:20 Tomaž
Največ boste naredili, če ponudite brezplačno preizkusno dobo mami podoče stranke. Najvišja avtoriteta! ;)
06.11.2009 @ 15:29 Danilo
garancija vračila denarja, če z nakupom nismo zadovoljni
na vrh