Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj A ste vi tud not padl?
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 12 15.12.2009
V nedeljo sem gledal Juretovo in Ladovo oddajo. Tisto, v kateri sta gostila Damjana Murka in kopico podobnih slovenskih »zvezdnikov«. In veste, kaj sem ugotavljal?
Kvantiteta ne pomeni nujno tudi kvalitete. To, da imamo danes desetkrat več revij kot pred desetimi leti, da imamo 150 TV-programov namesto desetih, da imamo Facebook, you tube, bloge itn., še ne pomeni, da imamo tudi kvaliteto.
Prej obratno.V »starih dobrih časih« si moral biti res zvezdnik, da si lahko prišel v film ali na televizijo. Če si želel objaviti članek, si moral biti pismen in prebiti si se moral mimo strogega uredniškega sita. Če si želel biti pevec, je še najbolj pomagalo, če si res znal peti …
Danes, ko lahko vsak poje, ko je lahko vsak igralec, ko lahko vsak piše blog, vsak objavlja v revijah in ko se lahko prav vsak pojavi v resničnostnih šovih, je težje najti nekaj res kakovostnega. Pa ne glede na to, kdo je razsodnik, kaj je kakovostno in kaj ne.
Verjetno se boste strinjali z mano, da je zato, ker se je povečala količina vsega, na voljo tudi zelo veliko nekvalitetne robe.
Ne vem pa, ali je sedaj kakovost tistih najboljših višja ali nižja. Je morda večja ponudba tudi izboljšala kakovost tistih najboljših? Ne vem. Vem samo, da je kakovost v gneči kvantitete vse težje najti.
Juretov in Ladov predlog, da bi jih bilo treba (luzerje nekakovostne) razstreliti, verjetno ni pravi. Sedaj vsaj vemo, da sta Jure in Lado v čisto drugi ligi, da se z Damjanom Murkom in kompanijo nikakor ne moreta primerjati.
Ampak Murko je zopet dokazal, da je mojster … Celo Lado in Jure se nista mogla upreti tisočim gledalcem, ki so gledali njuno oddajo samo zato, ker so prebrali, da bo v njej nastopil Damjan Murko. Tudi jaz sem iz radovednosti gledal TV.
Iz znanstvenih razlogov, seveda. :)
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Ob prebiranju teksta sem se spomnila na prejšnji zapis iz dnevnika, ki se nanaša na govorenje o konkurenci. Če slabo govoriš o konkurenci ali se iz nje norčuješ in mislim, da je bilo vsem jasno, da sta se L+J norčevala in se z D. Murkom sploh nista pogovarjala, to ne more dvigniti lastnega imidža. Občutek imam, da se L+J istovetita s kakovostnima "estradnikoma" ali še bolj natančno rečeno, imata samopodobo velikih umetnikov in si mislita, da je njuna "glavna" publika pametna, inteligentna in razgledana, ki takoj najde puščico med vrsticami. Prepričana sem, da s takšnimi ciničnimi potezami odganjata ravno takšno publiko. Kdo pa še gleda to oddajo? Kdo je koga izkoristil za večjo prodajo? D. Murko L+J ali obratno?! Tudi jaz sem gledala to oddajo - iz znanstvenih razlogov - čeprav je ne gledam že več kot 1 leto.
Vprašanje je, kdo je marketinški zmagovalec? Aleš, mislim, da si prav namignil, da je Murko mojster in ignorantstvo ter distanca L+J sta mu v hudournikih točila vodo na mlin.
Pa še o nečem sem razmišljala. Zakaj je kvaliteta estrade takšna, kot je? Za pojavljanje na tej sceni je relativno malo vstopnih ovir in mislim, da posebne sposobnosti niso pogoj. Kje pa nastopajo "velike zvezde"? Po najbolj preprostih lokalih v vsaki vasi. Verjetno hitro pride do vprašanja: "In zakaj ne bi tam nastopal/-a še jaz?"
ne vem, kdo je Murko (sicer sem že nekaj slišal, ampak po faci ga ne poznam in si samo predstavljam, da naj bi pel al' kaj?),
ne vem, kaj se je včeraj zgodilo,
ne vem, kaj se danes dogaja,
ne vem, kakšna je napoved vremena in me ne zanima, saj itak nikoli ne zadanejo,
ne vem, kaj je na jumbotih,
ne vem, kaj mi ponujajo s 100% popustom na televiziji,
ne vem, kaj je v časopisih, ker dva dobivam zastojn domov, pa imam oba za podlago za pod slamo za v kletko od zajčka,
nekaj časa sem uspel delati selekcijo zunanjih vplivov preko RSS novic, pa je bilo vse tako krvavo, da sem še to skenslal (spomnim se naslova Zbil ga je kot kegelj - in takrat sem se odjavil še od tega), ker je vse prirejeno za ta banalen svet,
odfukal sem tričetrt naročnikov in se ukvarjam samo še s tistimi, so tako in drugače uspeli ostati v tem svetu pozitivni (bravo vsem!)
skratka, sam kreiram svoje življenje
in sam sem svoj gospod - v dobro tega sveta!
Dejstvo št. 2 je, da (prevsem) mlada generacija ne loči zrn od plev, da je nesigurna, zmanipulirana, da kar nekaj išče in ni čisto prepričana, da je tisto, kar je našla, tisto pravo in jo malce najeda dvom, da je nekje (na spletu, ali kje drugje izven spleta) še nekaj, za kar še ne vedo in kar zna biti dosti boljše od tistega, kar konzumirajo v tem trenutku.
Dejstvo št. 3 je, da ne bo nikoli več tako, kot je bilo. Nikoli več ne bo dejanska kvaliteta tudi dejansko priznana za kvaliteto. Ter nekvaliteta spoznana kot nekvaliteta. Samo en dokaz od mnogih: ogromna gledanost Kmetije, ki je potolkla vse rekorde.
Manipulacija poblike (državljanov in državljank) je v Sloveniji (in širše) zavzela največji možen obseg in je mnogo bolj uspešna, kot kdajkoli, če jo primerjamo z 20, ali 50 let nazaj.
Kam to pelje, naj si prognozira vsak sam zase.
Osebno mislim, da bodo zagotovo zmagali tisti petelini, ki bodo (kakorkoli) najbolj glasno kikirikali, pa četudi bodo manj kvaliteteni, ali celo nekvalitetni.
Zmagali bodo tisti, ki bodo največ v medijih, ki se bodo največ trkali po prsih, ter delali največje neumnosti.
To, da pevci danes fušajo, da stand up komiki (pogosto) nimajo potrebnega talenta, danes (ŽAL) ni več pomankljivost. Očitno prej prednost...
Edini možni komentar je: adijo pamet!
po mojem pa nekateri niso dojeli poante oddaje - L&J sta namreč nalašč na kup zvabila tretjerazredno ligo zvezdnikov, da sta jim pokazala, kakšni bedniki so s tem, ko želijo biti vse - od pevcev, do pisateljev, menedžerjev in še česa. Menda so prav vsi gostje mislili, da bodo prav oni osrednji gost (poleg Murka so bili še Pajničeva, Fašinkova, Ferfolja, Jakšičeva ipd.). Ne glede na to so se pustili, da sta jih L&J fino zafrkavala vse do konca. Niti eden ni vstal vmes in rekel, da zapušča studio. Zdaj pa ne vem, ali bodisi niso dojeli bodisi niso upali vstati in zagovarjati svojega ponosa.
Kakor koli, oddaja je bila odlična. Še posebej, ko je Zrnec za piko na i nastopil kot Jurij Garač.
lp
Jaz nisem gledala, nisem vedela za Murka.
Imaš pa čisto prav. No, populizem in popularnost iz napačnih razlogov sta se zagrizla celo v politične, pravniške in druge strokovne vode, kjer bi se morali res držati stroke in strokovnosti, ne pa javno ukvarjati se z botoksom, plastičnimi operacijami, petjem itd .
Kakovostni igralci, pevci, itd. so se pa skrili ali pa so jih umaknili, ker pri nas naj ne bi bili tržno zanimivi.