Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Marketing samskih moških (in žensk)
-
MarketingKomentarji: 12 18.09.2007
Kaj naredi samski fant, če si za vikend zaželi malo ženske družbe?
Vzame v roke mobilni telefon, se malo "sprehodi" po imeniku in pokliče prvo "žrtev" za katero je skoraj prepričan, da bo za.
Saj je še vedno tako, mar ne? Vsaj v mojih samskih časih je bilo ... :)
Sedaj mi pa povejte, zakaj večina podjetnikov, ki nujno potrebuje kakšen dodaten evro, v glavnem dela na pridobivanju novih strak? Tistih, najbolj vročih strank, tistih, s katerimi so že kaj imeli, pa se niti spomnijo ne!
Konkreten primer:
Verjetno ste lastnik računalnika, mar ne? No pa mi sedaj povejte, ali vam je podjetje, ki vam je prenosnik prodalo, že poslalo kakšen mail in ali so vas morda celo poklicali. Morda mislijo, da nikoli več ne boste kupilil računalnika ...
Namesto, da bi vas poklicali, raje oglašujejo ... Iščejo nove stranke.
V marketingu in prodaji, primanjkuje zdrave pameti. Prav zato, bo v nekaj tednih v slovenščini izšla knjiga Draytona Birda "Marketing po zdravi pameti". Brez skrbi, knjigo bom že še omenil. :)
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Aja bazo pa je treba narest bazo :D
Samo če gledam z vidika uporabnika mi je lepo če se podjetje vsake toliko spomne name. (npr. polleta je doba ko se nobenemu ne zdi da mu težite). Sploh pa če piše v ponudbi, da so priravili nekaj novega in da me bo zanimalo.
vsekakor je to boljši način kot pa da pustiš stranke, in pozabiš nanje takoj ko kaj kupijo...,.