Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Pohlep …
Seminarji
Komentarji:   0 16.01.2013

Naredil sem nekaj, česar ne bom več ponovil. Eksperiment. Pristal sem na predlog, da pripravim predavanje, ki ga oglašujemo na kuponko.si.

Tako se sedaj moje predavanje prodaja z 90% popustom. Sem pa v dobri družbi … Kračo lahko kupite s 85-odstotnim popustom, sol vam z avtomobila sperejo za 1 evro, tetovirate se lahko za 50 % ceneje (domnevam, da tatoo vseeno ostane za vse življenje), preoblikovanje telesa s 84-odstotnim popustom prav tako ni od muh.

Sami veste, da sem velik nasprotnik uporabe popustov v poslu. Ker s popusti navadno naredimo več škode kot koristi. Stranke se na popuste navadijo, prodaja je sicer nekoliko višja, zaslužek zaradi manjše razlike v ceni pa ne. Kaj vse lahko naredimo namesto dajanja popustov? Lahko izboljšamo storitev, bolj nagradimo prodajalce, več oglašujemo …

Ampak popusti, sploh zelo visoki, pritegnejo pozornost …

Zakaj sem torej pripravil predavanje, ki se oglašuje na kuponko.si?

  • Da vidim, kakšen bo odziv (prodajalci moramo vedno testirati).
  • Da »izkoristim« veliko bazo, ki jo ima kuponko.si, zame bodo sedaj prvič slišali tudi tisti, ki me še ne poznajo.
  • Da enkrat nastopim pred publiko, ki kupuje visoke popuste.
  • Da se preizkusim v novem žanru, predavanje bo preplet standupa in klasičnega predavanja. Odkrivam torej nov žanr.
  • Ker tudi jaz včasih ne znam reči ne in sem obljubil, da bom predaval.

 

Kako trenutno kaže moji ponudbi?

Prodali so že več kot 383 kuponov. Predavanje torej zanesljivo bo. Organizatorji pravijo, da bodo prodali še nekaj deset kuponov, potem pa konec.

Ne glede na to, koliko kuponov bodo prodali, ponudbe ne bom ponovil.

Če slučajno želite plačati 6,9 evra za moj 60-minutni nastop, kliknite na to povezavo in se prijavite.

Vsem, ki ste že dolgo v poslu, je jasno, zakaj to počnem. V 60 minutah lahko publiko navdušim, lahko povem marsikaj pametnega. Ampak to je šele začetek. Kdor želi več, kdor želi spremembo, ve, da se splača (resno in veliko) investirati v znanje.

Za vse, ki ste odločeni za spremembo, za vse, ki želite zaslužiti in prodati več, voditi uspešen posel, pa priporočam troje:

  1. Marketinška superkonferenca »Zdravo podjetje«. Dva dneva, 10 predavateljev – svetovalcev, druženje, zabava, znanje, priložnost za podjetnike.
  2. Marketinško križarjenje. 6 dni križarjenja po Zahodnem Sredozemlju v družbi marketinškega guruja in 40 podjetnikov. Predavanja, druženje, izleti, zabava.
  3. E-šola direktnega marketinga. Na voljo sta 6-tedenska in celoletna šola. To je nekaj za vse, ki želite znati o marketingu toliko, kot znajo najboljši, in želite to znanje tudi uporabiti v praksi.

 


na vrh