Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Jasnovidka ...
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 5 28.02.2007
Vedeževalka Viviana – nadaljevanje ...
Evo, samo za vas trošim dragocene evre. Viviana mi je (za €18.79) poslala štiriperesno deteljico. Dobil sem jo ravno dan po tem, ko so lopovi na ženinem avtu naredili za €10.450 škode. Skratka prvi učinki se že kažejo. No, poleg deteljice, sem seveda dobil novo ponudbo.
Viviana je moj primer predala prijateljici Donni Dondani!
Donna mi je napisala: »Vaša astrologinja se je odločila, da vas osreči. To je dokazala že s tem, ko je v celoti financirala študijo, ki sem jo opravila, da bi preverila vašo energijo in analizirala vašo avro. Povedala mi je, da je to storila za vas in da vam ne bo ničesar zaračunala. Kako prijazno z njene strani!«
No, na kratko povedano, je Dona Dondana ugotovila, da sem v težavah in da vse moje probleme lahko reši kamen – avrični kristal.
Bom kupil tudi to, da vam bom lahko poročal naprej. Marketinški nauk? Stranki, ki je vroča, ki kupuje pri vas, morate ob vsaki priložnosti ponuditi še kaj več, kaj novega. Gremo stavit, da bom naslednjič poleg kamna dobil novo ponudbo za še eno magično orodje, ki bo pa čisto za res napravilo konec vsem mojim problemom.
Vedeževalke so pametne … Ko enkrat v svoj primež nekoga dobijo, ga ne izpustijo iz rok. Večina drugih podjetij, ves čas išče nove stranke, na stare stranke pa pozabijo.
Ne vem pa, če bi do istega prispevka prišlo, če bi vedeževalke oglaševale na televiziji ... :)) Za en oglas v Oglasni pošti plačajo preko €10.000, oglasi v revijah tudi niso poceni ... skratka dober bizniz za tiskane medijie, ki jim ga je sedaj morda televizija s prispevkom pokvarila. Če se bodo vedeževalke pustile motiti ...