Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Si jedla sir?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 5 13.12.2010
Katerega izmed dialogov, kaj od Big brotherja slavnih, ki je trajal deset tednov, si bo večina Slovencev, ki so gledali vsaj kakšno oddajo, zapomnila?
Big brother slavnih bo (je) postal slaven po dialogu »Si jedla sir?«.Dober govor, dober film, dobra poslovna prezentacija vsebuje nekaj, kar Američani imenujejo »sound byte«. Gre za frazo, ki ostane v spominu.
O tem sem na blogu že pisal. Naj vas spomnim na Miloševičev »Ne čujem dobro!« in na Kučanov: »Danes so dovoljene sanje, jutri je nov dan.« ali na Turkov: »Šola je cool.«
Ljudje (kupci) imamo dandanes izjemno kratek spomin. Vsak dan nas zasipajo s toliko informacijami, da si zapomnimo samo stavek ali dva. Pa še ta stavek (sound byte) si običajno zapomnimo zunaj konteksta in pozabimo, za kaj je sploh šlo.
Sanje vsakega ustvarjalca oglasov so narediti nekaj v slogu »Si jedla sir?!«
Nekaj, kar ostane v spominu in o čemer se ljudje pogovarjajo, nekaj, kar se virusno širi.
Želite še eno marketinško lekcijo?
Ok, naj vam bo ... Tisti, ko so spretni se "prišlepajo" na trenutno aktualno dogajanje. Ob tej gverilsko diverzantski akciji Denisa Avdića, sem se res nasmejal. :)
Komentarji:
-
14.12.2010 @ 16:33
(jm)
- Nisi odgovoril na temeljno eksistenčno vprašanje tega trentuka: Si dobu, si jedu sir?
-
14.12.2010 @ 20:28
Aleš
- Ti to mene fprašaš?
-
15.12.2010 @ 17:52
zlobni
- Danes sem v običajnem nakupu v Hoferju,med drugim kupil tudi 5.sadnih jogurtov v akciji.No ja vsaj mislil sem.Namreč na blagajni mi je prodajalka enega odvzela,češ da lahko kupim največ 4.Čeprav ni bilo nikjer kakršnega koli obvestila ali opozorila o količinski omejitvi nabave izdelkov.Aleš kaj misliš,ali si ta trgovska družba morda ne želi mojega denarja in s tem zaslužiti več?
-
16.12.2010 @ 07:43
Aleš
- Zlobni, mnogi podjeniki, mnoge korporacije kršijo osnovno pravilo vsakega posla: "Če ti stranka ponuja denar, ga vzemi!"
-
16.12.2010 @ 07:49
TiNček
-
... morda so si šparale tisti zadnji jogurt za fruštk ...
:)
Dodaj komentar