Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj CEO - Chief Experience Officer
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 29.05.2009

Sidney Barrows

O knjigi, ki jo je napisala Sidney, sem že pisal. Za tiste, ki ne veste, kdo je ta dama, naj povem, da gre za »zloglasno« newyorško madam. Sidney je pet let vodila izjemno uspešno agencijo, ki je gospodom oddajala dekleta za spremstvo. Vodila je podjetje, ki se je ukvarjalo z najstarejšo obrtjo. Pomembno pa je, da je prodajala po najvišjih cenah v mestu in imela je vedno dovolj strank. Zadovoljnih strank, ki so se vračale in vračale …

Principi, ki veljajo v njenem (nekdanjem) poslu, veljajo za vsa storitvena podjetja. In tudi za ostala podjetja.

Dolžnost vsakega direktorja je poskrbeti za to, da bo sleherna stranka zadovoljna z izkušnjo, z doživetjem ob nakupu, pred nakupom, po nakupu. Pomembno je, kako stranke POČUTIJO!

ceo

Poglejte si, kaj piše na vizitki, ki mi jo je izročila Sydney: »CEO – Chief Experience Officer«. Odlično.

Sicer pa je Sidney zelo prijetna gospa. Že ob stisku roke, posebej pa po tem, ko sva spregovorila nekaj besed, sem imel občutek, da se že dolgo poznava. Nekako domač občutek … prav dobro sem se počutil v njeni družbi … :)
 


na vrh