Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Prvi seminar o internet marketingu na svetu!
-
GurujiKomentarji: 4 12.10.2009
V soboto sem se vrnil iz Londona. Tudi letos sem predaval na EADIM (Evropska akademija direktnega in interaktivnega marketinga). Bolj kot v svojem predavanju sem užival v predavanjih drugih marketinških strokovnjakov.
Na EADIM so udeleženci lahko slišali človeka, ki je iz nič naredil podjetje vredno 900 milijonov funtov, poslušali so tekstopisca, ki je na marketinških tekmovanjih pobral več nagrad kot kdorkoli drug, poslušali so človeka, ki je organiziral prvi konferenci o internetu že davnega leta 1994 itn..
Priznam, da sem si kot običajno tudi tokrat prijedel veliko znanja. Kako prijedel? Ja, človek se še več kot na predavanjih lahko nauči na večerjah. Ena večerja recimo z Kenom McCarthijem, je vredna veliko. Neprecenljivo, bi rekli pri Mastercardu.
Zelo vesel sem bi tudi javne Kenove pohvale mojega predavanja, na moje besede se je večkrat skliceval celo v svojem predavanju.
Še ena slika s Kenom McCarthijem in legendo direktnega marketinga Draytonom Birdom. Če vas zanima, kaj je o internetu govoril Ken že leta 1994, si lahko ogledate tale 10-minutni posnetek. Ken je organiziral sploh prvi seminar o internet marketingu na svetu!
Če nimate časa, pa poglejte samo zadnjo minuto posnetka. Delam na tem, da Kena v kratkem pripeljem v Slovenijo.
Internetni marketing je danes nekaj tako samoumevnega, kot je recimo mobilni telefon. Dejstvo pa je, da večina sploh ne razmišlja o Internetu kot o mediju za zaslužek, tisti, ki pa že, pa vsi tečejo (ali bolje rečeno "šrintajo") v isto smer...
Tukaj je še dovolj prostora...
Zadnjič sem se ob pisanju enega od svojih oglasov postavil naslednje vprašanje:
"Ali nagovori -pridete k nam-, -če se odločite za naš izdelek- ipd. pomenijo vikanje ali tikanje?"
Pravzaprav je pomembno vprašanje kako ga dojemajo naslovniki oglasa. In če ga razumejo kot množinsko obliko in ne vljudnostno vikanje, ali ne bi bilo bolje uporabljati tikanja, saj gre ne nazadnje pri tovrstni komunikaciji za intimno situacijo med oglasom in njegovim prejemnikom.
Problem bi seveda lahko bil, če bi poslušalci tikanje zamerili. Konec koncev pa je eden od namenov oglaševanja tudi, da spreminja navade potrošnikov. Zakaj nebi torej bilo možno spremeniti navad potrošnikov vseh oglasov?
Zanima pa me, kaj menite vi?
lp, Anže
Vprašal bi, če obstaja kakšna resnično dobra knjiga v slovenskem jeziku, ki bi govorila o internet marketingu? Z veseljem bi jo prebral, ... le najti bi jo bilo treba.
LP, S