Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Častim za rojstni dan in osebna prošnja
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 22.07.2013

Častim za rojstni dan in zelo osebna prošnja!

Kmalu (27. 7.) bom imel rojstni dan. Devetinštirideseti. Saj ne morem verjeti … Za rojstni dan sem si tokrat zaželel darilo. Ampak se spodobi, da tudi častim, kajneda? Zato imam za vas lepo darilo in prošnjo. Oboje pa bo zavito v marketinški nasvet in pomembno informacijo, ki jo poznajo samo v bolj zaprtih marketinških krogih.

Torej na kratko:

Kaj imam za vas?

Brezplačno celodnevno marketinško delavnico. Častim tudi napitke. Število prostih mest je resno omejeno, zato se vam bo splačalo reagirati hitro. Za vas pa imam tudi naš novi izdelek – izobraževalno družabno igro Firma Kids po posebni ceni! Kaj si želim za darilo?

Pripravil sem projekt, s katerim prodiramo na svetovne trge. In potrebujem vašo pomoč. Investirajte 29 evrov v zabavno izobraževalno namizno igro Firma Kids, katere redna cena je 50 evrov, vi pa jo lahko dobite za samo 29 evrov. Ampak … naročilo morate izvesti preko največjega svetovnega mednarodnega "Crowdfunding portala" - Indiegogo.com. Zakaj?

Saj veste, ljudje neradi zahajamo v prazne restavracije. Tudi pri uveljavitvi novih projektov v tujini na platformah, kot sta kickstarter ali indiegogo, zelo pomaga, če se hitro pojavi nekaj deset ali nekaj sto podpornikov projekta. Potem zadeva lahko steče sama od sebe. Ker ljudje kupujejo tisto, kar se dobro prodaja, tisto, kar kupujejo tudi drugi …Prosim vas, da se pridružite prvim podpornikom, ki bodo podprli angleško verzijo našega izuma.

V zahvalo se boste lahko brezplačno udeležili celodnevne marketinške delavnice, ki jo bom v celoti vodil jaz. Dobili boste angleški (lahko pa tudi slovenski) izvod izobraževalne igre Firma Kids, in to samo za 29, namesto za 50 evrov. Poštnino tudi častimo mi! Zakaj si želim to darilo, kaj boste imeli vi od tega? S tem izdelkom želimo uspeti v tujini. V oktobru bomo razstavljali na največjem sejmu namiznih iger v Evropi, ki je vsako leto v Essnu. Uspešna promocija projekta na indiegogo nam bo pomagala pri prodoru na tuje trge. Vi pa boste za vedno ostali v mojem spominu kot »ustanovni« član, kot nekdo, ki je podprl projekt na začetku. Igra se sicer v Sloveniji odlično prodaja, pravkar gremo v prvi ponatis, ampak tokrat me Slovenija ne zanima. Želimo narediti svetovno zgodbo.

Za majhno investicijo, ki vam bo prinesla cenejši izdelek in brezplačno marketinško delavnico, ste lahko del te zgodbe. Obljubljam vam, da se bom za vas na delavnici še posebej potrudil! Več o delavnici vam pošljem v naslednjem mailu. 

Če želite, lahko o tem poveste svojim prijateljem. Hvala in prijazen pozdrav.

 


na vrh