Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Another drink?
Pravkar sem se vrnil z marketinškega križarjenja po Karibih. Malo sem predaval, malo pa sem užival v toplem karibskem vremenu. In v tem uživaškem delu ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Marketing leta 2025
Dnevnik guruja
Komentarji:   15 28.11.2006
Marketing leta 2025

Včeraj sem pogledal v svojo marketinško kristalno kroglo. Veste kaj sem videl?
Videl sem dva 30 sekundna oglasa.

Prvi oglas je bil za pomivalni prašek Calgonit, drugi pa za britvice Gillette. V prvem oglasu je Cagonit predstavil svoj novi prašek 35 v enem, v drugem pa Gillette svoj novi izum Turbo GTD Mach Smack 11.

Mogoče se vam zdi tole brez veze. Ampak pomislite malo. Kristalna krogla ne laže. Samo napoveduje prihodnost. In če sem včeraj videl na televiziji Calgonit 5 v 1 in če ima moja žiletka 3 britvice, moj oče pa se še vedno brije s tisto z eno samo britvico, potem je jasno, kam gre razvoj.

Se vam ne zdi, da so tile marketinški strokovnjaki malo dolgočasni? Ugotovijo, kaj ljudje kupujejo, potem pa jim to v malce drugačni, novi in izboljšani embalaži prodajajo vedno znova.

Veste kaj, dokler deluje, jim ne zamerim. Imam pa občutek, da do 11 britvic in do 35 v 1 ne bo šlo. Prej se bo pojavil nekdo z malo domišljije in na drug način prodal več.

Tekmovanje v dodajanju britvic in v dodajanju učinkovin v tabletko za čiščenje posode je še nekako sprejemljivo.

Tekmovanje v večanju popustov ... pa se mi zdi kar dvojno škodljivo. Prvič, zelo lahko pridete do 100% popusta. Drugič, popusti slabo vplivajo na dobiček.

Dva prodajalca avtomobilov recimo danes v Sloveniji ponujata popuste od enega milijona do milijona štiristo tisoč za avto, ki stane nekaj čez 3 milijone? Moja kristalna krogla pravi, da teh leta 2025 ne bo več.

S popusti bodo sami sebe ukinili ...

Dodaj komentar


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
01.12.2006 @ 21:11 Ales Povse
Sicer ne vem kje naj bi zastavil to vprasanje, zato poskusam tukaj.
Katera politika zaokrozevanja cen pri prihajajocem evru je najboljsa?
V evrskih drzavah opazam zaokrozevanja na 1,95 EUR v ameriki tudi. Pri na je popularno 999,99 SIT. Mnogi prisegajo na lihe stevilke...
Je boljse uporabiti 1,99 ali 1,95 EUR? No vsekakor pa je boljse od 2,00 EUR...
02.12.2006 @ 10:12 Aleš Lisac
Aleš odvisno od tega, kaj želite s ceno povedati. Če želite poudariti, da je nekaj res kakovostno, potem je bolje €5000, kot €4999. Če želite poudariti, da je nekaj poceni, potem je bolje malenkost pod okroglo cifro. Pa še nekaj drugih pravil obstaja. Ampakt testiranje tudi tu da pravi odgovor.
04.12.2006 @ 08:10 aleš
Proizvajalec pač "umetno" dvigne ceno, da jo potem lahko spusti. Kupec je tako ali tako obseden s popustom in je velikega popusta vesel. Danes proizvajalcem na misel ne pride, da bi si reklamo naredili s kvaliteto. Kvaliteten avto je izguba za firmo, saj se z servisi več zasluži, kot s prodajo avta. Garancije ne veljajo, če nimate vseh žigov, ti pa niso poceni. Včasih je recimo Andre dal narediti napis na stolp sredi Pariza, danes pa le s popusti privabljajo kupce. Sem govoril pred časom s prodajalcem, je omenil, da že več kot dve leti ni prodal avta po redni ceni. le kam to pelje? Nobenih idej
04.12.2006 @ 13:19 Matej
Ja popusti nas res popeljejo v nekakšen začaran krog. Popusti pripeljejo na zbijanje cen in na koncu imaš več dela z določanjem cene in računanjem scontov kot pa z izdelavo ali marketingom samega artikla.
Od zadnjega vašega seminarja se o povišanju rabatov sploh ne pogovarjam več. Raje ponudim kaj brezplačno ali pa se toliko bolje potrudim da na pravilen način spromoviram produkt ki ga prodajam. In deluje.
05.12.2006 @ 22:47 Afna
V našem podjetju so popusti enostavno prepovedani. Taki, za katere te "fehtajo" stranke. Večina njih na to enostavno odreagira v smislu "probat ni greh", nekateri so sicer bolj vztrajni. Ker smo posredniki, najbolj vztrajnega utihneš z besedami "A z mojim delom niste zadovoljni?" Po drgi strani pa - tako jaz temu rečem - jim še rit zanašamo na ovinku. Obdarujemo jih na sto in en način, smo pozorni do njih in jih razveselimo z "nekaj povrhu". Verjemite, da naslednjič več niti črke P ne upajo izgovoriti, kaj šele vprašati za popust. ;) Ne vdajte se vsakemu prosačenju - saj tudi vsak klošar ne dobi stotaka od vas, ali?!
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh