Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prepričevanje – Kako prepričati?
Dobre knjige
Komentarji:   64 30.07.2009

Dave Lakhani je svetovno znan avtor, predavatelj, marketinški strokovnjak. V ZDA je pred nekaj tedni izdal knjigo »How to sell when nobody is buying?«

davebuying

Na Amazonu sem kupil 3 knjige, eno pa sem dobil od založnika. V tem trenutku imam torej 4 Davove najnovejše knjige.

Imam pa na zalogi še nekaj sto v slovenščino prevedenih knjig »Prepričevanje«, avtor je prav tako Dave Lakhani.

Za vas imam nagradno igro!

Častim 10 knjig! Dve najnovejši angleški knjigi »How to sell when nobody is buying« in 8 slovenskih »Prepričevanje«.

Knjige dobite tisti, ki boste v komentar napisali, po oceni strokovne komisije (Aleš Lisac in Natalie Lisac) najboljši odgovor na vprašanje:

»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«

Moja žena je v komisiji iz dveh razlogov. Prvič zato, ker je v slovenščino prevedla knjigo Prepričevanje, in drugič zato, ker po navadi itak poslušam njo.

Sedaj pa poglejte še video, v katerem vas prepričuje Dave Lakhani osebno. Prodaja vam nekoga, ki ga kar dobro poznate. Vas je prepričal? :)

No, potrudite se z odgovorom. Kaj hudiča je res tisto, kar je najbolj odločilno, ko nekoga prepričujemo? Vpišite vaš odgovor v komentar.
 


Komentarji:

05.08.2009 @ 12:43 Marija
Najprje poslušam stranko, da pove čimveč otem kaj želi, nato pa na isto noto poskušam dati ustrezno rešitev. Običajno stranke same povedo, kje jih čevelj žuli in doberprodajalec sliši, kaj si stranka želi in od njega tudi pričakuje.
05.08.2009 @ 13:29 Janez
'Kdor hoče druge vneti, mora sam goreti!' - strast in lastno iskreno prepričanje verjetno kar nekaj pripomoreta, pa četudi 'prodajalec' še ni slišal za marketinške zakone, guruje, nasvete ...
Veliko komentarjev, zanimivi zapisi! (imel bi popust za knjigo Prepričevanje:)
05.08.2009 @ 14:38 Marko
Kako pa "prevzamemo" svoje nagrade? :)
05.08.2009 @ 19:44 Urša
Juhuhu, se mi je splačalo pogledat še dvakrat sem, pa se naučit še kaj iz komentarjev in videt svoje ime med nagrajenci ... :)
05.08.2009 @ 20:55 Aleš Lisac
Nagrajenci, pošljite mi vaše podatke na ales@lisac-lisac.si.
06.08.2009 @ 07:38 Damjan
Najbolj pomembno pri prodaji je prenos navdušenja.
07.08.2009 @ 13:03 dušan
Vprašanje je samo,gdo prepričuje,če si Aleš Lisac je to dovolj,če pa sem jaz,morda na 1000 in en način uspem da prepričam stranko
07.08.2009 @ 14:51 Marko
Aleš, hvala za knjigo, je bila že danes v nabiralniku :)

lp
08.08.2009 @ 16:36 Tilen
- Ciljna publika bolj kot je usmerjena k izdelku večje možnosti imamo.

- Kvaliteta izdelka in posledično dobre ocene.

- Izdelek mora biti rešitev za nek določen problem. Lahko je to primanjkovanje denarja ali pa izguba teže ...
10.08.2009 @ 04:13 Sašo
Ravno mi je internet odpovedal za 20 minut in sem se odločil za malce relaksacije, branje "LisacMarketingEkspers". In našel zanimivo temo o marketinških zapovedih. "Prvi vtis je najpomembnejši!" ...več v reviji LisacMarketingEksper, tisti ki še nimate revije jo hitro naročite, splača se saj nudi veliko koristnih informacij:)

LP
na vrh