Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Častim za rojstni dan!
Pred 11 leti sem v mailu, ki sem vam ga poslal za svoj rojstni dan, častil predavanje. In napolnil Halo Tivoli. Na dogodku so našteli malo manj kot 4.000 ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prepričevanje – Kako prepričati?
Dobre knjige
Komentarji:   67 30.07.2009

Dave Lakhani je svetovno znan avtor, predavatelj, marketinški strokovnjak. V ZDA je pred nekaj tedni izdal knjigo »How to sell when nobody is buying?«

davebuying

Na Amazonu sem kupil 3 knjige, eno pa sem dobil od založnika. V tem trenutku imam torej 4 Davove najnovejše knjige.

Imam pa na zalogi še nekaj sto v slovenščino prevedenih knjig »Prepričevanje«, avtor je prav tako Dave Lakhani.

Za vas imam nagradno igro!

Častim 10 knjig! Dve najnovejši angleški knjigi »How to sell when nobody is buying« in 8 slovenskih »Prepričevanje«.

Knjige dobite tisti, ki boste v komentar napisali, po oceni strokovne komisije (Aleš Lisac in Natalie Lisac) najboljši odgovor na vprašanje:

»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«

Moja žena je v komisiji iz dveh razlogov. Prvič zato, ker je v slovenščino prevedla knjigo Prepričevanje, in drugič zato, ker po navadi itak poslušam njo.

Sedaj pa poglejte še video, v katerem vas prepričuje Dave Lakhani osebno. Prodaja vam nekoga, ki ga kar dobro poznate. Vas je prepričal? :)

No, potrudite se z odgovorom. Kaj hudiča je res tisto, kar je najbolj odločilno, ko nekoga prepričujemo? Vpišite vaš odgovor v komentar.
 


Dodaj komentar


Komentarji:

31.07.2009 @ 10:00 tina
Prepričali ste me, da oddam komentar... darilo je vsekakor eno izmed močnih sredstev, ki pomaga prepričati.
Seveda je tudi obljuba kazni dejavnik, ki pomaga prepričati, ampak ne deluje na dolgi rok.
Sedaj pa.... kako naj vas prepričam, da mi podarite knjigo? Najlažje verjetno tako, da vam pokažem korist, ki jo boste imeli vi, če to storite. Teh pa bo seveda več: postala bom vaša še bolj zvesta stranka, počutila bom se "dolžno", da še kupim kakšno knjigo, pridem na seminar.....
Če torej povzamem - da nekoga prepričam je potrebno le, da mu pokažem koristi, ki jih ima od svojega dejanja.
31.07.2009 @ 10:52 Andrej
Najprej običajna "higiene" kot je nastop, retorika, videz, urejenost, priprava na prodajni sestanek in seveda dejstvo da uporabljamo JEZIK kupca in ne svojega. Najpomebnejše je, da kupcu pokažemo in dokažemo kaj bo z nakupom pridobil in da to predstavimo da to dejansko vidi in začuti.
31.07.2009 @ 11:30 CvetkaS
Najprej čestitke za praznik in predvsem veliko zdravja želim in še naprej nas razveseljujte s svojimi domislicami !...in komentar ... mmm " zlezi mu pod kožo " kar je g.Dave-u L. zelo uspelo ....potrditev je prisrčen odziv ( mi pa vemo , da to ni bilo samo laskanje ) Lepo pozdravljeni .
31.07.2009 @ 11:39 danijel gombač
kako prepričati... prepričanega. Izhodišče je torej kako prepričati nekoga, ki je že zavzel stališče ali pa vsaj niha med alternativami. Po mojem je osnovno, da stranka(recimo ji tako) začuti osebno korist. Neko dodano vrednost, ki jo pridobi z novim izdelkom, storitvijo, ideologijo,... Poleg tega ne smemo pozabiti, da ne prodajamo le izdelkov ampak tudi zgodbe. In če bo ta delovala na vsaj enega od znanih sprožilcev potem smo zelo blizu uspeha. Seveda pa je naša naloga uspešnega prepričevanja bolj specifična kot pa uspešna prodaja. Le-ta je lahko tudi posledica neprepričljivih a drugače agresivnih metod... npr ne dovoliti stranki da razmišlja ali pa jo označiti kot odpadnika. Pa se vrnimo... in da nekdo začuti osebno korist mora dobiti nekaj kar še nima, obenem pa mora biti to utelešenje njegovih interesov... tako materialnih kakor čustvenih nagnjenj. Ob zadostni izmenjavi informacij lahko pridobimo te, dokaj intimne podatke iz katerih stranki ponudimo ne točno tisto kar rabi, ampak točno na tak način kot ga je pripravljena sprejeti. Tak pristop torej še kako potrjuje "Stranka je Kralj", saj je ponudnik velikokrat primoran prevzeti vlogo dvornega norčka.
31.07.2009 @ 17:29 eda
Pozdravljeni!

Pri prepričevanju si uspešen, če človek začuti, da to v kar ga prepričuješ tudi sam verjameš. To se čuti, izžareva. V kolikor tudi sam resnično verjameš v stvar, si tudi prepričljiv. Seveda gledaš sogovornika v oči, poveš tudi zakaj ti misliš, da v to kar govoriš sam verjameš. To se meni v življenju redno potrjuje. Lep pozdrav Eda Kodrič
31.07.2009 @ 21:29 Irna
ni ga čez osebni stik pa tudi če se obrača na kupca preko videa, pozitivna naravnanost in prepričanje v to, kar ponujaš...
01.08.2009 @ 09:50 Goran Koležnik
Prvo kar je pomembno, da prepričaš nekoga v nakup je:
NASLOV:ali kakšna oseba si. Oziroma kakšen človek si. Kaj je v tebi tistega zaradi česar bo stranka kupila od tebe.(Ker zakaj bi jaz kupil knjigo ravno od Aleša in zakaj ne od nekoga drugega, čeprav je nekje drugje knjiga cenejša ??). Torej OSEBNOST prodajalca-naslova s katerim se predstavljaš, predstavlja produkt. POZNAVANJE PRODUKTA, ki ga prodajaš. Kako bo prodajalec prodal nekaj, kar ne pozna? To je osnovno pravilo prodaje, prepričevanja.
Še ena stvar, ki je zelo pomembna, je SPOSOBNOST POSLUŠANJA, da med vsemi stavki, ki jih kupec pove(namreč veliko preveč prodajalcev govori namesto kupca)je sposobnost, da SLIŠIŠ kaj kupec pove. Da lahko razbereš kaj kupec potrebuje. Zraven tega pa se takoj priključi SPOSOBNOST SPRAŠEVANJA.Se pravi TESTIRATI-z vprašanji seveda. Se pravi, da si sposoben postaviti vprašanje na katerega stranka želi odgovoriti, lahko odgovori in da odgovori tisto kar želiš-se pravi da z vprašanji popelješ kupca tja kamor želi iti. Torej naslednje je da si sposoben razbrati POTREBE in KORISTI KUPCA predvsem za to, da jih lahko zadovoljiš(ker, če ne zadovoljiš potreb, kupec ni prepričan-zadovoljen, čekupec ne bo videl KORISTI v produktu ga zagotovo ne bo kupil).Naslednja zelo pomembna stvar, kako nekoga prepričati pa je poznavanje celotnega prodajnega cikla. Prodaja knjig se zelo razlikuje od prodaje storitev. Torej, da poznaš produkt, poznaš prodajni cikel. Vsekakor pa pri prepričevanju moraš vedeti kako VPLIVATI NA ČUSTVA kupca. Ljudje ne kupujemo z razumom ampak čustvi. Torej kako se bo kupec počutil, ko bo prejel to čudovito knjigo "Kako prodati kadar nihče ne kupuje" ki mu bo pomagala zaslužiti za nov mercedes SLK cabrio, bele barve z modrimi leder zici, in drviš 150km/h mimo prestrašenih pogledov ljudi in veter ti sika med lasmi...

Verjetno ste si predstavljali belega mercedesa a?

Ko si zmožen prodati-prepričati eskima, da kupi ledeno kocko si zmagovalec.
01.08.2009 @ 14:26 Tomaž
Kljub temu, da sem prebral knjigo Prepričevanje, sem čito pozabil kaj je vse potrebno, da nekoga prepričamo. Obvezno bo v prihodnje delati zapiske ob branju knjig!
01.08.2009 @ 19:16 Štefanija
Da nekoga prepričaš, je potrebna empatičnost in strokovnost, da ugotoviš točno, kaj oseba želi ali kakšno potrebo ima, potem osebi "podtakneš" idejo na čustveni ravni na takšen način, da oseba ta izdelek ali storitev; ne samo želi, ampak hoče imeti, potem se lahko malce distanciraš na način, da oseba hoče še več kot prej, ... kupec je ponosen nase, ker misli, da si je sam rešil problem in postane zvesti kupec.
02.08.2009 @ 11:58 Maja
...najbol prepriča to ko nam oseba ki nas želi prepričati točno pove kakšne in katere koristi bomo imeli MI ob nakup dotičnega izdelka...

P.s. in pa seveda priporočilo znane osebe je tudi velika pika na i...
na vrh