Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Manj jih je!
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 0 11.11.2014
Kupcev je manj, kot jih je bilo pred leti. V večini panog je tako. In tudi tisti, ki so ostali, previdneje ravnajo s svojim denarjem.
Zato je v teh časih pomembneje kot kadar koli prej, da ne izgubljamo strank. Ker je nove težko dobiti in ker moramo za vsako izgubljeno dobiti dve novi, da smo približno na istem …
Obstaja marketinška metoda, ki vam pripelje:
· boljše kupce,
· kupce, ki manj gledajo na ceno,
· kupce, ki dlje ostanejo z vami.
Metoda, o kateri govorim, so priporočila.
Ker imate dobre izdelke in storitve, vas stranke že priporočajo. Vendar premalo in ne takrat, kadar vi to želite.
Kako to, da se priporočila ne dogajajo pogosteje in avtomatično, kar sama od sebe?
Za to obstaja več razlogov:
· Stranke niso pri vas zaposlene kot prodajalci, zato ne moremo pričakovati, da bodo namesto vas prodajale vaše storitve.
· Strankam niste dali v roke primernih orodij in niste jih »izšolali«, da bi vas znale priporočati.
· Nimate dodelanega, izpiljenega sistema, ki bi vam garantirano pripeljal več, boljših, priporočenih strank.
Na tem svetu se avtomatično od časa do časa zgodi kaj slabega, za vse drugo pa se moramo potruditi sami.
Za vas in vaše podjetje sem pripravil kompleten SISTEM za povečanje priporočil. Kompletno orodje, s pomočjo katerega boste zanesljivo prišli do boljših strank, do strank, ki vam bodo že od vsega začetka zaupale in se z vami ne bodo pogajale za vsak cent.