Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Ovdje je boravio i radio drug Tito
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 5 11.05.2010
V soboto smo se z barko ustavili na Visu. S skuterji smo se podili po otoku in šli preverit tudi nekdanje začasno Titovo domovanje na Visu. Hm … težko verjamem, da je tovariš Tito dolgo časa preživel v tej neudobni luknji.
Sliši pa se seveda odlično. Tito je bil mojster marketinga in prodaje. Iz sebe je naredil svetovno znano blagovno znamko. Ki je v njegovih najboljših časih res močno sijala. Seveda je treba blagovno znamko vzdrževati, sicer prej ali slej izgubi svoj sijaj.
Kaj je še značilnost odličnih blagovnih znamk? Vse odlične blagovne znamke imajo na eni strani »vernike«, oboževalce, lojalne pripadnike in na drugi strani sovražnike. Prav nobene znane blagovne znamke se ne morem spomniti, ki ne bi imela poleg oboževalcev tudi velike skupine ravnodušnih, celo sovražno nastrojenih ljudi.
Če imaš rad Union, po navadi ne maraš Laškega, če imaš rad saab, se ti zdijo vozniki bmw-ja nastopači postavljači, če voziš bmw, misliš, da so vozniki saabov čudaki, če imaš Apple, če kupuješ v Tušu, če …
Dobre blagovne znamke imajo še eno skupno značilnost. Pripovedujejo zgodbo. Bill Gates je menda začel v garaži, Tito se je skrival v votlinici na Visu, Stenmark je bil zvest Elanu, Messija so v Barcelono vzeli še kot majhnega dečka in ga z zdravili povečali, blejsko kremno rezino so prvič spekli pred …
Dobra blagovna znamka ima svojo zgodbo. Zgodbo, ki jo pripovedujejo znova iz znova. Tito je imel res veliko zgodb …
Komentarji:
-
11.05.2010 @ 13:33
sivolasi
-
Vse, kar ste napisali, seveda še kako drži.
Dodajam pa še nekoga z zgodbo.
To ste vi, mag. Lisac. Imate zgodbo, imate kilometrino, imate rezultate, imate mnogo prijateljev in zagotovo tudi nekaj sovražnikov. Ki pa vam morajo, če ne drugega, priznati, da uspešno ustvarjate vašo zgodbo. :) Bravo! -
11.05.2010 @ 13:45
Aleš Lisac
-
Sivolasi, ko so Tita v enem intervjuju vprašali, če kaj uživa v lovu (intervju je bil po eni od Titovih lovskih odprav), je stari odgovoril:
"Ma puno smo mi toga pobili!"
in se smejal na vsa usta ... Znal je ustvarjati svojo zgodbo. Pa vse njegove žene, pa štafeta, pa več rojstnih dnevov, pa ... Mojster pač.
Sicer pa hvala za pohvalo (zadnje čase nekaj veliko hvaliva en drugega :)).
Laskanje v marketingu, kot sicer v življenju deluje. Mora pa biti iskreno.
Tita sem si sicer v srednji šoli zapomnil po ukoru, ki "sem ga dobil zaradi njega". Iz cele pedagoške smo šli namreč trije sošolci in ena sošolka med komemoracijo za Titom, namesto v telovadnico poslušat govore in jok, na pivo ... In je padel ukor. Pa še razredničarka je jokala ...
Danes verjetno ne dajejo več ukorov, če manjkaš na kakšni proslavi ... -
11.05.2010 @ 18:38
ervinator
- Ne bi dvakrat rekel, da danes ne dobijo v šolah ukora za neudeležbo. In to za praktično isti namen: v Ljubljani so šolarji obvezni iti na pohod PST (četrtek in petek pred 9. majem).
-
12.05.2010 @ 18:24
andrej
-
Prav je, da gredo mladi po Poteh prijateljstva v Ljubljani; naj vedo, kdo se je boril za domovino in ni prisegal Hitlerju. Kaj pa je hotel Hitler sSlovenci so pa pozabili ali pa bili OR / oprezne riti / In takšni so danes glavni borci za svoje koristi seveda.
Tito je bil del naše zgodovine in je bil prizna po celem svetu. In kaj so danes Janša in njemu podobni: politikanti in takšni bodo šli v zgodovino. -
14.05.2010 @ 10:50
sivolasi
-
@Adrej: res je.
Pustimo socer debate o tem, kako "težek" je bil Slovencem/
Jugoslovanom komunizem.
Je pa dejstvo, da je komunistična partija Jug. štela okrog 2 miljona ljudi, pa hudo dvomim, da si je napolnilo žepe kaj več kot 20.000 članov. Vsak stoti torej.
Danes? Praktično vsi (razen zelo redkih izjem), ki so v politiki, ali gospodarstvu, so tam, da si napolnijo žepe. In to iz leve, pa tudi iz desne politične opcije, da bo jasno.
Če ne polnijo žepe sebi, pa so tam zato, da pridobivajo posle za svoje znance (provizija.com-zveni znano, kajne?), ali lobirajo, kar pa tudi ni zastonj....
Tito zagorovo ni bil marketinški strokovnjak, pa tudi dvomim, da je imel za to področje kakšnega strokovno podkovanega sodelavca.
Enostavno se je pojavil v pravem času na pravem mestu.
Poteza, s katero pa je ustvaril tretji pol svetovne politike (neuvrščeni), pa je bila za tiste čase IZJEMNA.
Dodaj komentar