Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prvi seminar o internet marketingu na svetu!
Guruji
Komentarji:   4 12.10.2009

V soboto sem se vrnil iz Londona. Tudi letos sem predaval na EADIM (Evropska akademija direktnega in interaktivnega marketinga). Bolj kot v svojem predavanju sem užival v predavanjih drugih marketinških strokovnjakov.

Na EADIM so udeleženci lahko slišali človeka, ki je iz nič naredil podjetje vredno 900 milijonov funtov, poslušali so tekstopisca, ki je na marketinških tekmovanjih pobral več nagrad kot kdorkoli drug, poslušali so človeka, ki je organiziral prvi konferenci o internetu že davnega leta 1994 itn..

Priznam, da sem si kot običajno tudi tokrat prijedel veliko znanja. Kako prijedel? Ja, človek se še več kot na predavanjih lahko nauči na večerjah. Ena večerja recimo z Kenom McCarthijem, je vredna veliko. Neprecenljivo, bi rekli pri Mastercardu.

ken1

Zelo vesel sem bi tudi javne Kenove pohvale mojega predavanja, na moje besede se je večkrat skliceval celo v svojem predavanju.

ken2

Še ena slika s Kenom McCarthijem in legendo direktnega marketinga Draytonom Birdom. Če vas zanima, kaj je o internetu govoril Ken že leta 1994, si lahko ogledate tale 10-minutni posnetek. Ken je organiziral sploh prvi seminar o internet marketingu na svetu!

Če nimate časa, pa poglejte samo zadnjo minuto posnetka. Delam na tem, da Kena v kratkem pripeljem v Slovenijo.


Komentarji:

18.10.2009 @ 22:35 Damir
Bravo.

Internetni marketing je danes nekaj tako samoumevnega, kot je recimo mobilni telefon. Dejstvo pa je, da večina sploh ne razmišlja o Internetu kot o mediju za zaslužek, tisti, ki pa že, pa vsi tečejo (ali bolje rečeno "šrintajo") v isto smer...

Tukaj je še dovolj prostora...
19.10.2009 @ 07:59 Anže
Vem da je malo iz konteksta, ampak vseeno se mi zdi to najprimernejši prostor.

Zadnjič sem se ob pisanju enega od svojih oglasov postavil naslednje vprašanje:
"Ali nagovori -pridete k nam-, -če se odločite za naš izdelek- ipd. pomenijo vikanje ali tikanje?"
Pravzaprav je pomembno vprašanje kako ga dojemajo naslovniki oglasa. In če ga razumejo kot množinsko obliko in ne vljudnostno vikanje, ali ne bi bilo bolje uporabljati tikanja, saj gre ne nazadnje pri tovrstni komunikaciji za intimno situacijo med oglasom in njegovim prejemnikom.
Problem bi seveda lahko bil, če bi poslušalci tikanje zamerili. Konec koncev pa je eden od namenov oglaševanja tudi, da spreminja navade potrošnikov. Zakaj nebi torej bilo možno spremeniti navad potrošnikov vseh oglasov?

Zanima pa me, kaj menite vi?

lp, Anže
19.10.2009 @ 21:59 Siniša
Pozdrav,

Vprašal bi, če obstaja kakšna resnično dobra knjiga v slovenskem jeziku, ki bi govorila o internet marketingu? Z veseljem bi jo prebral, ... le najti bi jo bilo treba.

LP, S
20.10.2009 @ 17:19 Aleš Lisac
Rok Hrastnik piše takšno knjigo, samo ne vem kako daleč je prišel ...
na vrh