Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
Ste vedeli, da je Janez Vajkard Valvasor poslal letak na več kot 300 različnih naslovov, dobil pa je le 9 pozitivnih odgovorov?
Preberite, kaj je ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Blogerji
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 14 06.05.2007
Blogi so trend. V Londonu sem poslušal predavanje enega od najbolj znanih francoskih blogerjev. Loic de Meur (loiclemeur.com) je imel zanimivo in prisrčno predavanje. Francoz ugotavlja, da so blogi super zadeva, ker ima sedaj vsak priložnost, da pove svoje mnenje.
Francozi radi svoje mnenje povedo zelo glasno, recimo na množičnih demonstracijah, ki so običajno začinjene s pretepom s policijo, molotovkami in podobnim rekviziti. Sedaj, ko imamo bloge, je potreb po nasilnem komuniciranju na ulicah manj.
Loic prizna, da je eden glavnih razlogov, da ljudje pišemo blog, EGO. Ja, blogerji smo egoisti, to si moramo priznati. Blogerji imamo tudi čedalje večji vpliv na tradicionalne medije. Loic je pokazal celo vrsto primerov, ko so tradicionalni mediji lagali, namerno retuširali slike, skratka potvarjali informacije.
Blogerji so jih takoj dobili. Recimo Reuters je objavil sliko iz Libanona. Poročali so o tamkajšnjih nemirih. Da bi zadeva izgledala »bolje«, so na sliko dodali veliko več dima, kot ga je bilo v resnici. Blogerji so
objavili prave slike in laž je bila razkrita. Blogi so zelo demokratično orodje.
Nekaj podobnega sem videl sam, ko sem bil lani v ZDA. Ena od televizij je poročala o poplavah. Njihova poročevalka je sedela v čolnu sredi ulice in govorila o hudih poplavah. Mimo čolna pa je ravno v času javljanja v živo prikorakal gasilec. Vode je bilo le do gležnjev, čoln pa za boljši dramatični vtis. Potem so to novinarsko napihovanje veselo pokazali na vseh drugih konkurenčnih televizijah. Poplav ni bilo, so pa imeli novico o napihovanju novic. Potem se je tista novinarka izgovarjala, da je bilo vode res veliko, le da so oni z ekipo prišli na mesto poplav dan prepozno in so potem s čolnom samo rekonstruirali dogodke prejšnjega dne …
Blogerji znamo razmišljati z lastno glavo in ne verjamemo vsega, kar pišejo časopisi ali kažejo televizije.
Aja, še nekaj. Se spomnite, da sem pred časom pisal o grdih plastičnih sandalih, ki jih množično nosijo Američani? No, sedaj so ti sandali menda postali tudi uradno obuvalo blogerjev po vsem svetu. Moja žena jih je kupila tudi za najina sinova, jaz pa raje preneham s pisanjem bloga, kot da bi obul to neumnost. Četudi o tem predava najbolj znan francoski bloger. Pa saj pravim, da blogerji znamo razmišljati s svojimi glavami.
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Tole s slikicami je za nas "barvite" res super stvar. Upam, da ne bo Aleš zaukazal ukiniti, ko bo dobival kup slik :)
Viš, jaz pa pri Jonasu nič ne komentiram. Prvič, sem očitno preblond, da bi štekala ta humor - mi je čist mim, drugič pa se niti slučajno ne bi rada predstavila z bebavo izjavo v stilu "ha, ha, Jonas ti si car". V primeru izbire le bebavega "reklamnega panoja" sem raje brez. In načeloma se mi zdi ta zadeva sprejemljiva, saj smo bralci dovolj zreli, da sami precenimo kateri komentar je vreden še dodatka naše pozornosti, da kliknemo še na link do bloga komentatorja.
Se pa strinjam, da je včasih muka med kupom bebavih komentarjev, iskati in najti kakšnega vrednega branja.