Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Vincent Van Gohg
-
Lisac Marketing EkspresKomentarji: 0 02.09.2014
Na seznamu najdražjih slikarjev na svetu so tri imena: Vincent van Gogh, Pablo Picasso, Andy Warhol. Slednja sta s svojimi slikami obogatela.
Vincentu Van Goghu pa je, dokler je bil živ, uspelo prodati samo eno sliko. Pa še to v današnjem denarju za skromnih 1.500 evrov.
Po van Goghovi smrti so samo njegovih sedem najdražjih slik prodali za več kot 700 milijonov dolarjev! Vendar šele po slikarjevi smrti …
Mimogrede, Vincent van Gogh si je na koncu menda sodil sam, čeprav pištole, s katero naj bi se ustrelil, niso nikoli našli.
No, pustimo sedaj podrobnosti. Kakšna je marketinška lekcija dejstva, da Vincent van Gogh ni znal prodajati?
Van Gogh je imel podoben problem, kot ga imajo mnogi podjetniki. Očitno je bil mojster svojega poklica. Bil je nadarjen in priden. Več kot 800 slik je ustvaril, čeprav je začel slikati dokaj pozno.
Vendar mu je v življenju uspelo prodati eno samo sliko!
Razlog?
Očitno se s prodajo ni ukvarjal. Ni znal, ni želel, ni ga zanimalo, ni imel volje … Sam ni prodajal in nikogar, ki bi mu znal pomagati, ni poklical na pomoč.
Vem, da veste, ampak bom vseeno povedal še enkrat. Brez prodaje se ne zgodi nič. Ne v vaši, ne v moji, v nobeni panogi. Prodaja je veščina, je umetnost. Prodaja je nekaj, brez česar ne more biti uspešno nobeno podjetje niti posameznik.
Ko enkrat prodaja steče, je vse drugače, lažje, lepše.
Pravo neodvisnost podjetnikom prinese samo preveč strank. Če imamo strank preveč, smo sami gospodarji svoje usode. Sami odločamo, komu in po kakšni ceni bomo prodali. Če strank ni, nam niti van Goghova kakovost ne pomaga.
Če želite, vam lahko pomagam prodati več, zaslužiti več. Pripravil sem delavnico, ki se vam je ne splača izpustiti.
Iz najmanj 3 razlogov:
· investicija se vam bo garantirano večkratno povrnila
· ker ne tvegate ničesar
· ker boste v veliki prednosti pred konkurenco.
Več o delavnici si poglejte tukaj.