Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 0 26.03.2020
Včeraj me je prijatelj na Facebooku opozoril na boso kovačevo kobilo – da premalo agresivno prodajamo našo družabno-izobraževalno igro FirmaKids.
Ne vem?
Razmišljam, da niso časi za agresivno prodajo, temveč bolj za refleksijo. Za poglobljen razmislek, kako bomo ravnali, živeli, poslovali, prodajali v prihodnje.
Po drugi strani pa je res tudi, da ne moremo in ne smemo vsega kar ustaviti.
Kakšna naj bodo torej prodajna sporočila v teh časih?
Še bolj premišljena – ne vsiljujmo prodaje, kot da se ni nič zgodilo. Zavedati se moramo, da bo kriza v vsakem primeru vplivala na nakupne odločitve naših strank in jih bistveno spremenila, zato lahko že zdaj z gotovostjo vemo, da bomo izgubili vse stranke, ki smo jim v neprimernem trenutku vsilili nakup. Tudi krinka s popusti in odlogi plačila morda deluje na klasični pohlep, vendar zelo slabo prikriva obupanost prodajalcev.
Kako potem prodajati?
Z empatijo in prodajo strankam, za katere vemo, da zmorejo nakup in ga v tem trenutku tudi res potrebujejo, saj je to oblika vzajemne pomoči, ne zgolj potrošniško plenjenje na eni strani in zapravljanje na drugi.
Nakup igre FirmaKids je manjši nakup, ki ne bo ogrozil družinskega proračuna, je pa koristen, uporaben in pameten, še toliko bolj v trenutnih razmerah.
Vsi smo doma, imamo čas – sicer natanko toliko kot prej, le drugače smo ga prisiljeni razporejati. Če smo pametni, ga koristno porabimo – za branje, učenje, iskren pogovor v družini.
Morda lahko preizkusite novo družabno igro, s pomočjo katere boste starši in otroci razumeli, kako delujejo podjetja.
V igri Firma Kids ste namreč v vlogi direktorja, ki vodi podjetje. Vsako leto naredite tudi izkaz uspeha, zato lahko zelo hitro vidite, kaj se zgodi, če pride do »korona« scenarija. Igrate jo lahko v dveh ekipah, tako da se učite, zabavate, jezite ob potezah konkurence.
Skratka, poučna in zabavna igra, ki pomaga popestriti dobre in slabe čase.
Cena je 25 evrov (DDV in stroški pošiljanja so že všteti v ceno).
Plačate po predračunu ali s kreditno kartico. Zaradi trenutno veljavnih ukrepov plačilo po povzetju ni možno.
Za več informacij in naročilo poglejte spletno stran www.firmakids.si ali nas pokličite na 080 1509.