Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Direktni marketing v praksi
-
Državno prvenstvo v direktnem marketinguKomentarji: 7 26.02.2008
Državno prvenstvo v direktnem marketingu je v teku. Tekmovalci so oddali naloge prvega kola. In sedaj čakajo na rezultate. Vi seveda lahko pogledate kako so se tekmovalke in tekmovalci lotili nalog in ugibate kdo se bo uvrstil v naslednje kolo. Skratka vse rešitve prvega kola so objavljene na www.prvak.si (kliknite na "Poglej rešitev" pri vsakem tekmovalcu).
Ugibajte, komentirajte. Za pregled vseh nalog si morate vzeti nekaj časa, takole površno in na brzino se ne boste naučil nič. Rezultati z mojimi komentarji pa bodo objavljeni čez tri tedne. Potem pa spet nove naloge ... :) Državno prvenstvo v direktnem marketingu je zabavno in poučno tekmovanje. Predvsem pa zelo, zelo resnično. Pravi realni testi, nobene žirije, nobene komisije. Kdor proda več, gre naprej. Kot, da bi bilo v poslu kako drugače ...
Toda, med izdelki nisem opazila samo razlik v pristopu. Med njimi je razlika tudi v cenah produktov, ki jih prodajajo. Kako to? Je to namerni poizkus, da se preveri koliko sama cena vpliva na prodajo ali je napaka kje drugje?
Je pa res, da je hudo, ko dobiš nalogo, kjer ti Aleš da kup omejitev (pa teksta le toliko, pa barvi le dve, pa cena je takšna, pa nobenega popusta, pa ....) Jaz ti lahko iz prve roke povem, da sem se kar nekaj časa sekirala in razmišljala kaj za vraga naj napišem, da bi ljudi privleklo takoj. Popusta ne da, cene ne morem kar umetno zvišati na 100€ in potem dati kao popust, ker je to zavajanje, Aleš nam ni dal nobenega "sprožilca" ... Kaj naj vsakemu kupcu obljubim kosilo, ki ga plačam jaz? :) Skratka, če pisma le bereš ne vidiš vseh "težav", zanimivo je poskusiti!
Zanimiva izkušnja tole tekmovanje, ni kaj :)
1. Knjiga Draytona Birda. Noben prodajalec v pismo ni vključil niti enega citata iz knjige. Uporabili so sicer izbrana mnenja strokovnjakov ter našteli naslove poglavij, same prodajalce pa noben del knjige ni tako prevzel, da bi bodoče kupce obdarili s kratkimi citati.
2. Stol Leonardo. Težka naloga, ki jo bedasta fotografija z ležečim starčkom še oteži. Jaz te fotografije nikakor ne bi vključil v pismo.
3. Predavanje Lisaca. Motijo predvsem pogojniki in ugibanje (skoraj gotovo, verjetno, najverjetneje). Zanimiva dilema je, ali se postaviti zgolj v zorni kot naslovnika, ali raje v prvo osebo množine - v stilu "mi smo zdaj skupnost".
Sicer so besedila precej okorna, izražajo nepotrebne dvome samih prodajalcev, vsebujejo dvojno zanikovanje in seveda slovnične napake ... Vidi pa se, da s(m)o se od lanskega leta že veliko naučili. ;)
Včasih kakšno stvar ljudje naredimo tudi za štos in ne le za to, da bi bil to dober posel.
Pred mnogimi leti (kaj pa vem, mogoče pred osemnajstimi ali dvajsetimi) so na SKB točno napovedali kdaj bodo začeli "talati" neke zelo ugodne kredite. Med kandidati je bila tudi moja sestra, ki je napovedala, da bo sla v vrsto ze zvečer pred dnevom X.
Pred očmi se mi je naslikala dolga vrsta premraženih (bilo je v hladnem letnem obdobju) in zaspanih ljudi, ki zdolgočaseno postopajo pred vrati banke. Pa saj ne morejo tako čakati, sem pomislil. Ljudje potrebujejo nekaj za dvig morale. Nekaj, kar jim bo olajšalo čakanje.
Pa je padla zamisel: kuhano vino in čaj za tiste; ki so za bolj zdrave stvari (hm, a ne bi bili potem raje doma v topli postelji??).
Tako sem hitro zaktiviral svojo mamo, da je pričela kuhati vino in partnerko, da sva vse skupaj sredi noči privlekla pred banko in začela z "velikim biznisom". Na neki razmajani camp mizici sva imela vse. Termoske, lonce, zalogo plastičnih kozarcev ...
Moram povedati, da je prezebla množica najprej z začudenjem in nezaupanjem gledala vse skupaj. Iz svojih spalnih vreč, s svojih camp stolov in iza privzdignjenih ovratnikov in šalov so opazovali kaj se dogaja.
A potem se je počasi začelo. Kar naenkrat je bilo konec prve runde in nekajkrat sem skočil do mame po novo zalogo. Še dobro, da se je doma z leti nabrala kar zgledna količina raznih vin, ker ni bil nihče kaj hud pivec.
Toda, razen, da sem porabil vso zalogo vina (in trenutno domačo zalogo čajnih vrečk), ni bilo neke hude koristi. Saj sva vse prodajala, a za ceno, ki je bila zagotovo mnogo prenizka glede na situacijo. Iz nje bi lahko iztržila mnogo več kot dobro večerjo, če gledam le finančno.
Toda gledano iz drugih plati sva vseeno odnesla veliko. Bila je neka izkušnja, dober štos, zadovoljstvo, da sva moji sestri (mimogrede: kar dolgo časa se je delala, da naju sploh ne pozna) in ostalim delala družbo in jim malo popestrila turobno hladno noč.