Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Piščančje lahke odločitve
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 18.01.2013Pred novem letom sem bil govorec na ljubljanskem TEDx dogodku. TED je neprofitna organizacija, posvečena širjenju idej. Dogodek, o katerem govorim, se je zgodil 16. decembra 2102, v ljubljanski Operi. Približno 600 obiskovalcev (dvorana je bila polna do zadnjega kotička). Nastopilo je 12 govorcev, teme so bile kot običajno na teh dogodkih raznolike. Priporočam, da si pogledate nastope vseh govorcev.
Na TED in TEDx dodkih imajo govorci za svoj nastop na voljo med 10 in 18 minut časa. Čas je omejen, občinstvo zahtevno. Zato se je treba na takšen govor dobro pripraviti. Za razliko od mnogih poslovnih seminarjev in konferenc, kamor govorci pogosto prihajajo precej nepripravljeni, na TEDx dogodkih ni tako. Tudi sam sem moral 5-krat na vaje. Prostovoljci, ki delajo za ljubljanski TEDx, so po znanju in predvsem po zagnanosti pravi profesionalci. In vsi nastopajoči smo se na teh vajah veliko naučili. Slišati konstruktivno kritiko svojega govora, preden ga poveš pred 600 poslušalci in TV kamerami, je seveda neprecenljiva izkušnja.
Sam veliko predavam in zato dobro vem, kaj je glavna težava govorcev na običajnih dogodkih, seminarjih, konferencah. Nepripravljeni so. To je prva težava. Druga je neizkušenost in tretja slabo pripravljen scenarij. Vsaj začetek in konec govora zna vsak govorec, ki da kaj nase in na svoj nastop, na pamet. Krajši, kot je govor, dlje časa in bolj intenzivno se moramo nanj pripraviti. Če boste na primer imeli 10-minutni nastop, svetujem, da ga pripravite vsaj tri tedne pred dogodkom, potem pa ga vsak dan vsaj dvakrat ponovite. In to naglas! Ponavljanje v glavni ne šteje. Pa še potem boste, če niste res izkušeni, na odru naredili kakšno napako …
Pa se vrnimo k decembrskemu ljubljanskemu TEDxu. Govoril sem o piščančje lahkih odločitvah. Posnetek mojega govora si lahko ogledate tukaj. Sicer pa so mi bili vsi govorci zelo všeč, še najbolj pa Miha Krofel, ki je
Udeležba na takšnih dogodkih je za vse, ki radi osebno napredujete, »piščančje lahka«. Vse, ki si želite dodatnih idej, znanja, poznanstev in motivacije za vaš posel, pa vabim na Marketinško superkonferenco Microsoft – Lisac & Lisac, ki bo 31. januarja in 1. februarja 2013, v Thermani Laško.