Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Marketing samskih moških (in žensk)
Marketing
Komentarji:   12 18.09.2007

Kaj naredi samski fant, če si za vikend zaželi malo ženske družbe?

Vzame v roke mobilni telefon, se malo "sprehodi" po imeniku in pokliče prvo "žrtev" za katero je skoraj prepričan, da bo za.

Saj je še vedno tako, mar ne? Vsaj v mojih samskih časih je bilo ... :)

Sedaj mi pa povejte, zakaj večina podjetnikov, ki nujno potrebuje kakšen dodaten evro, v glavnem dela na pridobivanju novih strak? Tistih, najbolj vročih strank, tistih, s katerimi so že kaj imeli, pa se niti spomnijo ne!

Konkreten primer:


Verjetno ste lastnik računalnika, mar ne? No pa mi sedaj povejte, ali vam je podjetje, ki vam je prenosnik prodalo, že poslalo kakšen mail in ali so vas morda celo poklicali. Morda mislijo, da nikoli več ne boste kupilil računalnika ...

Namesto, da bi vas poklicali, raje oglašujejo ... Iščejo nove stranke. 

V marketingu in prodaji, primanjkuje zdrave pameti. Prav zato, bo v nekaj tednih v slovenščini izšla knjiga  Draytona Birda "Marketing po zdravi pameti". Brez skrbi, knjigo bom že še omenil. :)

Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
19.09.2007 @ 00:27 Ljubo
Sploh pa danes ko obstajajo programi, ki to bi lahko a ) sami delali b) sami lahko opozarjajo na to c) kup drugih stvari...

Aja bazo pa je treba narest bazo :D
19.09.2007 @ 01:52 Zvoni
No, ja. vsem pač ni všeč, da jim podjetja težijo na takšne in drugačne načine. Če bi vsi k si kdaj kaj pri njih kupil pošiljali svoje ponudbe, bi se lahko ukvarjali samo še s pošto.
19.09.2007 @ 01:55 Zvoni
Malo za hec, pa veliko zares. To sicer ni marketinško razmišljanje, ampak vseeno.:-)
19.09.2007 @ 08:40 evelina
no, ja se strinjam da ni potrebno da strankam težiš.
Samo če gledam z vidika uporabnika mi je lepo če se podjetje vsake toliko spomne name. (npr. polleta je doba ko se nobenemu ne zdi da mu težite). Sploh pa če piše v ponudbi, da so priravili nekaj novega in da me bo zanimalo.
vsekakor je to boljši način kot pa da pustiš stranke, in pozabiš nanje takoj ko kaj kupijo...,.
19.09.2007 @ 09:46 Peter
E-novice 1x na mesec tudi ni teženje. Nekatere e-novice obivam tudi 1x/teden, pa mi je čisto v redu.
19.09.2007 @ 10:43 evelina
ja sam če sem kupila prenosnik, potem sigurno ne želim vedeti čez teden dni, da imajo ugodnejšo ponudbo ;)
19.09.2007 @ 11:28 Aleš Lisac
Evelina, samski moški natančno vedo, katero iz imenika se splača poklicati. Kakšno bivšo, ki je recimo samska in še vedno upa, takšno se pokliče najprej. :) Pri laptopih je podobno. Pameten trgovec vas seveda ne bi napadel teden dni po nakupu (razen s ponudbo za dodatno zavarovanje računalnika pred krajo, poškodbo ...), ampak čez nekaj let pa prav gotovo. Vmes pa tudi ne bi škodil kakšen klic, povabilo na kavo itd.
19.09.2007 @ 12:17 evelina
Vem in poznam vse naštete situacije ;)
19.09.2007 @ 14:17 Gregor C.
Common Sense Direct Marketing, Draytona Birda je ena najboljših knjig o marketingu nasploh. Če imaš namen izdati to Aleš, ti lahko le čestitam. Poglavje o pozicioniranju pa je nasploh za vgraviranje v marmor s pozlato.
19.09.2007 @ 14:54 Aleš Lisac
Gregor, izzid knjige bo čez nekaj tednov!
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh