Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Marketing samskih moških (in žensk)
-
MarketingKomentarji: 12 18.09.2007
Kaj naredi samski fant, če si za vikend zaželi malo ženske družbe?
Vzame v roke mobilni telefon, se malo "sprehodi" po imeniku in pokliče prvo "žrtev" za katero je skoraj prepričan, da bo za.
Saj je še vedno tako, mar ne? Vsaj v mojih samskih časih je bilo ... :)
Sedaj mi pa povejte, zakaj večina podjetnikov, ki nujno potrebuje kakšen dodaten evro, v glavnem dela na pridobivanju novih strak? Tistih, najbolj vročih strank, tistih, s katerimi so že kaj imeli, pa se niti spomnijo ne!
Konkreten primer:
Verjetno ste lastnik računalnika, mar ne? No pa mi sedaj povejte, ali vam je podjetje, ki vam je prenosnik prodalo, že poslalo kakšen mail in ali so vas morda celo poklicali. Morda mislijo, da nikoli več ne boste kupilil računalnika ...
Namesto, da bi vas poklicali, raje oglašujejo ... Iščejo nove stranke.
V marketingu in prodaji, primanjkuje zdrave pameti. Prav zato, bo v nekaj tednih v slovenščini izšla knjiga Draytona Birda "Marketing po zdravi pameti". Brez skrbi, knjigo bom že še omenil. :)
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
-
-
19.09.2007 @ 00:27
Ljubo
-
Sploh pa danes ko obstajajo programi, ki to bi lahko a ) sami delali b) sami lahko opozarjajo na to c) kup drugih stvari...
Aja bazo pa je treba narest bazo :D -
19.09.2007 @ 01:52
Zvoni
- No, ja. vsem pač ni všeč, da jim podjetja težijo na takšne in drugačne načine. Če bi vsi k si kdaj kaj pri njih kupil pošiljali svoje ponudbe, bi se lahko ukvarjali samo še s pošto.
-
19.09.2007 @ 01:55
Zvoni
- Malo za hec, pa veliko zares. To sicer ni marketinško razmišljanje, ampak vseeno.:-)
-
19.09.2007 @ 08:40
evelina
-
no, ja se strinjam da ni potrebno da strankam težiš.
Samo če gledam z vidika uporabnika mi je lepo če se podjetje vsake toliko spomne name. (npr. polleta je doba ko se nobenemu ne zdi da mu težite). Sploh pa če piše v ponudbi, da so priravili nekaj novega in da me bo zanimalo.
vsekakor je to boljši način kot pa da pustiš stranke, in pozabiš nanje takoj ko kaj kupijo...,. -
19.09.2007 @ 09:46
Peter
- E-novice 1x na mesec tudi ni teženje. Nekatere e-novice obivam tudi 1x/teden, pa mi je čisto v redu.
-
19.09.2007 @ 10:43
evelina
- ja sam če sem kupila prenosnik, potem sigurno ne želim vedeti čez teden dni, da imajo ugodnejšo ponudbo ;)
-
19.09.2007 @ 11:28
Aleš Lisac
- Evelina, samski moški natančno vedo, katero iz imenika se splača poklicati. Kakšno bivšo, ki je recimo samska in še vedno upa, takšno se pokliče najprej. :) Pri laptopih je podobno. Pameten trgovec vas seveda ne bi napadel teden dni po nakupu (razen s ponudbo za dodatno zavarovanje računalnika pred krajo, poškodbo ...), ampak čez nekaj let pa prav gotovo. Vmes pa tudi ne bi škodil kakšen klic, povabilo na kavo itd.
-
19.09.2007 @ 12:17
evelina
- Vem in poznam vse naštete situacije ;)
-
19.09.2007 @ 14:17
Gregor C.
- Common Sense Direct Marketing, Draytona Birda je ena najboljših knjig o marketingu nasploh. Če imaš namen izdati to Aleš, ti lahko le čestitam. Poglavje o pozicioniranju pa je nasploh za vgraviranje v marmor s pozlato.
-
19.09.2007 @ 14:54
Aleš Lisac
- Gregor, izzid knjige bo čez nekaj tednov!
- Stran
- 1
- 2
-
Dodaj komentar