Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kdo pozna ravnateljico?
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 17.09.2010

Na križarjenju po Karibskih otokih, smo vedno, tudi če je križarjenje trajalo samo teden dni, vsi potniki spoznali kapitana. Čeprav je na križarkah običajno okoli tri tisoč potnikov, se je kapitan potrudil in se pri večerji predstavil čisto vsakemu omizju! Enako velja za ostalo osebje. Po imenu sem poznal svojega natakarja, pomočnika natakarja, sobarico.

Moj starejši sin hodi v 3. razred, jaz pa še vedno ne vem, kako izgleda njegova ravnateljica. Priznam, da ne hodim na roditeljske sestanke, pridem pa kdaj pa kdaj na kakšno sinovo tekmo ali predstavo … Moja žena sicer hodi na roditeljske sestanke, a tudi ona ne pozna gospe ravnateljice. Tudi kuharic, snažilk, hišnika in gospoda, ki zjutraj prijazno pazi na otroke, da varno prečkajo cesto, ne poznamo.

Mar ne bi bilo lepo, če bi nam ravnateljica svojo ekipo (in sebe) enkrat predstavila?

Podobno velja za podjetja. Posel delamo ljudje in če se bomo potrudili, da bodo stranke spoznale našo ekipo, se bo zgodilo nekaj zelo zanimivega in tudi dobičkonosnega. Manj bo pritožb, več bo priporočil, večja bo zvestoba strank …

Ne glede na to, v katerem poslu ste, pokažite, predstavite se svojim strankam. Sebi in strankam boste tako olajšali delo.


na vrh