Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- Natančna navodila so pomembna!
-
Dnevnik guruja21.12.2008
Natančna navodila so pomembna!
Ko sem bil vojak v JLA (Jugoslovanska ljudska armada) so nas naučili, da na vse, kar nam reče kapetan, odgovorimo z: “Razumem, druže kapetane!”
Ne glede nato, ali si sploh razumel, kaj ti kapetan govori, si mu pač vedno rekel, da razumeš. Če potem nisi naredil, kar ti je bilo naročeno, to ni bilo preveč tragično. Si pa končal v priporu, če si rekel, da nečesa ne boš naredil …
Ljudje izjemno dobro sledimo navodilom. Če so navodila natančna in nedvoumna, seveda. Dobri prodajalci strankam vedno natančno povedo, kaj morajo narediti, kaj se od njih pričakuje. Nočem reči, da moramo stranke podcenjevati, pravim samo, da moramo vedno natančno povedati, kaj mora stranka narediti.
Dva ameriška primera. V ZDA v vsaki restavraciji pričakujejo vsaj 15% napitnino. Seveda večina ljudi ne zna (na pamet) izračunati, koliko je 15%.
In kot vidite, so v tej restavraciji zelo premeteno pomagali strankam. Za stranko so izračunali, koliko je 18% in koliko 20%. Prepričan sem, da večina strank sedaj daje vsaj 18% napitnine. Ker so namesto strank izračunali kar sami.
Včasih je potrebno strankam natančno povedati, kaj se bo zgodilo, če naredijo kakšno napako. Ko na avtomobilskih ključih izposojenega avta vidite ta napis, se vam nedvomno v spomin vtisne sporočilo: “Stari, ne izgubi teh ključev, pazi nanje, sicer te bo to drago stalo.”
Če slučajno ključe izgubiš, itak že veš, koliko te bo to stalo in plačaš brez vprašanj.
In še en primer bolj za šalo. Napis v meniju ameriške restavracije, z jasnim namigom, da se vam splača lepo obnašati. Sicer vam ne bodo postregli in vas bodo vrgli ven ...
Skratka, dajte strankam čim bolj jasna navodila, ne pričakujte, da se bodo vsega spomnile same. Tako boste prodali več in tudi stranke bodo bolj zadovoljne.
- Big brother 1984
-
Obujamo spomine19.03.2008
Big brother 1984
Sam sem, neprostovoljno sicer, že nastopal v Big brotherju. Vse skupaj je trajalo polnih 12 mesecev. V »hiši« nas je bilo okoli 30, spali smo na pogradih. Big brother nas je prisilil, da smo vsako jutro že ob petih začeli s polurno rekreacijo. Goli do pasu na tek, ne glede na zunanjo temperaturo, šele nato zajtrk.
Big brother mi je določil zanimive naloge, recimo učiti sem se moral bolgarščino in radiotelegrafijo, upravljanje radiogoniometra. Enkrat v 12 mesecih smo se učili streljati z najbolje prodajano avtomatsko puško na svetu.
Tudi vožnja s helikopterjem je spadala med naloge, ki mi jih je določil big brother. Sporazumevati smo se morali v jeziku, ki ni bil moj materin jezik, domov pa sem šel lahko v 12 mesecih dvakrat za en teden. Med tednom izhodi iz hiše niso bili dovoljeni, v mesto smo šli lahko največ dvakrat na mesec.
Nekateri prebivalci »hiše« so se med svojim edinim mesečnih izhodom zadrževali v prepovedanih lokalih in počeli razne neumnosti. Enkrat me je big brother določil, da sem moral še z dvema sostanovalcema loviti takšne, ki so ali pobegnili preko hišne ograje ali pa se ga napili v prepovedanih lokalih.
Sistem naše trojke je bil preprost. Če smo koga zalotili, smo mu dali na voljo dve možnosti: Lahko smo ga odpeljali v posebej neprijeten del hiše, ki se je imenoval zapor, lahko pa je dal za eno rundo in smo ga samo opomnili. Vsi so izbrali drugo možnost, big brother pa je potem na hladno poslal nas tri. Slikali smo se še dokaj trezni, ob prihodu v hišo, ko sem moral poročati big brotherju, pa ni bilo ravno tako.
Bivanje v hiši je bilo nekaterim, recimo meni, zabavno. Samo predolgo je trajalo. Drugim pa tako neznosno, da so poskušali celo s samomorom, se metali skozi okna, bežali domov, jokali …
Marketinška lekcija tegale zapisa?
Hm … morda pa današnji mladini res manjka kakšno leto služenja vojaškega roka v JLA. Recimo Niš v Srbiji je bil krasna lokacija za služenje vojaškega roka.
Ker tega ni več, je big brother kar zanimiva in tudi poučna reč. Recimo vidimo lahko, kako se v nenavadnih razmerah med seboj ujamejo ljudje, ki se prvič vidijo. Sicer imajo vsi skupaj nekaj skupnega, recimo dovolj so utrgani, da so se prijavili na big brotherja. Ampak pogledati in preučevati s psihološkega vidika je pa zanimivo.
Prva marketinška lekcija je tale: Stvari se spreminjajo. Kar je delovalo včasih, danes ne deluje več, ali pa sploh več ne obstaja. Pred nekaj desetletji si moral v vojsko, danes ti za 92 dni zafrkancije plačajo 93.000 evrov … Skratka, v poslu se moramo hitro prilagajati spremembam, danes svet ni enak, kot je bil včeraj.
Drugič, celebrity status je čedalje več vreden in čedalje lažje ga je unovčiti. Če si medijska oseba, potem kapne tudi kakšen dodaten evro.
Ideje prinašajo denar. Danes se da z najbolj odštekano idejo, ki se je na primer domislita dva po petih pivih, zaslužiti. Problem je le v tem, da je idej na pretek, ljudi, ki bi jih znali spraviti v denar, pa manjka.
Ljudje ne prenesemo tistih, ki izstopajo iz povprečja. Zato so v prvi rundi praktično vsi nominirali Marka. Ja, če si drugačen, ne pričakuj, da boš večini všeč.