Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Dobil sem sina!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 12.06.2013
Tole se je zgodilo na današnji dan, natančno pred 11 leti ...
Ob petih popoldne je zazvonil telefon. Na ekranu mobilnega telefona se je izpisalo ime »Natalie«. Na klic sem odgovoril takoj, čeprav sem bil sredi pomembnega sestanka.
Zakaj? Iz vsaj dveh razlogov:
1. Natalie je moja žena;
2. Natalie sem zjutraj peljal v porodnišnico in od takrat se mi ni več oglasila.
Če že prvi razlog sam po sebi ne bi bil dovolj, da se nemudoma oglasim, pa je bil drugi razlog 100% garancija, da klica ne bom spregledal in se bom takoj oglasil.
Kaj mi je Natalie povedala? Kaj natančno je rekla?
Rekla je: »Ali ga slišiš?«
V ozadju sem slišal nežen jok dojenčka.
Sam sem odgovoril: »Slišim.«
Natalie pa: »Ne boš vprašal, ali je fantek ali punčka?«
No, potem sem le vprašal, ali je vse v redu, in tudi izvedel, da sem dobil sina.
Zakaj vam vse tole pripovedujem, saj gre vendar za brezplačne marketinške nasvete?
Ker se v tem mojem pogovoru z ženo skriva pomembna marketinška lekcija! Na ženin telefonski klic sem odgovoril iz dveh razlogov:
1. ker osebo, ki me je klicala, poznam, ji zaupam in ker se njenih klicev veselim;
2. ker sem vedel, da mi bo povedala nekaj POMEMBNEGA.
Kaj mislite, ali je sploh pomembno, katere besede je uporabila, ko mi je sporočila novico. Namesto vprašanja: »Ali ga slišiš?«, bi lahko rekla tudi:
a) dobil si sina;
b) fantek je;
c) rodila sem, sin je;
d) itd.
Ne glede na to, s katerimi besedami bi mi sporočila novico, bi razumel. Ne glede na to, katere besede bi izbrala, bi poslušal.
Nauk? Vaše stranke vam bodo prisluhnile, če boste izpolnili dva pogoja:
1. poskrbeli za to, da bodo potencialne stranke vedele, kdo ste oziroma bodo poznale vaše podjetje. Če ste jim tudi všeč in če vam zaupajo, toliko bolje.
2. povedati jim morate nekaj takšnega, kar je za vaše stranke presneto pomembno. Če jim boste imeli povedati kaj pametnega, vas bodo slišale. Če bodo stranke vnaprej vedele, da jim boste povedali nekaj zanje koristnega, vam bodo 100% prisluhnile.
Izpolnjevati morate oba pogoja in potem sploh ni važno, katere besede boste uporabili. Poslušale bodo. Domača naloga: napišite nekaj, kar vaše stranke zanima, napišite nekaj, kar je zanje tako pomembno, da sporočila ne bi želele preslišati niti v sanjah. Povejte stranki nekaj tako pomembnega, kot je meni danes povedala moja žena. Kaj boste torej povedali svojim strankam? Sporočilo v slogu »Pridite k nam in nam pustite nekaj svojega denarja«, že dolgo ne zadošča več. Bolj se boste morali potruditi.