Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kako povečati ceno?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 20.03.2013

Na kakšen način povečati ceno, da bodo kupci z veseljem plačali več? Obstaja več načinov. Enega, ki je dokaj enostaven in učinkovit, lahko vidite v tem posnetku. 

Specializacija, spoštovani moji. Sesalnik, ki čisti vse, je vreden na primer 100 evrov. Sesalnik, ki še posebej dobro čisti dlake za vašimi hišnimi ljubljenčki, pa je vreden vsaj 150. Čeprav gre v resnici za enak izdelek, z nekaj dodatki in živalskim imenom. Lahko tudi vi naredite kaj podobnega? Lahko naredite posebno verzijo izdelka, storitve za posebno ciljno skupino? Seveda lahko. Torej?! Če vas med drugim zanima, kako prodati več, dražje in ne da bi morali kupce prositi za naročilo, vam sporočam, da sem za vas pripravil novo in zelo poglobljeno delavnico o prodajnih strategijah. Na približno 8 straneh teksta pojasnim, za kaj točno gre. Kliknite.


na vrh