Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj 17 kozmetičnih izboljšav
-
SeminarjiKomentarji: 7 15.12.2006
V sredo 13. decembra, sem v polni Smeltovi dvorani (dopoldne in popoldne), govoril o mini izboljšavah za maksi povečanje učinka akcij direktnega marketinga.
DVD s posnetkom predavanja bo kmalu na voljo. Poglejte nekaj slik in skromen komentar.
Prvi vtis je pomemben. Tudi zato me je napovedala Živa, Miss Slovenije 2004. Povedala je zanimivo zgodbico o kozmetičnih spremembah, omenila pa je tudi zanimiv dogodek s cestninske postaje ...
Lepa skupina podjetnic in podjetnikov, ki vedo, da se splača investirati v znanje. Marketing je disciplina, ki prinaša najvišje donose!
Hm ... pojma nimam o čem sem govoril v trenutku, ko je nastala ta fotografija. Bom pogledal DVD, pa bom videl. :)
Komentarji:
- 15.12.2006 @ 12:34 Žan Nekrep
- Zelo zanimivo in poučno predavanje na katerem sem zvedel mogoče za 5 x 17 kozmetičnih izboljšav. Stvari je bilo toliko, da sem težko pisal in si bom mogel naročiti DVD :) Res veliko konkretnega! Priporočam vsem nakup DVD-ja! Seveda predavanje je poživila tudi Živa- škoda, da nisem bolj razmislil, ko sem imel ponudbo v roki za vodenje ene oddaje z Živo v kateri sodeluje tudi Aleš :) . No pustimo to - sedel sem blizu nje in sem jo tudi spoznal, kar je še dodatna korist od predavanja in je tudi sama rekla, da je zelo zanimivo predavanje, ki ga na faksu ne doživiš ali pa redko saj na najinih faksih ne :( Torej zaključek: predavanje je bilo 1A!
- 15.12.2006 @ 14:31 Peter
- mene pa zanima zgodbica iz cestninske postaje? lahko prosim na kratko...
- 15.12.2006 @ 14:33 Žan Nekrep
- Na cestninski postajo je prišla Živa z svojim avtomobilom na katerem je pisalo Miss slovenije za leto 2004 in brez make-upa. Tisti, ki je delal na cestninski postaji je pogledal avto in ni mogel verjeti, da je ona brez make-upa in, da ni skoz naličena... Za nadaljevanje in celotni potek pa predlagam nakup DVD-JA :) :)
- 15.12.2006 @ 15:43 Super Tine
- hmm... med podjetniki in podjetnicami je bil tudi vsaj 1 "študent" (bodoči podjetnik)... =)
- 16.12.2006 @ 13:00 Damjan
- Kdo pa je dobitnik nagrade 100 personaliziranih lartic? :-)
- 16.12.2006 @ 15:57 Super Tine
- žrebanje bo v letu 2007 izvedel AV studio =)
- 17.12.2006 @ 19:56 Marko
- Pozdravljena ekipa L&L ! Živa je resnično poŽivila vaše predavanje g.Aleš . Dobra ideja za 1.vtis. Naslednjič bom točen. Pa še ena misel. Nekje globoko v sebi sem tudi čutil, da bomo na brezplačnem predavanju dobili ponudbo za tistih 10.000,- SIT, ki je ne bom mogel zavrnit (kot pri filmu Boter - no, tako v kot nas niste spravili). Vaš način dela bi lahko poimenovali "Iskreni marketing".