Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Blogerji
Dnevnik guruja
Komentarji:   14 06.05.2007
Francoski bloger

Blogi so trend. V Londonu sem poslušal predavanje enega od najbolj znanih francoskih blogerjev. Loic de Meur (loiclemeur.com) je imel zanimivo in prisrčno predavanje. Francoz ugotavlja, da so blogi super zadeva, ker ima sedaj vsak priložnost, da pove svoje mnenje.

Francozi radi svoje mnenje povedo zelo glasno, recimo na množičnih demonstracijah, ki so običajno začinjene s pretepom s policijo, molotovkami in podobnim rekviziti. Sedaj, ko imamo bloge, je potreb po nasilnem komuniciranju na ulicah manj.

Loic prizna, da je eden glavnih razlogov, da ljudje pišemo blog, EGO. Ja, blogerji smo egoisti, to si moramo priznati. Blogerji imamo tudi čedalje večji vpliv na tradicionalne medije. Loic je pokazal celo vrsto primerov, ko so tradicionalni mediji lagali, namerno retuširali slike, skratka potvarjali informacije.

libanon

Blogerji so jih takoj dobili. Recimo Reuters je objavil sliko iz Libanona. Poročali so o tamkajšnjih nemirih. Da bi zadeva izgledala »bolje«, so na sliko dodali veliko več dima, kot ga je bilo v resnici. Blogerji so
objavili prave slike in laž je bila razkrita. Blogi so zelo demokratično orodje.

Nekaj podobnega sem videl sam, ko sem bil lani v ZDA. Ena od televizij je poročala o poplavah. Njihova poročevalka je sedela v čolnu sredi ulice in govorila o hudih poplavah. Mimo čolna pa je ravno v času javljanja v živo prikorakal gasilec. Vode je bilo le do gležnjev, čoln pa za boljši dramatični vtis. Potem so to novinarsko napihovanje veselo pokazali na vseh drugih konkurenčnih televizijah. Poplav ni bilo, so pa imeli novico o napihovanju novic. Potem se je tista novinarka izgovarjala, da je bilo vode res veliko, le da so oni z ekipo prišli na mesto poplav dan prepozno in so potem s čolnom samo rekonstruirali dogodke prejšnjega dne …

Blogerji znamo razmišljati z lastno glavo in ne verjamemo vsega, kar pišejo časopisi ali kažejo televizije.

crox

Aja, še nekaj. Se spomnite, da sem pred časom pisal o grdih plastičnih sandalih, ki jih množično nosijo Američani? No, sedaj so ti sandali menda postali tudi uradno obuvalo blogerjev po vsem svetu. Moja žena jih je kupila tudi za najina sinova, jaz pa raje preneham s pisanjem bloga, kot da bi obul to neumnost. Četudi o tem predava najbolj znan francoski bloger. Pa saj pravim, da blogerji znamo razmišljati s svojimi glavami.

Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
07.05.2007 @ 07:01 Saška
Men sa pa tud kulski tko da jih bom imela. Ne ravno za v službo ..no, mogoče kdaj :) Sem pa videla že take v super majhnih številkah, a ni dober?!
07.05.2007 @ 15:18 Saška
Zdej pa naj kdo reče, da tele Crocke niso luškane! :)
07.05.2007 @ 15:20 Saška
Marko,
Tole s slikicami je za nas "barvite" res super stvar. Upam, da ne bo Aleš zaukazal ukiniti, ko bo dobival kup slik :)
07.05.2007 @ 16:08 Marko Maher
Hehe dvomim, saj slikice lepo popestrijo komentarje, Aleš pa sigurno ne bo hotel jeziti svoje zveste obiskovalce bloga. Aja, zaradi boja proti spammerjem smo morali omejiti število linkov na 1/post. Je bilo že po 100+ komentarjev z reklamami dnevno - od Aleša blog je pridobil na Google PRju in spammerji to takoj izkoristijo.
08.05.2007 @ 01:26 Antiguru
Opažam da dosti slo blogerejev linka nate veliki guru.. nikjer pa ne najdem da bi Ti linkal na koga razen na samega sebe.. a se morda motim?! a ni linkanje med sabo vendar že kr klasika med blogerji? al pa morda v slo ni nobnega linkanja vrednega bogerja?
08.05.2007 @ 10:01 Aleš Lisac
Antiguru, priznam, delam napako. Bodo moji računalniški magi naredili eno lepo rubriko, kamor bom vpisal tiste, ki jih berem. Še malo počakajte.
08.05.2007 @ 21:22 Saška
In zakaj ne bi naredil vsaj to, da se lahko vsak, ki komentira "polinka" sam? Na vseh ostalih blogerskih straneh, ki jih prebiram ali komentiram, razen na tej, je pri vpisu podatkov dodana možnost vpisa naslova bloga komentatorja.
08.05.2007 @ 22:15 Peter
Saška pri tej tvoji želji bi pa jaz bil malo zadržan. Zakaj? Poglej Jonasovo stran (verjetno najbolj obiskan blog v SLO), mnenja so postala ena velika reklamna tabla za obiskovalce, ki nekateri vpišejo samo zdravo, samo da se linka na njihov blog. Jaz Jonasa berem, ker mi je super zanimiv, vmes kaj pokomentiram, a še nikoli nisem linkal. Skoraj vsak pa ve, da je njegova stran zelo obiskana in zato izkoristijo to za svojo promocijo. Koliko pa zares prispevajo k njegovemu blogu pa je vprašanje. Na koncu koncev pa je vse to odvisno od tega kaj hoče lasntik bloga. :-)
09.05.2007 @ 07:45 Saška
Marko,
Viš, jaz pa pri Jonasu nič ne komentiram. Prvič, sem očitno preblond, da bi štekala ta humor - mi je čist mim, drugič pa se niti slučajno ne bi rada predstavila z bebavo izjavo v stilu "ha, ha, Jonas ti si car". V primeru izbire le bebavega "reklamnega panoja" sem raje brez. In načeloma se mi zdi ta zadeva sprejemljiva, saj smo bralci dovolj zreli, da sami precenimo kateri komentar je vreden še dodatka naše pozornosti, da kliknemo še na link do bloga komentatorja.
Se pa strinjam, da je včasih muka med kupom bebavih komentarjev, iskati in najti kakšnega vrednega branja.
09.05.2007 @ 08:36 Marko Maher
Se strinjam s Petrom, avtomatično linkanje bi naredilo cel kaos povezav - kdor želi imeti link naj Alešu pošlje en prijazen e-mail, podpora za vnos linkov je bila dodana na levi. Pa da ne bo kakšne zamire - od Boundsa stran smo mi testno dodali...
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh