Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj London
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 0 04.11.2010
Prejšnji teden sem bil v Londonu. Predaval sem na Evropski akademiji direktnega in interaktivnega marketinga. Kaj je o mojem predavanju zapisal marketinški super guru Drayton Bird, lahko preberete na njegovem blogu.
Če se želite udeležiti EADIM prihodnje leto, mi to sporočite. Za vas sem si izboril posebno ugodne pogoje. Res ugodne. Če vas zanima, mi pišite.
Iz Londona sem svojim boljšim strankam poslal razglednico. Zakaj ne vsem strankam? Ker nimam toliko denarja, da bi pisal vsem. Marketinški lekciji? Lepo je, če s strankami pogosto komuniciramo, sploh če gre za prijateljsko, ne preveč prodajno usmerjeno komuniciranje. In druga lekcija – vse stranke niso enake, podjetniki moramo vedeti, v katere stranke se splača investirati več.
V Londonu sem šel tudi v Harrods. Tam je nakupovanje oziroma ogledovanje ponudbe res užitek. Našel sem tri »recesijske« izdelke, ki si jih moram nujno privoščiti.
Najprej je tu avto za moja sinova. S pravim bencinskim motorjem. To bosta moja fanta vesela! Videti izraz na obrazih mojih sinov, ko bosta za božička dobila ta avto – neprecenljivo. :) Cena avta. Samo 9.499,00 funtov. David Beckham bi verjetno rekel, da je to res poceni.
No, potem je tu izdelek zame. Našel sem res lep namizni nogomet. Si predstavljate face mojih frendov, ko jim povem, da sem za tole remek delo plačal samo 12.995 funtov? Če bi vsaj dali zaboj piva zraven.
In še zadnji iz serije recesijskih izdelkov – čaj. Za kilogram čaja z zlatimi lističi boste plačali samo 2.000 funtov (2.298 evrov). To bodo prijatelji veseli, ko jih bova z ženo povabila na čaj!
Lekcija teh »recesijskih« izdelkov? Če prodajate nekaj, kar si ljudje (močno) želijo, cena ni pomembna.In še nekaj ... Vi ste zame še kako pomembni! Drug teden grem v ZDA. Če želite, da vam od tam pošljem razglednico, mi sporočite vaš naslov.