Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
Kdaj ste nazadnje v gostilni pili malinovec? Leta 1989 v Bolgariji, je moj odgovor. Natakar mi je v kozarcu prinesel mlačen malinovec. Takrat so imeli v ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

Če narediš napako ...
Dnevnik guruja
22.09.2015

Če narediš napako ...

 

Če že narediš napako, je pošteno priznanje vseeno najboljši odgovor.

Za avtobusom na marketinški izlet
Dnevnik guruja
15.03.2015

Za avtobusom na marketinški izlet

Ob 20-letnici podjetja Lisac&Lisac bom pripravil poseben, neponovljiv seminar za 48 udeležencev, kar je za en poln avtobus. In odpeljali se bomo na 4-dnevni izlet. Ogledali si bomo nekaj zanimivih podjetij, obiskali prijetne kraje, izbrano jedli in pili. Predvsem pa se bomo večino časa pogovarjali o poslu, marketingu in prodaji. Če imate kakšen predlog, kam bi radi šli, ali če ste med resnimi kandidati za 4-dnevno marketinško potovanje, mi to, prosim, napišite v komentar. Kmalu vas bom obvestil o datumu, izbrani destinaciji in drugih podrobnostih. Skratka, če ste za bus-marketinško turo s svojim gurujem, se mi oglasite. 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 12. november 2014
Dnevnik guruja
13.11.2014

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 12. november 2014


Vloga za Emo, zgodba o filmu. Revija Kužek in Mucek. Najmočnejše marketinško orožje, odgovori na vaša vprašanja ...

Poglejte oddajo!

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 17. september 2014
Dnevnik guruja
18.09.2014

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, 17. september 2014


Tokrat imam v oddaji dva gosta, Ambroža Cevca in Mateja Špeharja. Ampak to seveda še ni vse ... :)

Poglejte oddajo.

Spomenik korupciji
Dnevnik guruja
16.09.2014

Spomenik korupciji

V našem bloku so pred časom zamenjali ploščice pred vhodom. Stare ploščice so res popokale, potrebna je bila zamenjava. Vendar so stare ploščice zamenjali z novimi, neprimernimi, smrtno nevarnimi.

kri

Prejšnji teden se je starejši gospod skoraj ubil, prizor pred vrati je bil takšen.

Kako smo lahko lastniki dovolili, da so nam podtaknili smrtno nevarne in seveda večkrat preplačane ploščice? Kako to, da nam ploščic takoj, ko smo vsi ugotovili, da mokre drsijo bolje kot led v Hali Tivoli, niso zamenjali, temveč so samo na steno prilepili dva velika napisa »Pozor, spolzka tla«?

spolzka

Odgovor je seveda jasen in ga poznajo vsi, ki vedo, kako delujejo male, dobro organizirane skupine, ki upravljajo z denarjem velike množice slabo organiziranih in nevednih lastnikov.

Verjetno veste, kakšni so običaji v poslu upravljanja z zgradbami. Skupinica sama izbere dobavitelje in si od vsakega posla vzame provizijo. Pravilnejša beseda za provizijo v tem primeru je kraja. Ker gre denar za provizijo iz žepov lastnikov, ki seveda nikoli ne bi pristali na kaj takšnega …

Poleg »provizije« je tu še en problem. Skupinica ljudi, ki odloča, običajno izbere izvajalca, ki ni niti najboljši niti cenovno ugoden. Izberejo tistega, ki jim je pripravljen dati največ. Našega denarja – denarja lastnikov.

Lastniki smo, po domače povedano, ovce, in to lepo strpno prenašamo … Pustimo, da nas vsakič posebej ostrižejo in ne naredimo ničesar. Ker smo slabo organizirani, ker ko se neka vsota razdeli na 96 delov, na posamezni položnici niti ni več tako visoka, ker nimamo časa in imamo vsak še veliko svojih skrbi in dela …

In tu delamo veliko napako. Pri takšnih »majhnih« stvareh se vse začne. Vsi vemo, da nas kradejo, a kljub temu ne naredimo ničesar, da bi to preprečili.

V zgodovinskih knjigah beremo, da je ta ali ona velika civilizacija propadla zaradi korupcije … Korupcija je možna, ker večina nič ne naredi in ker je preveč vpletenih. V vsakem bloku je kakšen koordinator, ki je na plačilni listi organizatorja celotne koruptivne verige, kakšna snažilka, hišnik.  In še kdo … Oni in njihovi šefi – pravi organizatorji so zajedalci, pijavke, ki mirno srkajo naš težko prisluženi denar. Redno, mesečno. Leta in leta.

In ko gredo res predaleč, ko s svojim početjem ogrozijo zdravje in življenje ljudi, (spet z našim denarjem) izobesijo napis: »Pozor, spolzka tla«.

Koliko časa bomo običajni ljudje dovolili, da nas kradejo in ogrožajo skupinice dobro organiziranih kriminalcev? Primer takšnih združb lahko najdemo v bankah, energetiki, zdravstvu itn. Vse to jim uspeva, ker imajo informacije, ki jih običajni ljudje ne razumejo, ali pa oni trdijo, da jih ne razumemo. Bankirji nas prepričujejo, da bi vse propadlo, če jim ne bi dali naslednje milijarde, če ne damo naslednjih nekaj sto milijonov v TEŠ, bo tudi vse propadlo, če bomo reformirali zdravstvo, bomo ostali brez zdravstva, nas prepričujejo. V resnici pa gre vedno za ohranjanje polnih korit, pri katerih se ti »strokovnjaki« napajajo. Politikov, seveda niti ne omenjam, oni nas za nekaj novih oblek, čevljev in dobro plačo v Bruslju prodajo v celoti …

Vse pa se začne pri tako majhnih stvareh, kot so spolzka tla pred našim/vašim vhodom v stolpnico. Ker molčimo, na koncu plačamo polno ceno.

 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, maj 2014
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 15.05.2014

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, maj 2014


Telefon je močno prodajno orodje. Vendar morate biti v dobri formi, če želite biti uspešni.

Kaj pravite na 11 minut brezplačnih nasvetov o telefonski prodaji iz ust človeka, ki vodi ekipo dvesto prodajalcev, ki mesečno opravijo 100.000 pogovorov s Slovenci?

Ja, tega se ne splača zamuditi!

Ogled prijazno svetujem vsem, ki želite prodati več. Med drugim boste tudi izvedeli, katera fraza v telefonski prodaji preverjeno vedno deluje …

V oddaji, ki je bila na TV Vaš kanal predvajana včeraj zvečer, boste izvedeli še kopico drugih koristnih nasvetov. Kot bi gledali 30-minutni seminar o marketingu in prodaji. Vabljeni k ogledu.

Mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje!
Dnevnik guruja
14.05.2014

Mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje!

Z mrežnim marketingom sem se prvič srečal leta 1989. Vodil sem prodajo v 3 mrežnomarketinških podjetjih v treh državah, leta 1995 sem napisal 3 knjige o tem področju.

Vendar sem šele prejšnjo soboto, na 15. obletnici delovanja enega izmed slovenskih mrežnomarketinških podjetij dojel, da ta posel ne bo nikoli tako velik, kakor nekateri mislijo, da bo. Verjetno je bilo v dvorani okoli 300 navdušenih ljudi. Večina starejših od 50 let. Ni v vseh mrežnomarketinških podjetjih tako, v nekaterih prevladujejo ženske, v drugih moški, v tretjih starejši, mlajši …

cali2

Skratka, dvorana je bila polna entuziastov. Vsi verjamejo v svoje izdelke in poslovno priložnost. Vsi si z veseljem vzamejo čas za izobraževanje, za sestanke. Vsi radi pridejo na oder in pred 300 ljudmi povedo svojo zgodbo. Ne bojijo se nastopanja v javnosti. Vsi ploskajo in se iskreno veselijo uspeha svojih sodelavcev. Čudovito vzdušje.

Sedaj pa primerjajmo to vzdušje z običajnimi podjetji. Kot veste, sem osebno šolal že več kot 80.000 ljudi. V 13 različnih državah. Junija bom na ta spisek dodal še 14. državo, saj grem na predavateljsko turnejo po Češki (v Pragi bom predaval prvič) in Poljski. Pogosto šolam zaposlene v podjetjih po naročilu direktorja. Zaposleni pa niso vedno navdušeni, da morajo na seminar, sploh če je zunaj delovnega časa. Pritožujejo se nad kakovostjo izdelkov podjetja, ki jim daje plačo. Tarnajo, da imajo previsoke cene, nekateri celo pravijo, da bi še sami raje kupili pri konkurenci. Zaposleni sovražijo šefa, svojim sodelavcem ne privoščijo pohvale ali napredovanja.

Kako je to mogoče? V mrežnomarketinških podjetjih vlada prijetno vzdušje, vsi verjamejo v izdelke, ki jih prodajajo, in vsi so zadovoljni, pa kljub temu nikoli ne bo postal prevladujoči način prodaje.

Kakšno je moje novo spoznanje?

Na tem svetu velja »pravilo 80/20«.

Zanj ste zagotovo že slišali, a čisto preprosto povedano, to na primer pomeni, da 80 % svojih oblačil v omari praktično nikoli ne oblečete, večino časa nosite samo 20 % oblačil, ki jih imate. Če ponovno uporabimo taisto formulo, ugotovimo, da tudi teh 20 % oblačil ne nosite enakomerno, temveč 4 % oblek nosite še pogosteje kot druge.

V prodaji je podobno. Če ima podjetje 100 prodajalcev, jih 20 izmed njih ustvari 80 % vsega prometa.

In zakaj mrežni marketing ne bo množičen posel?

Ker je na tem svetu premalo kakovostnih ljudi, da bi to lahko bil množičen posel!

Od 100 ljudi jih ima morda 20 dovolj volje, znanja, želje, da se sploh lotijo česa novega. Največ štirje od stotih imajo voljo, znanje, željo in vztrajnost, da jim res uspe. En sam odstotek je tistih, ki zares izkoristijo vse svoje sposobnosti, ki se ne pustijo motiti in na koncu ustvarijo veliko zgodbo.

Ker ni dovolj pridnih, prijaznih, motiviranih, sposobnih ljudi, mrežni marketing ne bo nikoli prevladujoč način prodaje.

Ali to pomeni, da se z mrežnim marketingom ne splača ukvarjati? Nikakor ne. Pomeni samo, da so vam vsa vrata odprta na stežaj, samo če želite biti med opisanimi 20 %, 4 % ali 1 %. Samo želeti si morate dovolj, delati in vztrajati morate. Dobra novica je tudi ta, da konkurenca res ni huda, večina ljudi preprosto nima volje, da bi sama odločala o svojem uspehu, da bi sama poskrbela za svojo neodvisnost.

cali1

Spoštovanje do vseh, ki so pridni, vztrajni, prijazni, motivirani.

 

*fotograjije iz Calivitine slavnostne konference in večerje ob 15. letnici delovanja

Obisk v Steklarni Hrasatnik
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 13.05.2014

Obisk v Steklarni Hrasatnik

Danes sta moja sinova špricala šolo. In to zaradi mene. Ob 9.00 sem ju vzel iz šole in ju odpeljal v Steklarno Hrastnik. Ker so v Steklarni imeli dan odprtih vrat.

Odločil sem se, da je za sinova dobro, če vidita, kako se izdelujejo kozarci, steklenice, vaze … In tudi, da vidita, kako izgleda pravo delo v proizvodnji. Sam sem si zelo dobro zapomnil teden dni obvezne prakse, ko sem v takratni Iskri delal vijake. Opis tovarne je eno, če vse vidiš v živo, pa nekaj drugega.

stekl1

No, sinova sta bila navdušena, naredili smo nekaj fotografij, v razredu pa bosta sošolcem  poročala o našem današnjem obisku. Vsekakor sta se veliko naučila in še dolgo ne bosta pozabila današnjega ogleda. Jasno jima je tudi, kako se delajo izdelki iz stekla.

stekl2

Med ogledom je mlajši sin izrekel tudi tale stavek: »Tati, a ni delat tukaj mal naporno? Pa tud vroče in hrupno je …«

stekl3

En sam takšen obisk otroka nauči več kot desetkrat prebrana stran v učbeniku. Sedaj vesta, kako nastajajo kozarci.

 

 

Ulični prodajalec
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 12.05.2014

Ulični prodajalec


Med prvomajskimi prazniki smo bili s skupino podjetnikov na marketinškem križarjenju po Sredozemlju. Že tretjem po vrsti. Gre za kombinacijo marketinških predavanj in uživanja na križarjenju.

Med postankom v Atenah sem se zagovoril z gospodom, ki ga vidite na spodnji sliki.

Govori angleško, francosko, italijansko, grško, nemško. Ko je bil star 17 let, so se s starši (Grki) vrnili iz Kanade v Grčijo in od takrat do danes je njegova naloga stati pred lokalom in v lokal vabiti mimohodeče sprehajalce.

Pri svojem poslu je zelo uspešen. Tudi naša družina se je posladkala prav v »njegovem« lokalu. Opazoval sem ga pri delu in ga vprašal, v čem misli, da je skrivnost njegovega uspeha. Kljub hudi konkurenci je kar dobro polnil lokal, ki ni bil nič posebnega.

ulicni1

»Kaj mi je povedal super ulični prodajalec s 33 leti izkušenj?«

Ko sem ga vprašal, od česa je odvisno, ali bo nekdo sprejel njegovo vabilo ali ne, je povedal, da je pomembno troje:

·         Energija. Če verjameš vase,  če si poln entuziazma, to mimoidoči opazijo in začutijo.

·         Veliko je odvisno od pravilne izbire. Pravi, da se je sčasoma naučil ugotoviti, ali je nekdo že jedel, pravkar popil kavo ali pa še išče pravi lokal. Skratka, z večletnimi izkušnjami izostriš nos za potencialne stranke.

·         Pomemben je prvi stavek, nagovor, pristop. Zanimivo je, da on k vsem pristopa s kupom razglednic v roki. Razglednice, na katerih je naslikan lokal, so samo nekaj, kar pritegne pozornost, nekaj, s čimer si kupi sekundo ali dve, da lahko začne pogovor.

Torej, prava izbira ciljne skupine, vera vase in dober prvi stavek. Nič revolucionarnega na prvi pogled. Ampak po 33 letih vaje je vse videti enostavno. Pri profesionalcih je na videz vse lahkotno, enostavno.

Vem, da tudi v vašem podjetju prodajate. Včasih bolj, včasih manj uspešno. Vsak dober prodajalec rad prisluhne nasvetom, ki mu lahko pomagajo z manj dela prodati več.

ulicni2

»Šef je na splošno zadovoljen z učinkom prodajalca, čeprav je pripomnil, da je bil v času, ko smo posneli to sliko, prodajalec še malo pod planom.«

Pogosto so tudi mnenja šefov in prodajalcev različna. Prodajalčev šef (močnejši možak na sliki) mi je povedal, da je prodajalec kar dober, ampak da je danes malenkost pod planom. Da se mora še malo bolj potruditi … Zveni znano, kajneda?

Če ste odločeni prodati več, in to z manj dela, imam za vas pravi način. Še posebej za tiste, ki pri prodaji kdaj pa kdaj v roke vzamete telefon in pokličete potencialno ali stalno stranko. Si predstavljate, kaj bi bilo, če bi samo za 15 % povečali učinkovitost svojih prodajnih klicev?

Ja, je možno, in to lahko naredite zelo hitro. Kliknite tukaj.

 

Editor's pick
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 31.03.2014

Editor's pick

Pravkar mi je Matej Golob posredoval mail z naslednjo vsebino:

"Hi Matej and Dan!

 Exciting news- we've chosen Aleš Lisac's talk to be one of the TEDx Talks Editor's Picks for this week. You can find the Editor's Picks on the TEDx Talks sit here: http://tedxtalks.ted.com. 

We encourage you to let as many people know about this as possible via your website, blog, listserv, Facebook, Twitter or even Instagram accounts. And please do follow us on Twitter - @TEDx and Instagram - @TEDxEvents.

 Again, congratulations! Keep up the great work and I look forward to seeing more from TEDxLjubljana in the future.

 Best,
Asia"

Priznam ponosen. Če še niste pogledali posnetka mojega govora, ga lahko vidite tukaj.

Vzemite si 3.06 minute za ogled tega videa!
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 03.01.2014

Vzemite si 3.06 minute za ogled tega videa!

Tale mail mi je danes poslal (in vsej svoji listi po celem svetu) prijatelj Drayton Bird:

Can you spare 3.06 minutes to improve your selling?

Then I have a video for you.

It will make you laugh, because the man has actually worked as a stand-up comedian.

But he is also a brilliant marketer.

This story is not about him, though. It is about someone who took money off him ... and how they did it.

Listen carefully. Play it twice. Make notes.

You will pick up some priceless lessons.

About how people sell. How they buy. About lowering price. Who really makes the decisions. What you are really selling.

And more, including a Masterclass in how to present.

All in just over 3 minutes.

Amazing.

Here you go.


Best,

Drayton

 

Недорогое постельное белье в Киеве
Dnevnik guruja
02.01.2014

Недорогое постельное белье в Киеве

Хорошая хозяйка знает, насколько важно выбрать правильные постельные принадлежности. Ваше настроение, а порой и здоровье, может зависеть от того, какой будет комплект белья у вас на кровати. На качественных простынях, с легкостью засыпаешь, а утром проснувшись, чувствуешь себя отдохнувшим.

Kako vsaj trikratno povečati svojo produktivnost?
Dnevnik guruja
Komentarji:   5 08.12.2013

Kako vsaj trikratno povečati svojo produktivnost?

Kako vsaj trikratno povečati produktivnost 8-letnega sina, ki dela domačo nalogo?

Enostavno.

Iz njegove okolice odstranite vse moteče dejavnike, kot so igrače, računalnik, Ipad, televizor, pes itn.

Otrok enostavno ne bo in ne more narediti domače naloge, če je prižgan televizor ali če se ima možnost zamotiti s čimer koli od prej naštetega.

Se strinjamo?

Podobno je z mano in vami. Če se lotimo pomembnega dela in imamo vključen Facebook, elektronsko pošto, prižgan radio, če se hkrati pogovarjamo s sodelavcem … bomo na koncu za nalogo porabili trikrat več časa in še kakšno napako bomo naredili.

Današnji nasvet?

Poskrbite, da bo vaše okolje zagotavljalo, da boste lahko produktivni. Kdor dela več stvari naenkrat, nobene ne dela zavzeto in osredotočeno. Tudi od branja tega zapisa boste imeli veliko več, če je bilo njegovo branje vaša edina zavestna dejavnost v zadnjih nekaj minutah.

 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, november 2013
Dnevnik guruja
14.11.2013

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, november 2013

Na Facebooku sem dobil komentar, da je to moja najboljša oddaja do sedaj. Ne vem, preverite. :)

Iz vsebine:

  • intervju z Luko Kogovškom
  • kako do moža, žene na spletu
  • kako prodajati dražje
  • koliko denarja kdo dobi od javnih inštitucij
  • kaj se lahko naučimo o prodaji od gasilcev
Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, september 2013
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 12.09.2013

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, september 2013

Iz vsebine septemberske oddaje:

  • kako napolniti Piranski in kateri koli drug trg z zadovoljnimi ljudmi.
  • državno prvenstvo v ležanju na plaži
  • pravi marketinški strokovnjaki testirajo, primer star več kot sto let - Claude Hopkins
  • kako na internetu do zaslužka z dejavnostjo, ki vas itak veseli
  • kdo ima več moči v prodaji in zakaj je to pomembno
  • je koruza ženskega ali moškega spola
  • najboljša marketinška knjiga vseh časov za vas brezplačno

 

-        Intervju z Mojmirjem Kovačem - ugotovili boste, da ste najboljši! Ma, kaj naj vam rečem, poglejte oddajo, sploh intervju z Mojmirjem. Potem pa v akcijo. Zmagajte!

 

Kako do ekskluzivnega vabila na mojo novo marketinško delavnico?
Dnevnik guruja
Komentarji:   6 23.07.2013

Kako do ekskluzivnega vabila na mojo novo marketinško delavnico?


V začetku septembra bom izvedel ekskluzivno marketinško delavnico (predvidena datuma sta petek, 13., in sobota, 14. september). Dva termina za dve izvedbi iste delavnice. Na delavnici bomo delali na primerih izdelkov in storitev udeležencev, dodal pa bom tudi svoje primere. Skratka, zelo praktično usmerjena delavnica. Nekaj kritično pomembnih tem, ki jih bomo obdelali (tudi vi se nam lahko pridružite):

  • Zakaj bodo ali pa ne bodo kupili vaš izdelek ali storitev?
  • Kako prodati po višji ceni, kot prodajate sedaj?
  • Kako ugotoviti, ali se bo vaš novi izdelek/storitev prodajal/a?
  • Kako izbrati pravi način prodaje, prave načine komuniciranja?
  • Koliko vložiti v marketing in prodajo in kako ugotoviti, koliko je najmanj potrebno?
  • Zakaj se splača za stranko plačati več, kot plačuje konkurenca?
  • Prava resnica o »start up gibanju«, Kickstarterju, Indiegogo in podobnih platformah.
  • Glavna tema – psihologija prodaje: od česa je najbolj odvisno, ali bodo kupili vaš izdelek/storitev. Kako to zanesljivo ugotoviti?
  • Zakaj so nekatere restavracije polne, druge skoraj prazne?
  • 4 preizkušeni modeli za kreiranje novih izdelkov/storitev, poslovnih idej.
  • 13 vprašanj in odgovorov, s katerimi boste takoj kreativno izboljšali svoj izdelek/storitev ali pa ustvarili nekaj novega, dobičkonosnega.
  • Vnaprej pripravljen komentar Aleš Lisca o vseh poslovnih idejah udeležencev (ki jih bom prej dobil po pošti in skrbno proučil).
  • Vprašanja in odgovori v živo.


Dodali bomo še kakšno temo. Delavnica bo intenzivna, gre za priložnost, ki vam lahko spremeni življenje ali poslovanje vašega podjetja.

Vaša investicija, cena?

Delavnica je zastonj.

Vendar pa vabilo prejmete samo tisti, ki boste kliknili na to povezavo in z najmanj 29 dolarji podprli moj projekt, s katerim želim uspeti tudi v tujini. V zadnjem času svetujem samo podjetjem, ki so izvozno usmerjena. Pa ne zato, ker bi si to želel. Očitno so to edina podjetja, ki si v tem trenutku moje svetovanje lahko privoščijo. Tudi naše podjetje se širi na svetovno tržišče. Naš projekt na platformi Indiegogo je samo eden od korakov v tej smeri. Za uspeh bo potrebnega veliko dela, veliko poskusov, zato vas prosim za podporo tega projekta.

Zakaj se vam splača sodelovati?

  • Ker boste prejeli vabilo na ekskluzivno delavnico, o kateri sem govoril zgoraj (aprila letos smo razprodali delavnico, na kateri nihče od 146 udeležencev ni dobil popusta. Tokrat bosta vsebina in format drugačna, vrednost septembrske delavnice je najmanj 250 evrov + DDV). Za vas bo vstop prost.
  •  Ker boste dobili svoj izvod namizne družabne igre Firma Kids. 

Hvala in upam, da se vidimo jeseni. Delavnice ne bom ponovil, tudi snemali je ne bomo. Ekskluzivne informacije za vas, ki razumete, ki želite pomagati in ki ste ugotovili, da se takšne priložnosti ne splača izpustiti. Še enkrat povezava na projekt. Če se vam bo kje zataknilo, če imate kašno dodatno vprašanje, me pokličite na 080 1509 ali na mobitel 040 771077.

Več o igri Firma Kids boste izvedeli v tem videu:

Častim za rojstni dan in osebna prošnja
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 22.07.2013

Častim za rojstni dan in osebna prošnja

Častim za rojstni dan in zelo osebna prošnja!

Kmalu (27. 7.) bom imel rojstni dan. Devetinštirideseti. Saj ne morem verjeti … Za rojstni dan sem si tokrat zaželel darilo. Ampak se spodobi, da tudi častim, kajneda? Zato imam za vas lepo darilo in prošnjo. Oboje pa bo zavito v marketinški nasvet in pomembno informacijo, ki jo poznajo samo v bolj zaprtih marketinških krogih.

Torej na kratko:

Kaj imam za vas?

Brezplačno celodnevno marketinško delavnico. Častim tudi napitke. Število prostih mest je resno omejeno, zato se vam bo splačalo reagirati hitro. Za vas pa imam tudi naš novi izdelek – izobraževalno družabno igro Firma Kids po posebni ceni! Kaj si želim za darilo?

Pripravil sem projekt, s katerim prodiramo na svetovne trge. In potrebujem vašo pomoč. Investirajte 29 evrov v zabavno izobraževalno namizno igro Firma Kids, katere redna cena je 50 evrov, vi pa jo lahko dobite za samo 29 evrov. Ampak … naročilo morate izvesti preko največjega svetovnega mednarodnega "Crowdfunding portala" - Indiegogo.com. Zakaj?

Saj veste, ljudje neradi zahajamo v prazne restavracije. Tudi pri uveljavitvi novih projektov v tujini na platformah, kot sta kickstarter ali indiegogo, zelo pomaga, če se hitro pojavi nekaj deset ali nekaj sto podpornikov projekta. Potem zadeva lahko steče sama od sebe. Ker ljudje kupujejo tisto, kar se dobro prodaja, tisto, kar kupujejo tudi drugi …Prosim vas, da se pridružite prvim podpornikom, ki bodo podprli angleško verzijo našega izuma.

V zahvalo se boste lahko brezplačno udeležili celodnevne marketinške delavnice, ki jo bom v celoti vodil jaz. Dobili boste angleški (lahko pa tudi slovenski) izvod izobraževalne igre Firma Kids, in to samo za 29, namesto za 50 evrov. Poštnino tudi častimo mi! Zakaj si želim to darilo, kaj boste imeli vi od tega? S tem izdelkom želimo uspeti v tujini. V oktobru bomo razstavljali na največjem sejmu namiznih iger v Evropi, ki je vsako leto v Essnu. Uspešna promocija projekta na indiegogo nam bo pomagala pri prodoru na tuje trge. Vi pa boste za vedno ostali v mojem spominu kot »ustanovni« član, kot nekdo, ki je podprl projekt na začetku. Igra se sicer v Sloveniji odlično prodaja, pravkar gremo v prvi ponatis, ampak tokrat me Slovenija ne zanima. Želimo narediti svetovno zgodbo.

Za majhno investicijo, ki vam bo prinesla cenejši izdelek in brezplačno marketinško delavnico, ste lahko del te zgodbe. Obljubljam vam, da se bom za vas na delavnici še posebej potrudil! Več o delavnici vam pošljem v naslednjem mailu. 

Če želite, lahko o tem poveste svojim prijateljem. Hvala in prijazen pozdrav.

 

Predebele ste pri nas nezaželene!
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 02.07.2013

Predebele ste pri nas nezaželene!

Pred leti sem na tem blogu že pisal o diskriminaciji strank. Pametni podjetniki ne bodo svojih izdelkov in storitev prodajali komur koli. Stranke moramo zelo pazljivo izbrati.

Če ne izbiramo strank, imamo na koncu opraviti s tečnimi strankami, ki zahtevajo vedno nižje cene.

Zadnji odmeven svetovni primer diskriminacije strank so si privoščili pri podjetju Abercrombie&Fitch. Direktor podjetja je izjavil, da njihova oblačila ne bodo na voljo v XXL številkah.

Ker enostavno nočejo videti debelih strank v svojih trgovinah in ker jim nočejo prodati svojih izdelkov.

Primer diskriminacije je že osebje, ki je v teh trgovinah zaposleno. Luštne mlade punce in mišičasti mladeniči. Žena mi je rekla, da je tam vedno užitek kupovati.

af1

Pravično?

Diskriminacija v poslu je nujna. Če želimo ugoditi vsem, ne bomo ugodili nikomur.

Zakaj podjetniki ne bi smeli odločati o tem, komu bomo prodali in komu ne? Če ne drugačna, pa cenovna diskriminacija obstaja že od nekdaj. Z višjimi cenami odženeš nekatere in pritegneš druge. Prepričan sem, da ima direktor A&F prav. V njihove trgovine tisti, ki jih tam nočejo videti, ne bodo hodili. Tisti, ki tam (lahko) kupujejo, pa so verjetno še bolj zadovoljni, ker vedo, da ta oblačila niso za vsakogar …

Seveda pa vsaka takšna poteza povzroči upor in ljudje se postavijo na eno ali drugo stran.


Na eni strani sovražniki, na drugi pa kupci, ki še raje kupujejo.

 

Переработка и вывоз макулатуры в Киеве
Dnevnik guruja
29.06.2013

Переработка и вывоз макулатуры в Киеве

 

Для целлюлозно-бумажной промышленности широко известная макулатура, а в терминологии охраны окружающей среды – отходы из бумаги и картона, является одним из основных видов сырья.

Dobil sem sina!
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 12.06.2013

Dobil sem sina!

Tole se je zgodilo na današnji dan, natančno pred 11 leti ... 

 

Ob petih popoldne je zazvonil telefon. Na ekranu mobilnega telefona se je izpisalo ime »Natalie«. Na klic sem odgovoril takoj, čeprav sem bil sredi pomembnega sestanka.

Zakaj? Iz vsaj dveh razlogov:

1. Natalie je moja žena;

2. Natalie sem zjutraj peljal v porodnišnico in od takrat se mi ni več oglasila.

Če že prvi razlog sam po sebi ne bi bil dovolj, da se nemudoma oglasim, pa je bil drugi razlog 100% garancija, da klica ne bom spregledal in se bom takoj oglasil.

Kaj mi je Natalie povedala? Kaj natančno je rekla?

Rekla je: »Ali ga slišiš?«

V ozadju sem slišal nežen jok dojenčka.

Sam sem odgovoril: »Slišim.«

Natalie pa: »Ne boš vprašal, ali je fantek ali punčka?«

No, potem sem le vprašal, ali je vse v redu, in tudi izvedel, da sem dobil sina.

Zakaj vam vse tole pripovedujem, saj gre vendar za brezplačne marketinške nasvete?

Ker se v tem mojem pogovoru z ženo skriva pomembna marketinška lekcija! Na ženin telefonski klic sem odgovoril iz dveh razlogov:

1. ker osebo, ki me je klicala, poznam, ji zaupam in ker se njenih klicev veselim;

2. ker sem vedel, da mi bo povedala nekaj POMEMBNEGA.

Kaj mislite, ali je sploh pomembno, katere besede je uporabila, ko mi je sporočila novico. Namesto vprašanja: »Ali ga slišiš?«, bi lahko rekla tudi:

a)      dobil si sina;

b)      fantek je;

c)      rodila sem, sin je;

d)     itd. 

Ne glede na to, s katerimi besedami bi mi sporočila novico, bi razumel. Ne glede na to, katere besede bi izbrala, bi poslušal.

Nauk? Vaše stranke vam bodo prisluhnile, če boste izpolnili dva pogoja:

1. poskrbeli za to, da bodo potencialne stranke vedele, kdo ste oziroma bodo poznale vaše podjetje. Če ste jim tudi všeč in če vam zaupajo, toliko bolje.

2. povedati jim morate nekaj takšnega, kar je za vaše stranke presneto pomembno. Če jim boste imeli povedati kaj pametnega, vas bodo slišale. Če bodo stranke vnaprej vedele, da jim boste povedali nekaj zanje koristnega, vam bodo 100% prisluhnile.

Izpolnjevati morate oba pogoja in potem sploh ni važno, katere besede boste uporabili. Poslušale bodo. Domača naloga: napišite nekaj, kar vaše stranke zanima, napišite nekaj, kar je zanje tako pomembno, da sporočila ne bi želele preslišati niti v sanjah. Povejte stranki nekaj tako pomembnega, kot je meni danes povedala moja žena. Kaj boste torej povedali svojim strankam? Sporočilo v slogu »Pridite k nam in nam pustite nekaj svojega denarja«, že dolgo ne zadošča več. Bolj se boste morali potruditi.

 

Znanje v škatli
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 30.05.2013

Znanje v škatli

Z bratom sva dolga leta razmišljaja in razvijala tale izdelek.

firmakids

Družabna namizna igra s pomočjo katere otroci in malo večji otroci razumejo poslovanje podjetij.

Zabavno in poučno.

Če vas zanima zgodba o tem izdelku, na katerega sem zelo ponosen, kliknite na ta link.

Spletna stran, kjer lahko izveste še več je www.firmakids.com.

Rebeka Dremelj in prodajna lekcija
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 16.05.2013

Rebeka Dremelj in prodajna lekcija

Včeraj sem bil na otvoritvi novih poslovnih prostorov podjetja, s katerim sodelujem. Imel sem tudi kratek motivacijski nagovor za vse goste. Pred menoj je nastopila Rebeka Dremelj. Med njenim nastopom sem se pomešal med pretežno moško publiko in medtem ko smo poslušali njeno petje, pili penino in okušali prigrizke, sem moškim (bili so iz Slovenije, Hrvaške, Bosne …) postavil naslednje vprašanje:

»Kakšna se vam zdi Rebeka?«

Odgovori so bili:

»Lepa punca!«

»Lepa punca in še odlično poje!«

In še kar nekaj pristno moških izjav: »Vsekakor ji ne bi nič računal.« in »Uf, kaj bi ji delal …« Saj razumete, moške pripombe pač.

Potem pa sem na začetku predavanja postavil isto vprašanje, samo da sem moškim v občinstvu rekel, naj si predstavljajo, da jih o Rebeki sprašuje njihova žena. Vsi bodo doma povedali, da je nastopila tudi Rebeka in žene običajno postavijo kakšno vprašanje v stilu: »No, kako pa izgleda v živo, od blizu?«

Tokratni odgovori taistih moških so bili drugačni:

»Res nič posebnega.«

»Se vidi, da je bila misica že pred časom.«

»No, še kar, njeno petje pa sploh ni nič posebnega.«

Isti moški so na isto vprašanje odgovorili precej različno. Niso lagali, ampak odgovori so precej različni.

Veste, zakaj se je to zgodilo?

Ker je šlo za srečanje prodajalcev. In prodajalci vemo, da je treba nagovor prilagajati svoji ciljni skupini. Vsak dovolj dobro pozna svojo ženo in zato ve, da Rebeke (in katere koli druge ženske) ni modro preveč hvaliti, četudi se ti zdi še tako luštna.

Kakšna se je meni zdela Rebeka? Odvisno od tega, kdo me vpraša. :)

Zakaj bo šla danes zvečer na »Late night shopping?«
Dnevnik guruja
Komentarji:   3 19.04.2013

Zakaj bo šla danes zvečer na »Late night shopping?«

Zakaj bo šla danes zvečer na »Late night shopping?«

Dobri prodajalci moramo razumeti, ZAKAJ kupci v resnici kupujejo. Zakaj bodo šle dame danes zvečer v BTC City na »Late night shopping«?

Kateri od spodnjih razlogov je pravilen?

a) Ker bodo v Emporiumu kupovale 15 % ceneje in torej veliko prihranile.

b) Ker bodo v več trgovinah ob nakupu dobile darilo.

c) Ker med tednom niso imele časa.

d) Ker bodo po ali med nakupom lahko v odprtih gostinskih lokalih kaj pojedle in popile.

e) Ker bodo lahko kupile številne izdelke, ki po današnjem dnevu ne bodo več na voljo.

f) Ker bo mož doma pazil otroke in bodo lahko v miru kupovale.

Nobeden izmed teh odgovorov ni pravilen!

Vsi našteti so samo racionalni razlogi, s katerimi bodo gospe in gospodične same sebi razložile, da res morajo iti po nakupih. Verjetno že veste, da je večina nakupnih odločitev čustvenih. Večino odločitev kupci sprejmemo zelo hitro in podzavestno.

Vse drugo je racionalno opravičevanje že sprejete odločitve.

Tiste dame, ki bodo nocoj kupovale, bodo kupovale, ker so se tako odločile.

Možni pravi razlogi pa so naslednji:

a) Da bodo prijateljicam in sodelavkam lahko povedale dobro ZGODBO.

b) Da se bodo med nakupovalnim pohodom in po njem ZMAGOVITO POČUTILE.

c) Da bodo lahko možu ali partnerju rekle, da so ODGOVORNE in so zapravile veliko manj, kot bi sicer.

d) Ukradle bodo nekaj uric za pobeg iz vsakdana, ki jih bodo preživele ležerno in sproščeno ob nakupovanju.

e) Nakupovanje bodo izkoristile za druženje s prijateljico in tako združile »prijetno« z »nujnim«.

Sicer pa je danes radijski voditelj na Valu 202 rekel, da je ta dogodek po njegovo »možganska lobotomija«.

Kakor koli že, zapomnite si, da ljudje vedno kupujemo iz dveh razlogov. Prvi razlog je tisti, ki se dobro sliši, drugi pa je tisti pravi, resnični razlog.

 

»Pometite najprej pred svojim pragom!«
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 25.03.2013

»Pometite najprej pred svojim pragom!«

 

Danes imam za vas pomembno marketinško lekcijo. Je ravno tak snežen dan ...

Imamo pa tudi tudi zanimivo ponudbo, ki je čisto zunaj našega običajnega področja, ampak najprej nasvet za vse, ki se ukvarjate z marketingom in prodajo.

Ste opazili, da je v zadevi današnjega sporočila star slovenski pregovor? Seveda ste! Ta stavek ljudje kar radi in pogosto uporabljamo, ko želimo povedati, naj se nekdo ukvarja s svojimi zadevami, preden se vtika v tuje …

Vedno kadar začnete prodajno pismo z znanim stavkom, recimo s pregovorom, se v glavi potencialne stranke zgodi nekaj zanimivega – s pregovorom se strinja. Če rečem: »Bolje vrabec v roki, kot golob na strehi,« se večina ljudi s tem spet strinja. Če rečem: »Kdor ni z malim zadovoljen, velikega vreden ni,« se bo večina spet strinjala.

Če na začetku prodajnega nagovora rečete nekaj, kar vsi že vemo in se s tem strinjamo, dosežete, da se stranka z vami strinja. In to je že lep začetek. In tudi če naredite to, kar sem sam v tem dopisu naredil že nekajkrat, dosežete identičen učinek. Kaj sem naredil? Večkrat sem uporabil besedno zvezo »večina ljudi«. Takšnih in podobnih trikov je seveda veliko in dobri prodajalci jih poznamo.

V kratkem bo Založba Lisac & Lisac izdala priročnik, delovni zvezek, ki bo namenjen prav tej temi: katere besede, besedne zveze in jezikovne vzorce uporabiti, če želite povečati prodajo.

Sedaj ko veste, da se vam splača uporabljati znane pregovore in besedno zvezo »večina ljudi«, pa še ponudba.

Večina podjetij in stanovanj ima pred vrati predpražnik.

Se strinjate, kajneda?

Predpražnik je lahko navaden, lahko pa je izdelan iz posebnega »NASA« materiala in je celo personaliziran.

predpraznik

Poglejte, kakšen predpražnik imamo sedaj pred vrati našega podjetja.

Če bi tudi vi imeli vrhunski predpražnik

 

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, marec 2013
Dnevnik guruja
25.03.2013

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, marec 2013

Iz vsebine marčevske oddaje:

  • Kako postati pametnejši.
  • Kako se upokojiti mladi in bogati.
  • Kaj se lahko naučimo od policistov.
  • Formula AIDA.

-          Intervju z Matejo Kunc, ki pravi, da v poslu ni bistvo biti najboljši, temveč je pomembno biti zadovoljen. Prehud tempo, preveč dela, vse to na koncu vodi v bolezen. Ravnovesje je v poslu zelo pomembno. Se nam mora res zgoditi nekaj hudega, da v življenju nekaj spremenimo? Zakaj se moramo vsako jutro vprašati, ali nas to, kar trenutno delamo, osrečuje? Če nas to, kar delamo, ne osrečuje, smo dolgoročno v težavah in bolni. Zakaj večina ljudi nima poguma, da bi pri sebi kar koli spremenila? Kamor gredo naše misli, bo šlo tudi naše življenje.

Zakaj se dobrim ljudem dogajajo slabe stvari? Ne gre za usodo, ne gre za smolo, gre za … poslušajte intervju z Matejo Kunc o več tisoč let starem orodju, ki nam pomaga razumeti življenje. Kakor lahko napovemo vreme, lahko napovemo, kakšna bo naša »življenjska vremenska napoved«.

Kako povečati ceno?
Dnevnik guruja
20.03.2013

Kako povečati ceno?

Na kakšen način povečati ceno, da bodo kupci z veseljem plačali več? Obstaja več načinov. Enega, ki je dokaj enostaven in učinkovit, lahko vidite v tem posnetku. 

Specializacija, spoštovani moji. Sesalnik, ki čisti vse, je vreden na primer 100 evrov. Sesalnik, ki še posebej dobro čisti dlake za vašimi hišnimi ljubljenčki, pa je vreden vsaj 150. Čeprav gre v resnici za enak izdelek, z nekaj dodatki in živalskim imenom. Lahko tudi vi naredite kaj podobnega? Lahko naredite posebno verzijo izdelka, storitve za posebno ciljno skupino? Seveda lahko. Torej?! Če vas med drugim zanima, kako prodati več, dražje in ne da bi morali kupce prositi za naročilo, vam sporočam, da sem za vas pripravil novo in zelo poglobljeno delavnico o prodajnih strategijah. Na približno 8 straneh teksta pojasnim, za kaj točno gre. Kliknite.

Rok je pomemben!
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 06.03.2013

Rok je pomemben!

Ideja za tale zapis me je stala 125 evrov. Toliko sem namreč plačal za prehitro vožnjo mimo ljubljanskih Žal. Namesto predpisanih 50 kilometrov na uro sem vozil 61. Privozil sem si 3 kazenske točke in plačilni nalog za 125 evrov.

Veste, kdaj sem zagrešil prekršek? Pred enim letom! Oziroma še 10 dni manjka, pa bi minila že prva obletnica.

Zakaj so državni, mestni ali občinski uradniki potrebovali eno leto, da so mi poslali plačilni nalog? Ker tam delajo lena, pokvarjena bitja, ki jih mi plačujemo, zato da se ves čas grdo držijo, da nam komplicirajo življenje?

Sploh ne. Glavni razlog, da so čakali eno leto, je zastaralni rok, ki je v tem primeru eno leto. Če bi odlašali še deset dni, bi mi sicer lahko poslali nalog za plačilo kazni, ampak bi se jim v odgovoru lahko samo nasmehnil.

Ker pa so se držali roka, sem ga moral plačati.

Današnji nauk? Tudi največji butenglavci na tem planetu razumejo, kaj je rok. In ljudje smo bitja, ki se natančno držimo rokov, ki bi za nas imeli kakšno negativno posledico.

Tako vi, ki sedaj tole berete, kot jaz imava nekaj skupnega. Na tem planetu prebivava zato, ker sta najini mami imeli rok poroda!

Še ena zgodbica o rokih. Kot verjetno veste, sem celo desetletje predaval na Gea Collegeu. In v tem času sem ugotovil, da študentje običajno redno delajo izpite, pogosto pa se zaplete pri diplomski nalogi. Študentje odlašajo in odlašajo in pijejo kri staršem, ki se sprašujejo, kdaj bo njihov sine ali hčerka diplomirala.

Študentje pozno diplomirajo in odlašajo zato, ker za diplomo nimajo roka. Obstajajo izpitni roki, ne obstaja pa rok za diplomiranje …

Dragi moji, kaj se lahko naučimo iz zgornje zgodbice za 125 evrov?

Če želimo v življenju nekaj narediti, če želimo biti učinkoviti, si moramo za vsako stvar postaviti ROK!

Jasno?

In rok naj bo čim prej, ker je hitrost v življenju in poslu pomembna. Kaj lahko naredite kar takoj? Pri vsaki izmed aktivnosti s svojega seznama dopišite še rok z datumom (in najbolje tudi z uro), ko jo boste opravili. Tako boste naredili več in hitreje.

Tale zapis me je spravil v dobro voljo. Iz nesrečnega dogodka, sem naredil zapis, ki je koristen tako za vas kot zame. V življenju so vsi dogodki nevtralni. Zgodi se nam lahko marsikaj, ampak praktično vedno mi odločamo, kako se bomo na dogodek odzvali. Moja prva reakcija je bila jeza nad zahrbtno lenimi državnimi uradniki, potem pa sem se raje odločil, da iz tega naredim nekaj produktivnega.

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, februar 2013
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 24.02.2013

Kako prodati, kupiti in dobro zaslužiti, februar 2013

Iz vsebine oddaje:  Mobilni marketing, intervju z Boštjanom Cokanom. Odgovori na vprašanja gledalcev, kako spremeniti kar koli v vašem življenju, kakšna darila podariti, kako doseči, da kupec mora kupiti, kar prodajate in še kaj ...

Ostav
Dnevnik guruja
Komentarji:   1 24.02.2013

Ostav

»Ostav; vojnička komanda, koja zapravo ni ne postoji, ali je stalno koriste nadrkani desetari. ostav znači ponovo/opet uraditi nešto što smo uradili ...«

 

V JNA je bila beseda »ostav« beseda, ki nam je šla na živce. Preprosto pomeni, da nekaj ni dovolj dobro narejeno in da moramo narediti ponovno. Skratka, če smo pospravljali spalnico, pometali dvorišče, barvali kamion ali čistili orožje in je prišel kapetan ter se zadrl: »Ostav!«, smo vedeli, da moramo ponoviti vajo. Lepo vse še enkrat od začetka.

V poslu se nam najrazličnejši »ostavi« dogajajo praktično vsak dan. Sicer ni kakšnega zlobnega desetarja ali kapetana, ki bi nam namerno dajal »ostave«, so pa tu kupci, trg.

Če se izdelek ali storitev ne prodajata več tako dobro, (nam kupci rečejo »ostav«), kot sta se prodajala v preteklosti, moramo nekaj spremeniti.

Zaradi ostava se v vojski ni nihče pretirano sekiral, saj smo imeli časa na pretek in smo se samo malo dlje zabavali z aktivnostjo, na katero smo dobili ostav.

V poslu je hitrost pomembna, časa ni na pretek. Zato je pomembno, da po vsakem »ostavu« takoj ukrepamo.

Hitrost je sploh v teh časih izjemno pomembna. Danes ni dovolj, da začnemo razmišljati o novem izdelku ali storitvi. Nov izdelek, storitev mora biti čim prej na trgu. Ko govorimo o hitrosti, se pogosto spomnim anekdote o legendarnemu direktorju Leeu Iaccoci. Nekdo mu je omenil, da bi bilo fino, če bi Chrysler naredil kabriolet. Iaccoca je poklical prvega inženirja in mu rekel naj na enem od novih avtomobilov na dvorišču takoj odžaga streho.

Potem sta se šla vozit po mestu in sta opazovala reakcije oseb, mimo katerih sta se vozila. Na tej »tržni raziskavi« sta ugotovila, da je zanimanje za kabriolete veliko. Iaccoca je sklical tiskovno konferenco in objavil, da bo novi kabrio naprodaj čez 6 mesecev. Z javno objavo cilja je dosegel, da je bil novi model res pripravljen v pol leta. In projekt je bil uspešen.

Kaj pa če ne bi bil? Potem bi šef rekel »ostav« in bi se čim hitreje lotili novega projekta.

Posel ni nič drugega kot pot od enega »ostava« do drugega. Vmes pa se zabavamo. Vam je bil ta zapis všeč? Če vam ni bil, mi preprosto v komentar napišite »ostav« in bom hitro napisal še enega (ali še deset) novih. :)

 

Prava resnica o številu udeležencev na protestih?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 24.02.2013

Prava resnica o številu udeležencev na protestih?

Koliko protestnikov je bilo v petek (saj veste kateri petek mislim) v središču Ljubljane dopoldne in koliko popoldne?

Ljudi je bilo natančno toliko, kot jih je bilo. Dalo bi se jih celo zelo dobro prešteti. Ampak do natančnega in objektivnega štetja ne bo prišlo.

Število protestnikov je namreč odvisno od tega, KDO jih šteje.

Če navijate za dopoldansko izmeno, boste napihnili dopoldanske številke in zmanjšali popoldanske. In obratno, če navijate za popoldansko izmeno, boste zmanjšali dopoldansko številko in povečali popoldansko.

Pa smo spet pri marketingu in prodaji. Tudi pri prodaji se moramo zavedati, da je objektivna resnica ena sama. Recimo, kako dober je res vaš izdelek ali kako dobre so vaše storitve. Recimo tudi, da je to mogoče izmeriti. Ampak ta objektivna resnica ni pomembna!

Pomembno je, kaj si vaši kupci mislijo o vas in o vašem izdelku ali storitvi.

Percepcija je vse.

Kar kupci mislijo, je res. Če kupci mislijo, da ste dražji in manj kakovostni od konkurence (čeprav to ni res), je to vaš problem.

Kupci glasujejo po svoji vesti (in s svojimi denarnicami) in če zamenjajo svoj denar za konkurenčni izdelek, je to vaš problem.

Jankovič in Janša sta bila pred pol leta čisto enaka, kot sta danes.

Spremenila se je samo percepcija, dojemanje ljudi. Mnogi sedaj o njiju razmišljajo drugače, kot so razmišljali in verjeli še pred kratkim. Izdelek je ostal isti, kupci pa ga doživljajo drugače.

Na mnenje ljudi o vaših izdelkih in storitvah lahko vplivate. Ljudi se da v marsikaj prepričati. Samo vedeti morate, kako.

Če boste v tem tednu kupili knjigo mojega prijatelja Davea Lakhanija »Prepričevanje«, vas bom povabil še na brezplačni spletni seminar (webinar), kjer bom eno uro govoril o uspešnem prepričevanju. Datum webinarja bom objavil kmalu.

 

na vrh