Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Direktni marketing - predstavitev rezultatov
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
Komentarji:   8 13.12.2006

Danes vam predstavljam vse kvalifikacijske naloge za Državno prvenstvo v direktnem marketingu v obliki vodene prezentacije.

In rešitve tudi. Z malo komentarja. Zaprite se v pisarno ali domačo sobo, povejte vsem, da vas naj naslednjih 23 minut ne motijo in prisluhnite prezentaciji. Prepričan sem, da vam bo zadeva všeč in da se boste tudi nekaj naučili.

Kliknite tukaj za ogled prezentacije


Komentarji:

11.12.2006 @ 23:38 Afna
Čestitam! Odlično pripravljena predstavitev! In zanimiva... Moram priznati, da pri nekaterih odgovorih takoj veš, kdo je zmagal, včasih pa je edina pametna razlaga, da je treba pač testirati. No, slednje mi še ni najbolj jasno, kako to v praksi tudi izvesti, vsaj v mojem poslu.Vedno se mudi, vedno so potrebni rezultati takoj, produkti pa se neprestano spreminjajo... :s
Sicer pa se mi zdi, da je bil na splošno slab odziv na direktno pošto - moj direktor bi jo že zdavnaj ukinil, če bi imeli takšne rezultate! :)
Me kar mika prijava na naslednji krog, priznam.
12.12.2006 @ 19:45 Super Tine
Meni pa je privabilo nasmeh na obraz, ko sem si ponovno (do konca)ogledal prezentacijo in sicer napis: "Bi nadaljevali tam, kjer ste zadnjič končali?"
Tudi malenkosti so pomembne..
aja verjetno je Aleš posodil tudi svoj glas v prezentaciji..
13.12.2006 @ 09:26 ervinator
Kot se je pokazalo v skupini za Foto Grad, je recept za veliko klikov zelo enostaven. Bolj pomembno je, koliko teh je dejansko potencialnih kupcev. Vem, da bo v nadaljevanju tekmovanja poudarek na prodajanju, vendar pa bo treba pravila za naslednje tekmovanje dodelati ...

Prezentacija je odlična. Presenetilo me je le ne preveč tekoče branje. Aleš, "s prijatelji", "z znanci" ipd. se ne izgovori "s-prijatelji" oziroma "z-znanci", pač pa "sprijatelji" oziroma "zznanci".

Zabavne so tudi slovnične napake tekmovalcev ...

Vsekakor hvala za tole. Sam sem se že samo na podlagi prezentacije - sploh sedaj, ko spremljam, kaj privleče obiskovalce na moj blog - zelo veliko naučil. ;)
13.12.2006 @ 14:04 Aleš Lisac
Ervinator, v nadaljevanju bomo prodajali ne pa samo vzbujali radovednost ... :) Ampak tudi to je veščina, da znaš doseči čim višji CTR - to je bila namreč naloga. Pri prezentaciji sploh nisem bral, pač pa govoril iz glave ... Tudi žena me je že opozorila na to kako se izgovori s prijatelji ... Ja slovničnih napak tekmovalcev večinoma nismo popravljali ... Hvala za komentarje!
13.12.2006 @ 17:08 ervinator
Tudi če se zavedaš slovničnih napak, je včasih bolje pisati tako kot pa v hochslowenisch. Za nagovor najstnikov je lahko preveč pravilna slovenščina odbijajoča. Po drugi strani lahko isti slovnično slab oglas odvrne le malo potencialnih strank. Seveda pa je treba vedno premisliti, kdo so ciljna skupina in se odločiti za optimalni trade-off ...
14.12.2006 @ 15:57 Super Tine
mene pa zanima kateri srečnež je dobil nagrado na seminarju, in koliko % udeležencev je obkrožilo 4. možnost, verjetno malo zaradi ponudbe;ampak vseno
14.12.2006 @ 18:42 Super Tine
drobni tisk- v letu 2007
30.01.2007 @ 09:18 Zvone
Tole tekmovanje je odlična zamisel, žal pa pogrešam bolj ažurnejše spremljanje po spletu. Namreč, ni mi uspelo najti nobenih novih informacij, ne vem, kaj se dogaja s tekmovalci, nalogami, zmagovalci... Povsem verjetno je, da pri iskanju nisem bil dovolj natančen...
In še nekaj... Da ne bom prodajal tujega znanja... Zadnjič sem se pogovarjal s kolegom o Prvak.si in oba sva se strinjala, da je 90 % uspeha v direktnem marketingu dobra adrema. Zakaj se torej trudite s skladanjem črk, z zbiranjem adreme pa ne?
Veliko uspehov še naprej...
na vrh