Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Častim za rojstni dan!
Pred 11 leti sem v mailu, ki sem vam ga poslal za svoj rojstni dan, častil predavanje. In napolnil Halo Tivoli. Na dogodku so našteli malo manj kot 4.000 ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prepričevanje – Kako prepričati?
Dobre knjige
Komentarji:   67 30.07.2009

Dave Lakhani je svetovno znan avtor, predavatelj, marketinški strokovnjak. V ZDA je pred nekaj tedni izdal knjigo »How to sell when nobody is buying?«

davebuying

Na Amazonu sem kupil 3 knjige, eno pa sem dobil od založnika. V tem trenutku imam torej 4 Davove najnovejše knjige.

Imam pa na zalogi še nekaj sto v slovenščino prevedenih knjig »Prepričevanje«, avtor je prav tako Dave Lakhani.

Za vas imam nagradno igro!

Častim 10 knjig! Dve najnovejši angleški knjigi »How to sell when nobody is buying« in 8 slovenskih »Prepričevanje«.

Knjige dobite tisti, ki boste v komentar napisali, po oceni strokovne komisije (Aleš Lisac in Natalie Lisac) najboljši odgovor na vprašanje:

»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«

Moja žena je v komisiji iz dveh razlogov. Prvič zato, ker je v slovenščino prevedla knjigo Prepričevanje, in drugič zato, ker po navadi itak poslušam njo.

Sedaj pa poglejte še video, v katerem vas prepričuje Dave Lakhani osebno. Prodaja vam nekoga, ki ga kar dobro poznate. Vas je prepričal? :)

No, potrudite se z odgovorom. Kaj hudiča je res tisto, kar je najbolj odločilno, ko nekoga prepričujemo? Vpišite vaš odgovor v komentar.
 


Dodaj komentar


Komentarji:

30.07.2009 @ 15:37 Matej Žagar
Moje mnenje je, da ima največjo/odločilno moč pri prepričevanju naslednje:

Mnenje zadovoljnih strank oz. moč priporočila (tudi kakšnega guruja :) )!

LP,
Matej
30.07.2009 @ 15:39 sara žmavc
Zmeraj in vedno mi uspe prepričati nekoga, če sem sama v to prepričana in v to verjamem.
30.07.2009 @ 15:51 Sašo
Now it's my turn ;)

Se povsem strinjam z izjavo Dave-a :)

Kaj vse je potrebno da nekoga prepričamo?
Prvo je definitivno pomemben prvi vtis in pozitivna energija. Seveda je poleg tega pomembna tudi urejenost, saj te hitro ocenijo na kakšen način te bodo poslušali (ni pa pogoj, če želiš lahko prodaš v obleki ali v kratkih hlačah - v obleki narediš boljši vtis in prvi stik oz. odnos do tebe je nekako bolj na nivoju). Seveda je dobro imeti spontano navado govorjenja, da se nekako približaš in poiščeš par skupnih mišljenj, ki naredijo dodaten vtis na podjetniku (recimo da imaš 5-10 časa pred predstavitvijo).
Naslednja je predstavitev. Tukaj je zelo pomembno retorično znanje, ki ga Aleš definitivno zelo dobro obvlada (več na www.retorika-lisac.si). Zakaj? Ker je pri prodaji pomembna mimika obraza, barva glasa, tekoče govorjenje, premikanje in kazanje med nastopom (velikokrat lahko predstaviš kakšno stvar brez da bi kazal kakršno koli sliko, da si podjetnik predstavlja recimo delovanje ipd.), povdarjanje pomembnih stvari, seveda pa moraš zraven tudi poslušati in spremljati obnašanje potencialnega naročnika(tako lahko oceniš kakšen pristop boš uporabil, nekaterim lahko na lep način, nekatere moraš prestrašiti, tretje motivirati...). Vmes je potrebno najti vprašanja, s katerimi se strinja. Poveš zakaj je za njega to dobro in kaj mu bo prineslo. Na koncu mu samo ponoviš vmesna vprašanja, ki jih je potrdil.
Toliko na kratko. Bi pa lahko bolj dolgi postopek napisal, ker je odvisno ali gre za akvitizerstvo ali prodajo preko dogovorjenih terminov (kar je lažje, saj si podjetnik vnaprej vzame čas za vas).
Na koncu bi še enkrat povdaril, da dobra volja, pozitivna energija dela čudeže. Seveda pa se morete pred prodajo prepričati, da ste najboljši in da vam bo uspelo.

Za nastop pa vsekakor predlagam Alešove video posnetke o nastopanju, ogled njegovega bloga www.retorika-lisac.si, kakšen Cd ali DVD (predzanjega, ki sem poslušal je bil Boštjan Romih in Aleš Lisac in je bil zelo koristen; priporočam).. Skratka vse najdete pri njih, da boste bolje prodali, da bo vaša panoga postala pomembna in da boste znali iz svojega posla potegniti najboljše na pravi način.


LP, Sašo
30.07.2009 @ 15:57 Lankurent
Najpomembnejše je pridobljeno zaupanje. Če ni medsebojnega zaupanja, je vsakršno prepričevanje jalovo. To je zame najpomembnejše.
30.07.2009 @ 16:05 Matej Žagar
Poleg mojega že zgoraj napisanega odgovora bi dodal še to, da je pomembno pri prepričevanju tudi to, da tistemu, ki prodajamo povemo-pokažemo kakšne prednosti ima naš produkt/storitev. Še bolje pa je, da mu povemo-pokažemo-dokažemo kaj bo izgubil, če našega produkta ali storitve ne bo kupil in koristil. Tako bo uvidel, da je njegov vložek v naš produkt/storitev majhen oz. ničen proti dobičku in koristi, ki jih bo s tem pridobil.
30.07.2009 @ 16:08 Anica
Dober dan!
Moje delo je prodaja.
Stranko nikakor ne prepričujem, ampak ji zastavljam vprašanja,ker moram ugotoviti kaj potrebuje.Ko se razgovori, jo pozorno poslušam,skoraj za vsako izvem kako ji je ime in jo potem z gospa ali gospod ter z imenom tudi kličem.To je vsakemu všeč.Zelo je pomembno,ko se s stranko srečava, da sem urejena, nasmejana in prijazna.Zelo rada se pohecam na svoj račun,ker se stranke sprostijo in umirijo.Dajem jim občutek varnosti in mi zaupajo.Spodbujam jih tudi k dobrodelnosti.Tudi,če ne kupijo,se me zapomnijo in mi pošljejo svoje znance.Nikoli nisem na nikogar jezna,če si nič ne kupi,ampak samo pogleda.Zelo jim že pomaga pogovor in nekdo, ki jih razume in posluša.
Se sprašujete, kaj delam?
Prodajam sedežne garniture in počivalnike,pri katerih je cena lahko astronomska.
Menim, da je kupec kralj in da se je potrebno za vsakega posamezno potruditi.
Morda se sliši neumno, ampak jaz imam rada ljudi.

LP Anica
30.07.2009 @ 16:10 Gloria
Za nekoga prepričat nekaj ga moraš zelo pozorno poslušat in na osnovi tega najdeš optimalen način kako ga prepričat.
30.07.2009 @ 16:19 martin plesničar
Prepriča nas oseba, ki:
- si je pridobila naše zaupanje,
- nam pomaga doseči lastne cilje, in
- to lahko dokaže.
30.07.2009 @ 16:20 martin plesničar
Enes, čestitam za nagrado :)
30.07.2009 @ 17:15 Enes
martin:
kdo pa pravi da sem zadel :)
na vrh