Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kako prodati kar koli?
Dobre knjige
Komentarji:   0 25.10.2011

Knjiga Kako prodati kar koli? ameriškega pisca več Timesovih uspešnic Harryja Browneja je pravo olajšanje za tiste, ki mislite, da ne znate prodajati. Poglejte kaj pravi avtor:

  • Obratno od splošno sprejetega mnenja, prodajalčev entuziazem ni nobena vrlina – uniči več prodaj, kot jih ustvari.
  • »Pozitivno razmišljanje« je nerealna zmota. Prodajalec, ki razmišlja negativno, ima veliko večjo možnost za uspeh kot t. i. »pozitivni mislec«.
  • Uspeh pri prodaji ne prihaja iz prepričevanja ljudi, naj kupijo nekaj, česar nočejo.
  • Prodajalec, ki ima vedno odgovor za vse ugovore kupcev, se verjetno spopada tudi z zelo nizkimi dohodki.
  • Ekstravertirani ljudje niso najboljši prodajalci, introvertirani vedno prodajo več.
  • Če želite biti dober prodajalec, ni treba, da vam jezik teče kot namazan.
  • Želja biti sposoben motivirati druge je nerealna in neumna. Zares dober prodajalec ne bo nikoli poskušal nikogar motivirati.

 

browne

 

Zanimivo, mar ne. Več o tem Kako prodati kar koli, lahko preberete tukaj.


na vrh