Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Antirecesijski toaletni papir
Marketing
Komentarji:   12 07.10.2009

V Mercatorju je moja žena odkrila lepo zapakiran toaletni papir, živo oranžne barve. Za tri rolice izvrstnega toaletnega papirja boste plačali samo 7 evrov.

Genialno!

toaletni

Meni pa se še vedno skoraj vsak teden oglasi kdo, ki trdi, da je pri prodaji najpomembnejša cena. Tisti, ki mislijo, da je cena zelo pomembna, se enostavno motijo. Ni res. Cena v glavnem ni pomembna!

Ta toaletni papir je lep dokaz za marketinško pravilo, ki deluje na Zemlji tako zanesljivo, kot na nas vse deluje gravitacija.

Ne glede na to, kaj prodajate, zavedati se morate, da vedno obstajajo stranke, ki so pripravljene plačati več!

In vedno se najde kdo, ki to pravilo pozna in zaračuna več.
 


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
07.10.2009 @ 09:42 sivolasi
Absolutno drži.

Še v tako globoki recesiji se najde segment ljudi, ki so za kaj odštekanega, posebnega, pripravljeni plačati trikrat višjo ceno od "normalne". Tudi desetkratno.

In nedvomno je velik izziv takim ponuditi nekaj, kar (tudi) kupijo.

Ukvarjati se in razmišljati o produktih za ljudi (v Sloveniji), ki imajo med 400 in 700 evrov dohodkov, je neplodno, nesmiselno.

To (že nekaj časa) počno Kitajci. In to uspešno. Mi moramo ponuditi kaj drugega. Kaj takega, o čemer Kitajci dvomijo, in se tega niti ne lotijo, ker serije niso 10 miljonov kosov, ampak nekaj tisoč, ali nekaj sto...
07.10.2009 @ 09:58 punči
a je še kakšne druge barve
07.10.2009 @ 13:42 Lojze
a take barve,da se sklada s tvojimi ploščicami ma wc-ju?
07.10.2009 @ 18:58 SuperTine
Tudi v Merkurju imajo akcijo :)
za posebne stranke...
07.10.2009 @ 20:43 ervinator
Jaz grem po štirislojni toaletni papir v Lidl ali Hofer. V vseh ostalih trgovinah štirislojni papir ni vreden svoje cene.
08.10.2009 @ 16:34 punči
ja Lojze, pa z brisačami in drugimi dodatki
09.10.2009 @ 13:33 Matic
Ma dejte no; tole je pa preseglo meje! Ja, saj se bo prodalo; ampak v kakšni količini? In kdo bo potem na profitu? Kitajci z 80% manjšo ceno (milijon produktov) ali ti idioti (par tisoč produktov)?
Kako so nekateri naivni! Samo, da vam Lisac ponudi prst; mu verjamete za celo roko!
Ne rečem, da ni marketinški "maher", ampak vsako človek ima svoje meje; upam da jih imate tudi Vi, ki vsemu verjamete, kot slepa kura.
09.10.2009 @ 13:34 Matic
Pozabil sem dopisati: nekaj je prodati (kratkoročno) in drugo je prodajati (dolgoročno)!
12.10.2009 @ 07:51 Aleš Lisac
Matic, nekaj morate vedeti ... gre za marketinški princip, ki velja tako pogosto, kot gravitacija na planetu zemlja. V vsaki panogi, vedno obstajajo kupci, ki so pripravljeni PLAČATI več. In običajno se najde kdo, ki to pravilo izkoristi za svoj (dolgorični) uspeh.

Ste pa seveda takšni, ki uporabljate enoslojni toaletni papir :), ki vozite Kio, kupujete v diskontih in jeste najceneši kruh. Šala ... Matic, tudi vaše mnenje cenim, samo se z njim ne strinjam ... LP
12.10.2009 @ 13:15 sivolasi
Matic, zakaj slaba volja?

Kitajci so nedvomno pobrali pri izdelkih določene segmente, in tam je zgodba, se mi zdi, za nas Evropejce, končana.


Ampak, zakaj Kitajci niso posuli njihovih (najbrž precej bednih) hladilnikov s kristali Swarovsky, kot jih je Gorenje, ki jih je nato prodajalo ruskim (in drugim) petičnežem za 10.000 evrov? Govorim sicer napamet, ampak hladilniki, posuti s priznanimi kristali ne bodo NIKOLI po 99 dolarjev, kolikor stanejo na Kitajskem verjetno hladilniki, niti po 700 dolarjev, kolikor stanejo solidni (in neposuti) hladilniki v Evropi.

Če vi osebno menite, da se splača proizvajati samo izdelke/produkte, kjer je končna cena 6,5 evra, je to vaša osebna odočitev. Najbrž pa toliko trg le poznate toliko, da veste, da v tako poceni izdelku ni praviloma NOBENE dodatne vrednosti, pameti, ali česa tretjega...

Le zakaj slovenski vinar pridela (le) 5-10.000 steklenic izvrstnega vina, ki jih prodaja po 15, ali 30 evrov buteljko?
Da se butična proizvodnaj ne splača? Lepo vas prosim.
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh