Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Korak pred konkurenco
Dobre knjige
Komentarji:   0 21.04.2008

Tole pismo sem dobil v nedeljo:

Gospodine Ales,

BRAVO za knjigu koju ste izdali za srpsko trziste pod naslovom KORAK ISPRED KONKURENCIJE.

I veliko hvala.

Procitala sam skoro svu validnu literaturu iz podrucja marketinga koja je objavljena na nasem trzistu. Vasa je najbolja. Koncizna, jasna, primenljiva, drzi paznju, cita se u jednom dahu.

Otvaram lanac kafeterija u Beogradu i svaka mi je ideja dobrodosla. A u vasoj knjizi ih ima pregrst. Mozda nekada budemo i poslovno saradjivali. Bila bi mi cast i zadovoljstvo.

Zelim vam napredak na svim poljima vaseg zivota i rada.

Direktor MOQUI, d.o.o
Svetlana Novak, dipl.ecc.
www.mogi.co.yu

Zakaj sem sedaj na svojem blogu s tem hvalim? Saj veste že Carnegie je napisal, da moramo druge čim večkrat iskreno pohvaliti. Tole pismo je iskrena pohvala, mar ne?
Dale Carnegie tudi razlaga, da je ena od temeljnih človeških potreb, potreba po pomembnosti. Vsak od nas si želi biti pomemben. In to neustavljivo željo po pomembnosti vsak uresničuje po svoje.

Jaz recimo pišem in predavam. In, če me kdo še pohvali, mi naredi dan. Pohvale in laskanje (če je iskreno), so tudi močno marketinško orodje, močno orodje za prepričevanje!

Je pa tale zapis tudi ne preveč prikrit oglas za Korak pred konkurenco. Na voljo tudi v 5 knjigah (prihaja 6 in 7) in tudi na CDju.
 


na vrh