Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prepričevanje – Kako prepričati?
-
Dobre knjigeKomentarji: 64 30.07.2009
Dave Lakhani je svetovno znan avtor, predavatelj, marketinški strokovnjak. V ZDA je pred nekaj tedni izdal knjigo »How to sell when nobody is buying?«
Na Amazonu sem kupil 3 knjige, eno pa sem dobil od založnika. V tem trenutku imam torej 4 Davove najnovejše knjige.
Imam pa na zalogi še nekaj sto v slovenščino prevedenih knjig »Prepričevanje«, avtor je prav tako Dave Lakhani.
Za vas imam nagradno igro!
Častim 10 knjig! Dve najnovejši angleški knjigi »How to sell when nobody is buying« in 8 slovenskih »Prepričevanje«.
Knjige dobite tisti, ki boste v komentar napisali, po oceni strokovne komisije (Aleš Lisac in Natalie Lisac) najboljši odgovor na vprašanje:
»Kaj vse je potrebno, da nekoga prepričam?«
Moja žena je v komisiji iz dveh razlogov. Prvič zato, ker je v slovenščino prevedla knjigo Prepričevanje, in drugič zato, ker po navadi itak poslušam njo.
Sedaj pa poglejte še video, v katerem vas prepričuje Dave Lakhani osebno. Prodaja vam nekoga, ki ga kar dobro poznate. Vas je prepričal? :)
No, potrudite se z odgovorom. Kaj hudiča je res tisto, kar je najbolj odločilno, ko nekoga prepričujemo? Vpišite vaš odgovor v komentar.
Da smo prepričljivi!
komu prodajamo (če oseba potrebuje rešitev problema)
kaj prodajamo (če izdelek reši problem)
kdo prodaja ( naše ime pove več kot naše besede )
Po mojem mnenju je najbolj odločilno pri prepričevanju nekoga to, da se znaš z dušo in razumom postaviti v njegovo vlogo, zelo se mi zdi važen zaključek prepričevanja. Pomembno je tudi zaupanje-kredibilnost, osebni pristop in osebna higijena. Prepričevanje je lahko tudi zelo dobro, če vse najboljše stvari izvlečes od izdelka oz. storitve. Skratka dober prepričevalec mora imeti zelo uravnovešeno energijo ( či ).
L.p
Dejan
Na kratko:
POTREBNO JE REČI, DA IMA TO STVAR ŽE SOSED in kako to da je ti še nimaš. (Fovšija=slovenski nacionalni šport No.1)
:)
LP
2.) Zvenečo referenco ( znano osebnost ) ki uproablja izdelek/storitev.
3.) Prikaz cene kot nekaj smešnega napram vrednosti ( utemeljiti vrednost izdelka/storitve , torej kaj stranka pridobi ).
Vse zgoraj našteto se da v parih stavkih opredeliti v neko celoto. Elevator pitch varjanta ( ceprav gre tam bolj za opis ideje ... )
Lp, Igor B.