Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj »Pometite najprej pred svojim pragom!«
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 25.03.2013

 

Danes imam za vas pomembno marketinško lekcijo. Je ravno tak snežen dan ...

Imamo pa tudi tudi zanimivo ponudbo, ki je čisto zunaj našega običajnega področja, ampak najprej nasvet za vse, ki se ukvarjate z marketingom in prodajo.

Ste opazili, da je v zadevi današnjega sporočila star slovenski pregovor? Seveda ste! Ta stavek ljudje kar radi in pogosto uporabljamo, ko želimo povedati, naj se nekdo ukvarja s svojimi zadevami, preden se vtika v tuje …

Vedno kadar začnete prodajno pismo z znanim stavkom, recimo s pregovorom, se v glavi potencialne stranke zgodi nekaj zanimivega – s pregovorom se strinja. Če rečem: »Bolje vrabec v roki, kot golob na strehi,« se večina ljudi s tem spet strinja. Če rečem: »Kdor ni z malim zadovoljen, velikega vreden ni,« se bo večina spet strinjala.

Če na začetku prodajnega nagovora rečete nekaj, kar vsi že vemo in se s tem strinjamo, dosežete, da se stranka z vami strinja. In to je že lep začetek. In tudi če naredite to, kar sem sam v tem dopisu naredil že nekajkrat, dosežete identičen učinek. Kaj sem naredil? Večkrat sem uporabil besedno zvezo »večina ljudi«. Takšnih in podobnih trikov je seveda veliko in dobri prodajalci jih poznamo.

V kratkem bo Založba Lisac & Lisac izdala priročnik, delovni zvezek, ki bo namenjen prav tej temi: katere besede, besedne zveze in jezikovne vzorce uporabiti, če želite povečati prodajo.

Sedaj ko veste, da se vam splača uporabljati znane pregovore in besedno zvezo »večina ljudi«, pa še ponudba.

Večina podjetij in stanovanj ima pred vrati predpražnik.

Se strinjate, kajneda?

Predpražnik je lahko navaden, lahko pa je izdelan iz posebnega »NASA« materiala in je celo personaliziran.

predpraznik

Poglejte, kakšen predpražnik imamo sedaj pred vrati našega podjetja.

Če bi tudi vi imeli vrhunski predpražnik

 


na vrh