Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- Hvala, ker voziš zmerno!
-
Dnevnik guruja03.05.2010
Hvala, ker voziš zmerno!
Odlična akcija. Ker se razlikuje od običajnih družbenokoristnih akcij, s katerimi večinoma samo strašijo ljudi.
Akcija bo tudi delovala bolje kot pa »strašilne« akcije.
Posebno slabo delujejo strašilne akcije, iz katerih je razvidno, da zelo veliko ljudi dela nekaj, česar ne bi smeli. Primer takšnih akcij so protikadilske kampanje, iz katerih kadilci v glavnem izvedo, da pri svojem početju niso sami in potem raje še enega prižgejo, kot da bi se sekirali …
Dr. Robert Cialdini v svojih knjigah dokazuje, da ima grajanje in kaznovanje pogosto obraten učinek od pričakovanega. Naj omenim samo dva zanimiva primera, ki se ju spomnim. V prvem primeru so v izraelskem vrtcu uvedli denarno kazen za vse starše, ki so prepozno prihajali po otroke v vrtec. Rezultat? Število zamudnikov se je povečalo in je ostalo enako veliko, tudi potem ko so kazen ukinili! Verjetno so si starši mislili, »če že plačam kazen, ni panike, če malo zamudim …«
In še en primer – napisi v naravnem parku so prepovedovali trganje okamnelega lesa (petrified wood). Na tabli, ki prepoveduje odnašanje takšnega lesa, je celo pisalo, da vsako leto obiskovalci odnesejo 14 ton tovrstnega lesa, košček po košček. In seveda, takšna tabla je bila bolj oglas, ki je povečeval število kraj, kot pa jih zmanjševal.
Psihologija prodaje je zanimivo področje. Prave odgovore dobimo samo, če testiramo. Ampak nekaj knjig se pa vedno splača prebrati.
- Direktni marketing - garantirano 15% višji odziv!
-
Direktni marketing08.11.2009
Direktni marketing - garantirano 15% višji odziv!
Dokazano je, da 3M oziroma pri nas Aero listki povečujejo odziv na direktno pošto. Robert Cialdini je dokazal, da je odziv, če uporabite takšen listek, vsaj 15% višji. Jaz to že dolgo vem in takšne listke uporabljam že vsaj 10 let.
Poglejte nekaj listkov, ki so jih za nas natisnili v Aeru. Včasih smo v nekaj mesecih porabili tudi več kot 30.000 takšnih listkov. Študentje so pridno lepili listke na našo množično direktno pošto.
Da, tudi jaz sem izmeril učinek in strinjam se, da je odziv višji. Tam med 10% in 30%.
Prejšnji teden pa sem od Aera dobil novo ponudbo. Tokrat za dezinfekcijske robčke.
Prava ponudba za čas prašičje gripe. Prepričan sem, da tudi dezinfekcijski robčki povečujejo odziv na direktno pošto.
Všeč mi je, da je Aero za povečanje prodaje svojih robčkov uporabil direktno pošto. Tako najbolje dokazujejo, da verjamejo v svoj izdelek. Nasprotno nas mobilni operaterji veliko raje, kot da bi nas nagovarjali po telefonu ali SMS-u (to so vendar njihove storitve), nagovarjajo tako, da plačujejo za oglasni prostor televiziji ali nam pošiljajo direktno pošto.
Ste se kdaj vprašali, zakaj vam Telekom pošlje opomin po pošti, namesto da bi vas kar poklicali? Ali zakaj vam podjetje, ki vam je prodalo prenosni računalnik, nikoli ne pošlje elektronske pošte s ponudbo novega prenosnega računalnika?
Ampak to so že druge teme. Današnji nasvet je zelo enostaven. Odziv na direktno pošto boste povečali z uporabo listkov ali z uporabo kakšnega »aktivatorja«, kot je recimo dezinfekcijski robček.
Več »neumnosti« nastavite v vašo direktno pošto, dlje se bo prejemnik z njo ukvarjal in večja je verjetnost za odziv.
- Kako bi vi izboljšali Merkurjevo akcijo?
-
Marketing11.06.2009
Kako bi vi izboljšali Merkurjevo akcijo?
Zadnjič sem v Big Bangu kupil »upravljalec prezentacij«. Plačal sem nekaj čez 50 evrov. Pri blagajni sem dobil tale kartonček. Če zberem 6 nalepk, potem dobim ob nakupu, večjem od 50 evrov, 20 evrov popusta. Kar lepo zamišljeno. Vedeti moramo, da vedno obstaja kar nekaj ljudi, ki radi lepijo nalepke in ki radi zbirajo točke.
Obstaja pa testiran način, s katerim bi lahko odziv na to akcijo povečali. Recimo z 19% na 32%. Drugače povedano, namesto da nam 19% kupcev prinese izpolnjene kartončke, bi nam z malenkostno spremembo, ki bi bila BREZPLAČNA, kartonček vrnilo 32% strank.
Zanimivo, mar ne?
Še enkrat vam pravim, da se splača izobraževati, da se splača hoditi na seminarje, da se splača pogovarjati s strokovnjaki, z uspešnimi podjetniki.
Na zadnjem seminarju nam je dr. Cialdini pokazal rezultate eksperimenta. Kartonček za zbiranje točk so spremenili tako, da so dodali dva polna krogca. Še vedno je morala stranka osemkrat oprati avto, preden je bilo eno pranje zastonj. Ampak ker je imela stranka občutek, da je zaradi dveh podarjenih točk že bližje cilju, je bil odziv višji.
Morda je bil odziv višji tudi zato, ker je imel takšen kartonček, kjer sta bila dva krogca že polna, višjo zaznano vrednost.
No, saj je vseeno. Pokazati vam želim, da je včasih možno z malenkostnimi spremembami prodati veliko več. Seveda pa je pogoj, da takšne zadeve poznamo. Brati se splača! Tudi branje bloga marketinškega guruja, vam lahko prinese kakšen evro.
- Moč prepričevanja - Robert B. Cialdini
-
Dnevnik guruja29.05.2009
Moč prepričevanja - Robert B. Cialdini
Kako do višje napitnine?
Včeraj sem bil v Vicenci na seminarju Roberta Cialdinija. O knjigah Roberta B. Cialdinija sem že pisal. Vsekakor obvezno branje za vse, ki vas zanima, kako biti prepričljivejši.
Poglejte kratek video, ki sem ga posnel včeraj med prvim odmorom. Na kratko vam opisujem eksperiment, ki so ga izvedli Cialdinijevi raziskovalci. S pomočjo čokoladic so povečevali višino napitnine, ki so jo gostje pustili v restavraciji.
Nauk seveda velja za vsa podjetja, ne samo za restavracije. Robert Cialdini je tokrat na seminarju govoril o 6 načelih prepričevanja. Eno od načel, uporabljeno na primeru restavracije je »reciprocation« - ali če povem po domače: »več daš, več dobiš«. Robertovi principi so nekaj podobnega kot »psihološki sprožilci«, o katerih govori Joseph Sugarman. Samo da je slednji naštel 30 psiholoških sprožilcev, Cialdini pa jih je strnil v 6 načel. V obeh primerih pa gre za orodja, s pomočjo katerih lahko stranke motiviramo, vplivamo nanje, jih pripravimo do tega, rečejo DA, da kupijo!
Robert mi je z veseljem podpisal knjigo in tudi slikala sva se skupaj.
Postavil sem mu tudi dve vprašanji, na kateri mi je seveda rade volje odgovoril. Kaj sem ga vprašal? Vprašal sem ga, kaj narediti s strankami, ki jim ves čas daješ, vedno izkoristijo vse brezplačne ponudbe, kupile pa še niso nič. Vprašal sem ga tudi, zakaj smo mi, udeleženci seminarja (v dvorani je bilo 600 ljudi) prišli na seminar, zakaj smo torej njemu oziroma organizatorju rekli DA. O njegovih odgovorih pa naslednji teden.
- Yes
-
Dobre knjige22.07.2008
Yes
Prepričevanje je znanstvena disciplina. Avtor pokaže vsaj 50 načinov, kako smo lahko bolj prepričljivi. Vse dokazano z eksperimenti.
Eden od eksperimentov je tudi v prejšnjem zapisu opisan primer recikliranja brisač.
Če bi tekstu sporočila dodali še pojasnilo, da večina gostov brisače uporablja večkrat, bi se odstotek gostov, ki brisače ne mečejo na tla, pač pa jih ponovno uporabijo, povečal za 26%. Znanstveno dokazano. Razlog za takšno obnašanje? Ljudje radi delamo tisto, kar delajo drugi ljudje … Zato na McDonald's restavracijah piše: »Billions and billions served«.
Še par zanimivih primerov. Recimo, če na koncu TV oglasa rečemo: »Pokličite, naši operaterji čakajo na vaš klic«, bomo prodali znatno manj, kot pa če rečemo: »Pokličite, če pa bo linija zasedena, pokličite prosimo še enkrat.« Zakaj? Ker v drugem primeru dajemo vtis, kot da je naročil veliko. Ljudje smo pač čredna bitja in letimo tja kjer je gneča … V knjigi je tudi zanimiv dokaz, da prevelika izbira zmanjšuje prodajo. Ko so v trgovini zmanjšali število okusov marmelad, se je prodaja povečala. Ali pa primer napisa, ki naj bi preprečeval vandalizem, pa ga je v resnici vzpodbujal ...
In še veliko, veliko podobnih primerov. Robert Cialdini je napisal že drugo zelo zanimivo knjigo s področja prepričevanja, ki sem jo prebral.